Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2020 23:25 - Музика за протестърско запълване на времето
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 1731 Коментари: 8 Гласове:
9

Последна промяна: 15.07.2020 23:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Chickenfoot - рок супергрупа, създадена през 2008 г.

Групата е в състав:
 
- вокал Сами Хагар-
Sammy Hagar (ex–Van Halen and Montrose),
image

- басист Майкъл Антъни-
 Michael Anthony  (също бивш участник във Ван Хален),
                         image

- виртуозният китарист Джо Сатриани-
 Joe Satriani
image


- ударни инструменти /барабанист/
Чад Смит-
Chad Smith (от Red Hot Chili Peppers) .

Поради последователните чести ангажименти на Смит за записи и турнета към Red Hot Chili Peppers, Кени Ароноф-
Kenny Aronoff се присъединява към групата през 2011 г. като резервен барабанист. 

Названието и логото на групата са пренебрежително понятие за символа на мира /гълъб/- "Отпечатъкът на пилешкия крак”,.






Тагове:   музика,


Гласувай:
9



1. kvg55 - born,
16.07.2020 00:38
Твърде модерна и съвременна е за мен. Аз предпочитам "Боят настана".
цитирай
2. nedovolen - Баш протестърска. Наелектризира и ...
16.07.2020 07:00
Баш протестърска. Наелектризира и тонизира.
Може да се възприеме и като ”..., тупкат сърца ни”!
:)))
цитирай
3. kossef - Виж ти, готина е...
16.07.2020 11:25
Кара ме и аз да ида да вря(с)кам срещу "Опита за държавен преврат". Но не, като разколник от БПЦ /става дума за ДС църквата/ ще изпея църковното песнопение "Господи, возвах тебе" с призив Дядо Господ да помози на всички боклуци от "Елита" протестиращите млади да им заврат по едно горещо желязо с горещото навън - во напоменание, че клатенето им на народа приключи.
цитирай
4. анонимен - Едва ли има някой, който да не е чувал ...
16.07.2020 16:20
Едва ли има някой, който да не е чувал Can't stop loving you или jump на Van Halen. И Red Hot са космос. Жестоко звучене! Много се кефя колко са енергични! Поздрави!
Диди
цитирай
5. born - Твърде модерна и съвременна е за ...
16.07.2020 23:42
kvg55 написа:
Твърде модерна и съвременна е за мен. Аз предпочитам "Боят настана".

Много е агресивна тази песен за съвремието. По- подходяща е
примерно: "Прокурор ми намига , мамо ..." или "Боко, Боко"...
цитирай
6. born - Баш протестърска. Наелектризира и ...
16.07.2020 23:43
nedovolen написа:
Баш протестърска. Наелектризира и тонизира.
Може да се възприеме и като ”..., тупкат сърца ни”!
:)))

Или "Тупкат с палки по г@за ни".:)))
цитирай
7. born - Кара ме и аз да ида да вря(с)кам срещу ...
16.07.2020 23:50
kossef написа:
Кара ме и аз да ида да вря(с)кам срещу "Опита за държавен преврат". Но не, като разколник от БПЦ /става дума за ДС църквата/ ще изпея църковното песнопение "Господи, возвах тебе" с призив Дядо Господ да помози на всички боклуци от "Елита" протестиращите млади да им заврат по едно горещо желязо с горещото навън - во напоменание, че клатенето им на народа приключи.

Дай, Боже, да излезеш пророк ! Но имам обоснованото предположение, че на този народ му стана навик и кеф да го клатят. Дано да изляза погрешен ! Амин !

цитирай
8. born - Едва ли има някой, който да не е чувал ...
16.07.2020 23:55
анонимен написа:
Едва ли има някой, който да не е чувал Can't stop loving you или jump на Van Halen. И Red Hot са космос. Жестоко звучене! Много се кефя колко са енергични! Поздрави!
Диди

Този състав не е случаен ! Обърни внимание на космическите сола на Джозеф Сатриани ! И особено на виртуозната техника по средата /когато свири с обратна лява ръка/ и на финала !
Мисля да напиша в бъдеще специален пост за този гений на китарата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4603425
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031