Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
21.02.2020 07:31 - НЯМА ДА ЧАКАМ ГЕШЕВ ДА МЕ АРЕСТУВА
Автор: apostapostoloff Категория: Забавление   
Прочетен: 391 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

                                                                  ЩЕ СЕ ПРЕДАМ САМ




image

 

Преди промените бях чиновник в ГДКБУМКП. Мразех комунягите, ама много ме беше страх от тях. Затова бях по- нисък и от тревата.

 

Нещо повече- посещавах всичките открити партийни събрания. За да се мазня. За да правя добро впечатление.

 

Само веднъж стана голям сакатлък. Бях се навъртял до оригване с боб и не можах да се сдържа. Баш на годишно отчетното събрание се изпърдях като коч. Толкова звучно се извъртях, че направо ми спря часовникът.

 

Оттогава ме мъчи съвестта. Това прегрешение все още ми тежи. Ще взема да ида в прокуратурата и ще се предам. Та ако има нещо нередно в моите действия, да ме окошарят овреме.

 

Както казва дедата, оно така си и требе. Живеем в правова държава. Демек, пред законите всички сме равни. Нъл тъй?...

 

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ, Esq.

 

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apostapostoloff
Категория: Други
Прочетен: 3190176
Постинги: 1925
Коментари: 658
Гласове: 3575