Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2019 21:16 - ARTHDAL Chronicles - ТЕАРА над всичко
Автор: germantiger Категория: Забавление   
Прочетен: 2319 Коментари: 0 Гласове:
18

Последна промяна: 06.07.2019 09:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това е сериал, който ме изненада, покори и просълзи

Не планирах постинг и този е импулс след началото на 8-а серия

АКО ЗАПОЧНЕТЕ сериала - НЕ се заблуждавайте, че гледате типично фентъзи и че Теара е мутреска - НЕ

Дано го "докарате" до 7 и 8 серии, поне за мен те са кулминацията, върха, изригването

Превода в замунда също е великолепен на български,сериите са над 1 час и 20 минути

Сериала има два проблема - няма руса жена и съм по-як от всички актьори във филма :) ;)



https://zamunda.net/catalogs/tv?letter=all&t=tv&search=aseudal&field=name&comb=yes



image



Трудно избирам и харесвам сериали - следя единици

"На всичкото отгоре" това е южнокорейски такъв, а аз НЕ съм фен на източното въобще

В момента съм на 8-а серия и смело заявявам, че ще помня сериала, както се казва цял живот



image

ТЕАРА - ЖЕНАТА във филма поне според мен - актрисата е хлапачка, "ега ти" таланта

......


МИНУСИТЕ:


- очаквах повече масови сцени от корейци, повече масовки дори пресъздадени с компефекти, очаквах това именно защототия на изток са известни със залитанията си в масовост и ефекти - лично аз не държа на това и все пак в СТОЛИЦАТА на асдал имаше нужда от повече масовост


- да ги нарека танците понякога - разни ритуали, които бяха за мен повече разтегнати - да - това е силата на изтока,това умеят и ценят, аз НЕ СЪМ ПРОТИВ подобни "интермедии" или "лирични отклонения, но НЕ ги разбирам както ги правят създателите на сериала - пример - ритуал, войници, лидер и в един момент разни звънчета и косички... при лидер и бойци съм за ритуал,но с оръжие, вена, мускул, насоченост,вдигане на напрежението, някакви върхове итн


- МОЖЕ БИ НЕ Е минус, но според мен трябва да преглътнете първите 1-2 серии - лично аз превъртах в някои моменти и тогава филма предположих, че е някаква версия на азиатско фентъзи, имитация на бяло, заемки, предположих, че вече ми е ясно какво ще бъде развитието и дори края впоследствие, обаче НЕ... филма ме изненада и спечели,както се казва не познах и го бях подценил - с две думи - както с много сериали изтърпете няколко серии, вероятно на друг пък няма да има каквоа да търпии ще гледа всичко поред и без проблем



image



сериала явно е под шапката на лайно телевизията НЕТФЛИКС - ЛЕВИЧАРСКИ МОДЕН БОКЛУК Е НЕТФЛИКС без да се впускам в обяснения защо и в какво, излишно е в този случай, изненадвам се, че подобен поне за мен изключително качествен сериал е към нетфликс


В ТОЗИ СЕРИАЛ ВСЕ ОЩЕ МЪЖЕТЕ СА МЪЖЕ И ЖЕНИТЕ - ЖЕНИ, това НЕ значи слаби или подчинени жени без роля - тъкмо обратното - има баланс и много характер и сила във фем персонажите



image



ПЛЮСОВЕТЕ


- ТАГОН Е ВЕЗДЕСЪЩ - това е СИЛАТА и трудните решения, жестокост, власт, цел, риск, жертви и минаване през трупове на хора и противници, но МУ СИМПАТИЗИРАШ ЧЕСТО ПЪТИ,това не е плосък картонен отрицателен герой въобще


- ТЕАРА - ЗА МЕН БОГИНЯТА ВЪВ ФИЛМА, за нея после...


- ЪН СОМ Е СПРАВЕДЛИВОСТТА И племенната ЧОВЕШКА КАУЗА - симпатизираш му малко по детски, ТА-НЕЯ ИЛИ ТАНЯ е в модул с него казано на шега, същото може да се каже и за нея


- СЕРИАЛА НЕ СЕ СВИВА, СЕРИАЛА НЕ Е РАЗГАДАЕМ ПОНЕ ЗА МЕН, МАЩАБЕН Е В РАЗВИТИЕ


- СЕРИАЛА ПОСТОЯННО ОТ СЕРИЯ НА СЕРИЯ СЕ РАЗШИРЯВА, УСЛОЖНЯВА, ДОРИ КОГАТО МИСЛЕХ, ЧЕ СЕ НАСОЧВАМЕ КЪМ КРАЯ И ТРЯВБА ДА СЕ СВЪРНЕ, ТОЙ И ДО МОМЕНТА ТРУПА


- ЛИЧНО АЗ НЕ ГЛЕДАМ ИНТРИГИ или т.нар "ПСИХОЛОГИЗМИ", НА ОБИЧАМ ДА СЕ ПРЕКАЛЯВА С ТЯХ - точно за това например Джордж Мартин не е моя тип писател -  ВТОЗИ КОРЕЙСКИ СЕРИАЛ ЗА ПЪРВИ ПЪТ ГЛЕДАМ ИНТРИГИ, БОРБА, ПСИХОЛОГИЯ И ТО МНОГО - този сериал направи това интересно и привлекателно за първи път при мен в такъв обем



image




С "ДВЕ ДУМИ"


ТАГОН Е СИЛА И УМ, В НАЧАЛОТО НА 8-А СЕРИЯ КОГАТО СТАВА "КРАЛ" Е КАТО ЕДИН АЛЕКСАНДЪР ИЛИ АТИЛА


ЪН СОМ Е ДЕТСКОТО, СЕБЕОТРИЦАНИЕТО И НАИВНАТА БОРБА ЗА ДОБРОТО


СЕРИАЛА СТАВА ВСЕ ПО-ГОЛЯМ СЕРИЯ СЛЕД СЕРИЯ, ВСЕ ПО ДЪЛБОК И ИЗНЕНАДВАЩ, НЕ Е ЛЕСНО ПРЕДВИДИМ


КАРТИНИ, ЕЗИК, ЕКЗОТИКА, ПОНЯКОГА ПОДОБИЕ НА РИТУАЛИ - НА НЯКОЙ И ТОВА ЩЕ СЕ ХАРЕСА

......


ТЕАРА Е ТАЗИ, КОЯТО ЩЕ ЗАПОМНЯ КАТО ПЕРСОНАЖ И АКТРИСА ВЕРОЯТНО ВИНАГИ !


не харесам монголоидки, номера не е в това, че за дръпната е симпатична и дори красавица - аз нямам очи точно за тази красота,но да -красива е


няма да я запомня заради хубостта - не заради това !


в началото си казах - типичната хубавица във филм, отрицателна героиня, игри, интриги, манипулация, жената до лидера и в тези нвегови игри, вероятно и със своя игра ще е тя - казах си това и наполовина бях прав


не наполовина - излезе, че съм бил прав може би в... нищо или съвсем малко


жалко за Дан Бьок - те достойните хора така без време си отиват понякога


ТЕАРА И ТАГОН В 7 СЕРИЯ СА ВЪРХА


ОЩЕ В ПРЕДНИТЕ СЕРИИ ТЕ ДОКАЗАХА ЛЮБОВ


ОТРИЦАТЕЛНИ УЖ ПЕРСОНАЖИ, НО НАД КАРИЕРАТА, НАД ВЛАСТТА С ЛЮБОВТА


ТЕАРА В НЯКОИ ОТНОШЕНИЯ Е ЖЕНАТА-МЕЧТА ЗА ВЛАДЕТЕЛ И ЛИДЕР

......


в края на 7 серия Теара направи филма и ролята - нейните сълзи и подкрепена от актьора играещ един женствен "дявол" - впрочем същия актьор с друг грим играе и Ън Сом и тамвъобще не е женствен - джендъри НЕ бих гледал


В КРАЯ НА 7 СЕРИЯ - ТЕАРА Е ВЪРХА С НЕЙНИТЕ СЪЛЗИ


ТЕАРА И СЪЛЗИТЕ... И ПРОВАЛА В МЕЧТАНАТА ПОБЕДА НА ЛЮБОВТА


В НАЧАЛОТО НА 8 СЕРИЯ ТЕАРА Е ВРЪХ НА ВЪРХА казано на шега :) ще я помня


ТАГОН СТАВА ВЪРХОВЕН,А ТЯ Е ПОГЛЕД, СИЛА, РЕШЕНИЕ, ТЯ Е ОТВЪД НЕЩАТА, ПОЧТИ СФИНКС


музиката... сардонистичната усмивка на великолепния актьор играещТагон...


това все едно е АЛЕКСАНДЪР НА ИЗТОКА, един Атила над всички


ТЕАРА ОБАЧЕ Е ЕМАНАЦИЯ НА ЛЮБОВТА И ЖЕРТВАТА


ТАЗИ ЖЕНА БИ НАПРАВИЛА ВСИЧКО ЗА ТАГОН


ТАГОНЕ, ТАГОНЕ, ПОКЛОНИ Й СЕ И ЦЕЛУВАЙ КРАКАТА Й НАСАМЕ... :)


image




ЧОВЕК РАЗБИРА ИСТИНАТА


- в живота навън да си Тагон - опонентите да виждат в теб Тагон


- в себе си да си повече Ън Сом, близките да чувстват в теб Ън Сом


- да мечатеш за една Теара - ТЕАРА НАПРАВИ ФИЛМА В 7 И 8 СЕРИИ


ЩЕ ХАРЕСАШ ОТРИЦАТЕЛНИТЕ И ПОЛОЖИТЕЛНИТЕ ПЕРСОНАЖИ, като интелигентен сериал няма само "лоши" или само "добри"


МЪЖА ТРЯБВА ДА Е СМЕС ОТ ВСИЧКО, вярно тук филмово и вдетинено - все пак иде реч за сериал, за кино, но това му е забавлението и детското в нас


......


Предполагам в селдващите серии негативните герои разбира се ще загубят или ще бъдат наказани от създателите на филма


Предполагам разбира се, и че поне пред екрана и филмово ще страдам :) за Теара, несъмнено ще я споходи нелека и заслужено лоша съдба/съдба разбира се няма


Предполагам и Тагон ще започне да губи и не може да е вездесъщ занапред


......


на финала КЛИП ПО СЕРИАЛА,но с вариации на МУЗИКАТА ОТ "ИГРА НА ТРОНОВЕ"


ПРЕГЛЪТНЕТЕ ВЛЕЧУГОТО В НАЧАЛОТО НА ВИДЕОТО - неудачно начало


след 4.08 и почти до края на клипа - ОСНОВНО МОМЕНТИ С ТЕАРА


...


това ме завладя в сериала


СЦЕНАТА НА ЛЮБОВТА БЕЗ БЪДЕЩЕ В ГОРАТА


СЪЛЗИТЕ НА ТЕАРА В КРАЯ НА 7 СЕРИЯ


ТЕАРА В НАЧАЛОТО НА 8 СЕРИЯ










Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4612070
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031