Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2019 20:36 - ФЕЙСБУКДЖУМБУШИ В ПЪРВИТЕ МИНУТИ СЛЕД ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ИЗБОРИТЕ ЗА ЕП
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 769 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 26.05.2019 20:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

  1. В Европа тръпнат, друг път не видели,
      ведно да гласуват живи и умрели...

  2. Докато Кури извряска,
      бать Боко й го натряска...

      Имам материали за два промити мозъка, тях ще опиша в специален постинг. Той ще бъде в Категория "Забавление", защото няма Категория "Пълна трагедия".....
      Ще осветля един профессор /нямам правописна грешка, макар да съм в известна степен недообразован, така тази титла се пише на съветски език/ завършил образованието си в Московската консерватория и една жена на мафиот, чието семейство "работи " в България. Заглавието на постинга ми ще бъде Sancta simplicitas, което състояние се явява параван на същността на политиката на Путин в страните, в които той има негови платени троянски коне със заказ да ги дестабилизилат. 
     Настоящият постинг посвещавам на агент Цветана, която няма досие, а само картонче, с пожелание към нея да се въздигне до степен платен нетов сольдат на Путин в неговата кибергибридна война срещу нас...
     Понеже съм много изключителен, няма да описвам държавниците ни с приказ да работят троянски коне. Всичките - до крак! - са въведени в Архива на Центъра, до който аз има пропуск с много висока категория за достъп.

Понеже постингът ми стана доста тежък, ще го разведря със снимки на красавиците на България, борещи се за титлата "Мис първа класа". Няма да цитирам имената им, но аз специално имам мнение коя от тях трите е най-красива. Ето първите две:



image

Ето и образът на третата кандидатка, която не отстъпва на тази двойка, която ако поиска да я направят с нея филм за джендърки, ще получи възнаграждение по най- високата тарифа.

                          image 





Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12188135
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18321
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031