Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2016 09:04 - Потребител изригна във Фейсбук: Искам да съм ромка, за да ми плаща държавата!
Автор: varg1 Категория: Забавление   
Прочетен: 499 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.10.2016 09:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 Нора Флорова, което е и едно от лицата на февруарските протести, изригна в мрежата. В своето възмутително обръщение, Флорова споделя, че иска да бъде ромка. Гневното ѝ писмо е насочено по повод отпускането на безвъзмездна стипендия за ромски деца с цел тяхната интеграция. 


Според новия проект, приблизително 1200 стипендии ще бъдат дадени на ученици от ромски произход, за да бъдат мотивирани да завършат средно образование и да продължат своето след гимназиално обучение в университет. 

По данни тази и следващата година по проекта ще бъдат предвидени общо 561 400 евро, което се равнява на 60% от общата стойност на Ромския образователен фонд, а останалите 40% ще бъдат осигурени от Министерство на образованието.

Сумата се равнява на 30 евро месечно, които ще получава всеки ромски ученик. Догодина, обаче сумата ще зависи от успеха им, а основна цел ще бъде завършване на средно образование и издържани държавни зрелостни изпити. 

Ето какво написа Нора Флорова по този повод, публикуваме без намеса: 
Нора Флорова

"Искам да съм ромка!

Искам да съм ромка, при това съвсем реално искам. Искам да съм призната за малцинство, да раждам по 5 деца, да не уча и да ми плащат. Искам да взимат и моите деца по 30 евро месечно, за да изучат до 12-ти клас. Искам и аз цял живот да не плащам осигуровките си и директно да звъня на Бърза помощ, когато имам нужда от лекар. Искам, когато някой ме върне от болницата да го обявя за дискриминация и да си подам жалбата в Комисия защита от дискриминация, където наистина да ѝ бъде обърнато внимание! Искам държавата да ми осигурява безплатна, безвъзмездна помощ без да имам нито един работен ден. Да живея цял живот на помощи, а междувременно да звъня на бабички по телефона и да си докарвам допълнителни приходи, с които да си построя къща- палат. Искам да съм ромка, за да слушам денонощно силна ромска музика и да тормозя цялото населено място, а когато дойде някой да ми направи забележка, моите братя да го пребият с бухалки! 
Искам да съм ромка, за да мога да родя в болницата безплатно, за да наблюдават бременността ми безплатно. Да лежа все "по спешност", макар да нямам реално основание за това. Искам бе! Искам! 
И го предпочитам, пред това да се чудя как да свържа двата края- за ремонт ли, за бебе ли да плащам или да работя извънредно до раждане, защото иначе не мога да събера парите за всички тези неща. 
Искам, бе, искам! Дай Боже в другия ми живот да се родя ромка и да съм обявена за малцинство! Дано тогава животът ми да не бъде толкова брутален и да не се моля за онези 300 лева майчинство, които уж по закон ми се полагат."

 




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20317937
Постинги: 18679
Коментари: 10030
Гласове: 71345
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930