Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2016 10:09 - Ето я най-секси диджейката в България! (снимки)
Автор: varg1 Категория: Забавление   
Прочетен: 3335 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 28.06.2016 14:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Мария Панева е най-секси диджейката в България! 26-годишната брюнетка, известна като Мис Парти, взривява Варна с чар и убийствени сетове. Тя миксира парчета на най-тузарския плаж на морската столица Rappongi и събира очите на плажуващите със сексапил и умения зад пулта. "Още през декември ми звъннаха да ме запазят за лятото. Не мога да кажа дали съм съм най-секси диджейката, но постоянно го чувам от хората. Това е най-верният атестат", споделя пред "България Днес" Мария. Татуираната мадама е родом от Димитровград, но преди осем години се мести във Варна, където записва моден дизайн. От много малка има афинитет към музиката, танците, модата, рисуването и сценичните изяви. Професионално се е занимавала 15 години с модерни танци и джаз балет. Участвала е в много конкурси за красота и неведнъж е грабвала короната. Изобразителното изкуство още от крехка възраст е любимото й хоби. Спортовете като плуване, акробатика, художествена гимнастика, които е тренирала, също й дават тласък да усъвършенства своята дисциплина, воля и красива и стегната фигура. Моделството също не й е чуждо и рекламира различни фирмени продукти. Всестранното й развитие я води и към последното й поприще. Мария завършва училище за диджеи, а курсовете й преподават едни от най-големите имена в българския DJ бранш. "Музиката е моята страст, откриха ме експерти и ми предложиха да завърша курса. Обучиха ме и успях да развия мой собствен талант. Справям се отлично, хората са доволни и се забавляват на плажа", разказва Мария, която миксира парчета в техно, денс, хип-хоп и R&B стил. Възходящата си кариера Miss Party гради абсолютно сама. "Семейството ми живее в Гърция, сама съм се борила с живота и съм постигнала мечтите и целите си. Затова съм щастлива, надявам се най-хубавото да предстои занапред", споделя красивата брюнетка и кани приятели и непознати да посетят плажа с палмите Rappongi и да се отдадат на релакс.

image

image

image

image

image

http://www.novini.bg/news/361974-ето-я-най-секси-диджейката-(снимки).html



Гласувай:
9



Спечели и ти от своя блог!
1. asthfghl - ...
29.06.2016 00:39
Нещо ми кифлее...
цитирай
2. shtaparov - А-аа, екстра мацка е- дано извади ...
29.06.2016 09:44
А-аа,екстра мацка е- дано извади късмет да й провърви в живота!
цитирай
3. asthfghl - 2.
29.06.2016 16:19
Определено ще я накаца някой чичко-паричко с две-три гушки, тлъсто шкембенце и още по-тлъсто портмоненце :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20265158
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930