Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2014 23:54 - Вечер в уханните чаршафи
Автор: joysii Категория: Забавление   
Прочетен: 2065 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Вечер. Когато приключа с намазването на лице, ръце и краченца с разни кремове, когато облека сатенената нощничка и се мушна в уханните чаршафи...пристига безсънието. Остава при мен до към 2 часа през нощта. Обмислям хиляди неща, намирам разрешение на проблемите, хрумват ми оригинални и полезни идеи.
   Ноооо, сутринта - вижте ме само ако можете - преди душа и кафето съм получовек - сънена, унила,  мълчалива...и чорлава...
  Лека нооощ! Тази вечер ще се погрижа за себе си, ще изпия един успокоителен чай. И да не е посмял някой да пише нещо тъпанарско за мен в този сайт, че нали се сещате...ще му изсъхнат пръстчетата дето бЕгат по клавиатурата.


image

image




Гласувай:
6



1. zlatkostanoev - Джойска,,
10.10.2014 00:25
не се кахъри за това как изглеждаш рано-рано или пък късно-късно сутрин, има решение за това, правиш си едно селфи и готово, сега това е вървежно!
Поздрави!
цитирай
2. joysii - не се кахъри за това как изглеждаш ...
10.10.2014 09:53
zlatkostanoev написа:
не се кахъри за това как изглеждаш рано-рано или пък късно-късно сутрин, има решение за това, правиш си едно селфи и готово, сега това е вървежно!
Поздрави!

===============
Да, сега това е много фешън, след заливането с кофи със студена вода. Селфито при събуждане...хммм...ама е рисковано...не е за широка публика.
Сещам се за една тукашна, която ще се наснима и ще изплющи всички селфита в блогбегето.
Здрасти, Златце. Радвам се, че ме навестяваш. Явно ти не си получавал много от онези ЛС, които една местна простакеса разпраща до всички посетили профила ми, като ги плаши,че съм хейтър-мейтър и други простотии от сорта.
Хубав ден за теб.
Аз днес съм наспана и изглеждам прекрасно.:):):):)
цитирай
3. joysii - Хм, някои са разочаровани - мислеха ...
10.10.2014 10:53
Хм, някои са разочаровани - мислеха си, че пак ще пиша за туй-онуй сред чаршафите вечер...:):):):)
цитирай
4. f873 - Е то към два е интересното, що го п...
10.10.2014 16:19
Е то към два е интересното, що го проспиваш.
;)))
цитирай
5. joysii - Е то към два е интересното, що го п...
10.10.2014 17:14
f873 написа:
Е то към два е интересното, що го проспиваш.
;)))

..................
Ефче, де го интересното,бре?
Освен...ако не ми е в кревата, де...:):):):)
Ти какво правиш в два през нощта?
цитирай
6. joysii - Това лято се изтърколи толкова б...
11.10.2014 10:06
Това лято се изтърколи толкова бързо.
Сякаш вчера бяха горещите дни през юни, които преживяхме страхотно с приятели в Рим.
А сега се радвам на есенния пейзаж -слънцето препича през пролуки от облаци, а мъглата странно се стели ниско, ниско почти докосва сградите, като рехав памук е, и се движи....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2411065
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930