Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2007 15:21 - ЕТО ОЩЕ ОТГОВОРИ НА ЕДНА ОБЯВА
Автор: varg1 Категория: Забавление   
Прочетен: 653 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.04.2007 18:47




Qsno. Az sym na 18, vse oshte s nishto ne se zanimavam. 184sm visok, okolo 60kg, ako e nalojitelno moje da priloja i pic. Ot Veliki Preslav sym.

Hristo Dimitrov

ei madam pisha vi vav vrazka s obqvata.
 ako proqvite interes pishete : )

angelo 25

Zdravei...Sexy izglejda6 naistina Adski strahotno i naistina znae6 kakvo iska6 ami Vesi nali ti obe6tah da se revan6iram Relaksira6to zatova ti prika4am edna snimka ot Kazarmata samo neq imam i ako sam ti hareal prosto mi dai tell-->Dom. ili GSM na koito moga da te namerq ami nadqvam se da si pada6 po Komuflajni Dre6ki ;)))) i po dalgi *u6ki ...;)))) razkaji mi za sebe si v koe daskalo u4i6 ili kakvo raboti6 osven po-sebe si...kakvo haresva6 da pie6 kato tvardo gorivo,ot koi kvartal si,??? ami Mnogo  mi se iska da spodelja s teb 4ast ot Fantaziite si stiga da si navita;)))) za6toto ako sam tvoi tip te kanq na kupoon s raiber v Moiqta kavrtira samo ti i az;))) tova za Carkvata e Dosta interesna Fantazia haresva mi...naposledak v shumen slan4evite dni sa 4esto qvlenie i moje da  si napravim Vzaimna Fantaziq posred Bql-den Gore na Pametnika stiga da si Seriozno Gaje..Vesi..taka i ne mi kaza kade si izbra da te celuvam v slu4ai 4e tazi Virtualnost se prevarne v Realnost...Tazi snimka deto mi q prati kade si se snimala v Revierata li?i taka 6te 4akam s netarpenie tvoqt e-mail..Please kaji i v #shumen imam predvid 4ata s kakvi nikove Vliza6 moje da si uredim sre6ta v 4ata...iam6 strahotni o4i,usta ...oleeeeeeeeeee ako prodaljavam taka nqkoi opredeleno v bokserkite mi 6te skasa kop4etata ;)))) i da si priznaq kato gledam snimkatat ti napravo mi se navlajnqva ezika...Ostavqm te da gadae6 kakvo bihme pravili Zaedno..Pi6i mi a Sega si polu4ava6 redovnite GORE6TI-celuvki po nai gore6tite ti mesta...Kiss&Miss you Vessi

SEGA V NETA LI SI...
vlez v 4ata pleas
V #shumen
az sam s nikc

Zdravei haide 4akam te v 4ata...kaji mi tova marica 4 kakvo e v koi kvartal e please...moje da se vidim dori i dnes...
sega sam svoboden a ti!

AK_MISHO_I Sofroniev

здравеи и аз си търся само интимна връзка ама немога да си намеря партниорка ако желаеш можеш да ми пишеш на този е-маил като ми отговориш ще ти се представя...

dani kolov

Az sam ot Varna na 22g.trudno mi e da se ocenqvam sam,no si mislq 4e sam
sladak i sexi.
Pi6a ti po povod obqvata ti.
Neznam to4no kakvo tarsi6,no ako otguvarqm na tova 6te se radvam da se
upoznaem.Ako moje da mi prati6 tvoi snimki i az 6te dam moi da se skiv . .

nikikolev76

ami mila moje da opitame az moga da doida 

kumco valco

a teren imash li?
ako imash da idvam:)

Marin Georgiev

ako vse oshte tyrsish moje da mi pishesh na tozi mail

Salim/VARNA/BULGARIA

hristo lubenov

zdr mnogo si hubava na kolko si i ot kade eto i na tebe pic

izo izov

Zdravei , bi li mi izpratila tvoi snimki za da precenia dali zaslujavash . . . mladia mi i goliam . . . :)

Dido Dimitrov

zdravei, vidqh obqvata ti, mislq 4e sam dosta nadaren i shte moga da ti pomogna

Sega sama li si...naistina li iska6 da doida?!
please ako naitina si me haresala kaji mi da idvam li naistina li iska6 da se vidim az sam v net zala e 4akam do 5 min otgovorat ti...

juli rakovski

zdravei Vesi

Jordan Jordanov

Ako vse o6te tyrsi6 intimna vryzka- pi6i- ot ruse sym na 21 godini.

Angel Goranov

Haha i kak e bashta ti ? Ne sme se 4uvali otdavna - duljeshe mi edni pari i izvednuj iz4ezna ....

kristian dimitrov

Ami az sum ot Sofia no 6 dena v sedmicata putuvam tova mi e rabotata-taka 4e Shumen -ego kade e nali Varna e pristanishteto na Shumen- dai tel ili adres i niakoia snimka po taka ako moje:)



Тагове:   още,   обява,   отговори,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20254478
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930