Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2020 21:11 - подарък за един..ценител()
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 619 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 08.04.2020 09:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


    ..Севте,искам и аз да ти предложа нещо - изключително,според моят Вкус,поне..
    Когато, бях млада,около 30-32, четох тази книга.Много ме завладя, имам
    усет, към Избора на книги.докато, вляза в Книжарницата, и нещо ме тегли
    натам.Много приятели,са получавали,някои от "избрани" в моята Библиотека.
    това, означава,че те са ме завладели така дълбоко,че искам,да ги споделя..()
    След време, прочетох и "от Любов".Не знам, но Джон Гришам, не ме докосва
    по никакъв начин.Не искам ,да кажа, че не е добър, но..това е писане,заради 
    самото писане..какво мога да науча там? Кое,ще зарадва Сърцето ми, и ще го
    хвърли във..Възторг.Аз,чета Книги,избрани със Сърцето.Както се случи, и с 
   Карлос Кастанеда /Активната страна на Безкрайността, и Колелото на времето.."
   това е спонтанна Любов.така, живея аз..и,"вървя по Пътя, и пея ли,пея")

       пп
      Освен това (насаме) ще ти споделя - това, което чета..аз,го живея @
      каква  вълнуваща  Синхроничност, нали )
      приятна вечер ти желая, и нови дръзновения...

Елия Казан (на английски: Elia Kazan,
на гръцки: 
Ηλίας Καζάν) е американски театрален и кино режисьор, сценарист и писател от гръцки произход, с рождено име Илиас Казандзоглу
 (на гръцки Ηλίας Καζαντζόγλου). Един от съоснователите на известното „Актърс студио“
в Ню Йорк през 1947 г.


     

     image






 image


9. didojor - И от мен - поздравления за
11:10 Духа. С такъв Дух - няма страшно с "богоборческите" ти усети и емоции да възприемаш Жизнодавеца като Велик Дарител на преизпълнен, засияващ, със смисъл и цвят Живот. И да му благодариш по-честичко с такива... цитирай
 



    ППП ))
    често, имам..анонимни посещения,което ме кара,да се усмихвам..снизходително))



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - дообре, де..
08.04.2020 08:23
нали, искате, да пиша сериозно,философски, и дружески....бухаха..
а,защо не коментирате тук?
...даже и бабешка карандилска модерация, нямам..
а онуй майно,от Асеновград, хич, и да не го питам, с негов. ай куку под 100
цитирай
2. fun1001 - кой, коЯ е таз?..на баба Ямб,ми мяза )) писала при ваня23
08.04.2020 09:33
9. didojor - моят приятел от Габрово...

И от мен - поздравления за
Духа. С такъв Дух - няма страшно с "богоборческите" ти усети и емоции да възприемаш Жизнодавеца като Велик Дарител на преизпълнен, засияващ,
със смисъл и цвят Живот. И да му благодариш по-честичко с такива...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1558014
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031