Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2015 22:38 - Фенове искали да бият Бруно Рибейро - треньорът на Лудогорец с шокиращи разкрития
Автор: varg1 Категория: Спорт   
Прочетен: 469 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Наставникът на Лудогорец Бруно Рибейро излезе със скандални разкрития относно случващото се покрай него през последните дни. Специалистът твърди, че фенове на клуба са се опитали да го нападнат в дома му. "Вероятно някой директор в клуба им е казал къде живея, защото никой друг не знаеше това. Изплаших се, това е нормално, но не ми направиха нищо обаче", заяви Рибейро, цитиран от Record.

Както е известно, заради слабите резултати на шампионите ръководството стартира преговори за прекратяването на договора с наставника и междувременно взе Едуард Ераносян за негов заместник. "Назначиха нов треньор, докато още съм тук. Това е абсолютно недопустимо, защото аз все още дори не съм прекратил контракта си", продължи Рибейро.

Приятелят на Жозе Моуриньо дори директно нападна спортния директор на клуба Методи Томанов. Според него той правел всички трансфери през главата му. "Спортният директор движеше всичко заедно с изпълнителния и с шефа на школата. Не беше взет нито един футболист от тези, които аз исках и ми бяха обещани при подписването на договора. Не ме е страх от нищо. Сега чакам да видя какво е предложението им за прекратяването на контракта. Трябва да ми платят. В противен случай ще се обърна към ФИФА. Ще изчакам още два-три дни", добави Бруно Рибейро.

image

Наставникът пое Лудогорец това лято, но се провали в квалификациите на Шампионската лига и "орлите" останаха извън евротурнирите. Рибейро обаче е оптимист, че с настоящия си състав тимът пак ще спечели титлата у нас.



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20325524
Постинги: 18679
Коментари: 10030
Гласове: 71347
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930