Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
Постинг
31.03.2015 21:53 -
Милан с уникален маркетингов ход
В Милан се решиха на крайно любопитен маркетингов ход. „Росонерите” подписаха партньорски договор с японската компания Sanrio. Това име може и да не ви говори много, но консорциумът е собственик на световноизвестния моден бранд Hello Kitty. Модната къща се е специализирала и е световен лидер в производството на дрехи аксесоари (та дори и компютри и канцеларски материали) за тийнейджърки и млади жени. От пресслужбата на „червено-черните” обявиха,че вече се подготвя съвместна колекция за фенките на отбора, които ще бъдат на невиждано в света ниво. Новата модна линия ще бъде пусната в продажба през втората половина на годината. С този ход „росонерите” целят да увеличат, при това значително, приходите си от продажби на фен артикули. Според модните експерти на Ботуша, които никак не са малко, стъпката е уникална за света на футбола и много скоро Милан ще бъде последван и от други топклубове. Многобройни продукти с марката Hello Kitty заливат световните пазари още от създаването и през 1974 г.
http://acmilan-bg.com/leon_news_full.php?id=25661
ACMILAN-BG.COM БЪЛГАРСКИ ФЕН - САЙТ НА МИЛАН
http://acmilan-bg.com/leon_news_full.php?id=25661
ACMILAN-BG.COM БЪЛГАРСКИ ФЕН - САЙТ НА МИЛАН
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71325
Блогрол