31.05.2020 20:27 - БЯЛА КНИГА ЗА ВАКСИНИ ЗА МОДЕРНА ВАКСИНА - „ДНК ВАКСИНИТЕ ИМАТ РИСК ОТ ПОСТОЯННА ПРОМЯНА НА ДНК НА ДАДЕНО ЛИЦЕ“
Автор: zahariada Категория: Политика

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  БЯЛА КНИГА ЗА ВАКСИНИ ЗА МОДЕРНА ВАКСИНА - „ДНК ВАКСИНИТЕ ИМАТ РИСК ОТ ПОСТОЯННА ПРОМЯНА НА ДНК НА ДАДЕНО ЛИЦЕ“ 28 май 2020 г.

image

Дилън Чарлз , редактор на
Waking Times

В светлината на разговора и нарастващия дебат за бързото развитие на ваксина Covid-19 , мнозина внимателно следят, за да видят кой печели състезанието.

Има много пари в това, както се вижда от неотдавнашния балон на борсата за ваксини на стойност 200 милиарда долара, който започна, когато пандемията започна да засяга западните държави и политици и експерти започнаха да говорят за необходимостта от ваксина, за да се върнат към нормалното , "

Стивън Гандел отчита за CBS:

„Само през последните два месеца инвеститорите на Уолстрийт помпаха милиарди в шепа биотехнологични компании в ранните етапи на производство на ваксини или лекарства за борба с новия коронавирус ... Резултатът: инвестиционен балон за коронавирус, който вече наближава близо 200 милиарда долара на склад пазарна стойност." [ Източник ]

В момента водеща опаковка е биотехнологичната фирма Moderna, която наскоро направи заглавия за опити за първите опити върху хора с CV ваксина. Усилията им са подкрепени финансово от Бил Гейтс и когато те бяха обявени за първи път, стойността на акциите на Модерна значително скочи. Въпреки това, малко след това редица участници в изпитването съобщават за неблагоприятни ефекти, включително висока температура. Запасите от Модерна оттогава са на влакчета.

The New York Post съобщава на 18 май 2020 г.:

„Биотехнологична компания Moderna Inc. дозира 45 пациенти на възраст между 18 и 55 години с 25, 100 или 250 микрограма от своето експериментално лекарство. След получаване на второ усилващо изстрелване, тези при нивата на дозировка 25 и 100 са открити с нива на антитела, които са равни или надвишаващи тези, установени при пациенти, които са се възстановили от COVID-19, пише в съобщението на компанията . “ [ Източник ]

На 22 май Робърт Ф. Кенеди-младши написа последващи действия в процеса, отбелязвайки:

„Въпреки веселото прессъобщение на Модерна тази седмица, резултатите от клиничните изпитвания за неговата новаторска ваксина срещу COVID не можеха да бъдат много по-лоши.

Ваксината, разработена и подкрепена от Антъни Фочи и финансирана от Бил Гейтс, използва експериментална технология на мРНК ...

Три от 15-те човешки морски свинчета във високодозовата кохорта (250 mcg) претърпяха "сериозно неблагоприятно събитие" в рамките на 43 дни от получаването на удар на Модерна. Модерна ... призна, че трима доброволци са разработили системни събития от степен 3, определени от FDA като "Предотвратяване на ежедневна активност и изискване на медицинска намеса".

Moderna разрешава да участват само изключително здрави доброволци. Ваксината с тези проценти на реакция може да причини тежки наранявания при 1,5 милиарда човека, ако бъде приложена на „всеки човек на земята“. “ ~ Робърт Ф Кенеди, младши

След това на 27 май Ню Йорк пост последва проследяване, съобщавайки за участници, които се разболяха:

„Доброволец в ключово изпитване срещу коронавирусна ваксина  разкри, че това го е оставило най-болно в живота му, но все пак„ предпазливо оптимистично “относно потенциала на лекарството.

29-годишният Иън Хайдън се идентифицира в поредица от интервюта като един от четиримата доброволци, които имаха лоши реакции по време на опитите, които Модерна  приветства за „положителни“ ранни открития на отговорите на антитела. “ [ Източник ]

По време на всичко това, топ-мениджърите на Модерна са изплатили рекордните 89 милиона долара в наличност, както съобщава Stat :

Топ петте мениджъри в биотехнологичната компания Модерна са продали над 89 милиона долара акции досега тази година - инициирайки почти три пъти повече сделки с акции, отколкото през цялата 2019 г., тъй като цената на акциите на компанията се покачи с надеждата за нейния Covid -19 ваксина…

Но обемът и сроковете могат да се окажат тревожни за акционерите на Модерна, особено в светлината на решението на компанията за май да събере над 1 милиард долара при предлагане на акции. “ [ Източник ]

Стати продължава да задава важния въпрос:

„Ако ваксината на ранен стадий на Модерна може един ден да предотврати заразяването с коронавирус и предстоят най-добрите дни на компанията, защо вътрешните хора се продават?“ [ Източник ]

Всъщност, защо ръководителите изплащат пари, когато други инвеститори скочат?

Наскоро публикувахме статия, подчертаваща изявленията на Бил Гейтс , публикувана в неговия личен блог, където Гейтс изрази ентусиазма си за бързото разработване на CV ваксина може да използва експериментална иРНК / ДНК технология, която според нас крие риск от промяна на човешката ДНК.

ЧЕТЕТЕ: Робърт Ф. Кенеди-младши отговаря на изявленията на Бил Гейтс относно задължителната ваксина срещу коронавирус

Организацията за проверка на фактите на Facebook Politifact определи нашата статия като невярна, като коментира, че мРНК и ДНК ваксините са доказано безопасни, въпреки че нито една от тях никога не е одобрена за човешка употреба.

Освен това, Politfact отбеляза, че твърдението ни, че този нов клас ваксини може да промени човешката ДНК, е невярно, като казва, че „ доказано е, че РНК ваксините  създават„ безопасен и дълготраен имунен отговор при животински модели и хора “в клинични и предклинични проучвания. "

Politifact продължава:

„Най-новите изследвания показват също, че РНК ваксините, които се тестват за COVID-19 в момента, се разграждат естествено и не променят ДНК за постоянно…

Една  статия в граници по имунология анализира нови проучвания, които са намерени иРНК "не може потенциално да се интегрира в генома на гостоприемника и ще се понижи, естествено." По принцип, след като молекулите на пратеника създадат антигени, за да може тялото да реагира, те естествено ще спрат да се използват и ще се разрушат. " [ Източник ]

От безпокойство за здравната свобода и обществената осведоменост погледнахме малко по-задълбочено в този въпрос и макар да има сравнително малко отчитане по този въпрос до момента, Бялата книга от Модерна за 2017 г., озаглавена mRNA ваксини: разрушителни иновации във ваксинацията , се докосва до този въпрос. В раздел, озаглавен „ДНК ваксини“, е документирано следното притеснение относно безопасността на ДНК ваксините (а не мРНК ваксините):

„Работата с ДНК ваксината започна преди тридесет години, но все още няма лицензирани ДНК ваксини и повечето остават във фаза 1 тестване.

Основното предизвикателство, свързано с ДНК ваксините, е, че те трябва да проникнат в клетъчното ядро ​​(кръстосвайки две мембрани; цитоплазмата и ядрото). След това ДНК трябва да бъде транскрибирана в ядрото в иРНК, преди да се премести в цитоплазмата, за да стимулира производството на антиген. Този основен сложен път често изисква както по-големи дози, така и специални, често болезнени устройства за доставяне, използващи електрически шокове или златни микросфери в кожата на човека, за да доставят ДНК ваксината. Веднъж попаднали в ядрото, ДНК ваксините имат риск от трайна промяна на ДНК на човек. ”[ Източник ]

Като се имат предвид финансовите залози и потенциалът, че бързо разработената CV ваксина може да бъде принудена към тези, които не желаят да вземат ваксина, има спешна нужда от разбиране на факта, че ваксините като цяло и по-специално новото поколение ваксини се разработват за CV-то, имайте законни опасения относно безопасността, за които рядко се съобщава от масовите медии, а в много случаи дори са цензурирани в социалните медии.

Ако информираното съгласие наистина е законът на земята, журналистите трябва да работят за разкриването на безпристрастната истина по тези въпроси и за нещо подобно няма по-добър източник от действителния разработчик на ваксината. Без точна и пълна информация информираното съгласие не е възможно.

за автора

Дилън Чарлз  е редактор на Waking Times и домакин на „  Очукани души: Подкаст за трансформацията“ , посветени на идеи за лична трансформация, обществено пробуждане и планетарно обновление. Личното му пътуване е дълбоко вдъхновено от шаманските растителни лекарства и изкуствата на Кунг Фу, Ци Гонг и йога. След седем години живот в Коста Рика, той сега живее в планините Син хребет, където практикува бразилското джиу джицу и обича да прекарва време със семейството си. Той е написал стотици статии, достигайки и вдъхновявайки милиони хора по света.

Тази статия ( Модерна бяла книга за ваксините - „ДНК ваксините рискуват трайно да променят ДНК на човек“ )  е първоначално създадена и публикувана от  Waking Times  и е публикувана тук под  лиценз Creative Commons  с приписване на  Dylan Charles  и  WakingTimes.com . Възможно е да бъде публикувано свободно с подходящо приписване, биография на автора и това изявление за авторски права.

← ПРЕДИШНА ТОВА Е ПЪТЯТ НА ИСТИНСКИЯ ДУХОВЕН ВОЙН СЛЕДВАЩ → COVID СИМПТОМИ НА ВЛАСТТА: ТЕХНИЧЕСКИ МИЛИАРДЕРИ ЖЪТВА ЧОВЕЧЕСТВОТО