Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2020 23:29 - КОЙТО НЕ ИСКА ДА РАЖДА БЪЛГАРЧЕТА, НА СТАРИ ГОДИНИ ЩЕ ГО ГЛЕДАТ ЦИГАНЧЕТА
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 7502 Коментари: 47 Гласове:
56

Последна промяна: 15.03.2020 21:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        КОЙТО НЕ ИСКА ДА РАЖДА БЪЛГАРЧЕТА, НА СТАРИ ГОДИНИ ЩЕ ГО ГЛЕДАТ ЦИГАНЧЕТА


   Човек колкото и да е млад,трябва да мисли за бъдещето а то не е розово за нации,които нямат добра раждаемост. Опитът показва че хора,които нямат достатъчно свои деца,често остават самотни на стари години и се налага да ги гледат съседи или социални асистенти. Къщите на онези,които си нямат свои наследници стават собственост на общината а тя настанява в тях бездомни семейства,които най-често са цигански. Така къщите на хора без собствени деца един ден стават цигански.

  Бездетните старци,които нямат достатъчно собствени близки са застрашени от същото- ако раждаемостта продължава да спада един ден ще се окаже,че всички социални асистенти са жители на ромските гета. По същата логика един ден може да се окаже,че и съседите на такива старци са вече само цигани,което ще ги изправи пред следния труден избор:

а) да се оставят в ръцете на циганите и да се надяват,че те ще ги гледат добре на старини.
б) да зарежат своите имоти и да постъпят в старчески дом,а къщата им да бъде наследена от общината и тя да я даде на бездомните цигани.


  Виждал съм такива къщи в идеален градски център: те винаги са били Български и никой не е очаквал,че един ден ще станат собственост на общината,понеже са останали без наследници. От години вече в тези полурушащи се къщи шетат цигански семейства- ту едни,ту други,ту трети. Българите,които са живели в тях отдавна вече ги няма- затова е станало така. Това се случва с къщите на хора,които не са пожелали да оставят повече свои наследници.

  Едно дете в семейството не е решение- никой не знае какво ще му поднесе съдбата а ако детето му отиде в чужбина или се ожени в друг град,той остава самотник до живот. Тогава е въпрос на време той или неговите имоти да попаднат в ръцете на цигани които са бездомни понеже са раждали повече деца,отколкото са можели да отгледат. Коренно различни са нещата в многолюдните нашенски семейства: техните къщи са пълни с живот,младите се грижат за старите а имотите са добре поддържани и като цяло изглежда,че тези родове имат бъдеще.

  Затова нашенци помнете- раждайте повече Българчета,ако не искате на стари години да ви гледат циганчета! Бъдещето на България е в ръцете на онези,които раждат много деца- техни ще бъдат един ден богатствата на страната и имотите на онези,които са останали без наследници! Ако не искате да видите любимите си къщи,квартали и дворове населени от цигански семейства,раждайте повече Българчета и не се бойте от никаква бедност: ако в едно семейство има много деца с качествен произход,все някое от тях ще се окаже талант или гений,който ще измисли начин да издържа останалите и да ги дърпа напред!

        image

  Ниският прираст рядко ражда гении- вижте биографиите на великите личности и ще видите,че един е трето дете в семейството, друг е пето,трети- шесто и т.н.! Основната причина да оцелее България в трудни времена е единствено онази,че семействата дори и да са бедни раждаха много Българчета- без тях нямаше да я има нашата Българска църква за която говорят,че благодарение на нея сме оцелели! Всъщност е точно обратно- нашата църква оцеля благодарение на Българите,а те оцеляха заради своята раждаемост!




Гласувай:
57


Вълнообразно


1. 4u4eloto - Първо, поздрави за блога ти. Вси...
05.03.2020 23:48
Първо, поздрави за блога ти.Всичките ти постинги са за българщината.Те са перла в сайта, докато един вонящ блог с клипове на един чужд тиранин са отходната яма.
А по темата.
Условията не позволяват висока раждаемост.
Има няколко процента милионери, а огромната част от народа е под границата на бедността.
Това е едната причина за демогграфската катастрофа.
Другата е духовното дегенериране на нацията, за която децата вече не са ценност.
цитирай
2. ivoki - МНОГО ТЪЖНО......
05.03.2020 23:52
МНОГО ТЪЖНО......
цитирай
3. catforlife - Всичко което казвате е така, НО има ...
06.03.2020 00:14
Всичко което казвате е така, НО има едно голямо НО. Лесно е на теория, по-трудно на практика. Първо за да се раждат деца в България е необходимо да има млади хора. А те заминават, защото не им се седи тук, защото сме ретроградни и прогресираме бавно. Защото се делим и се дърпаме назад. Второ, да в България наистина има най-дълъг отпуск по майчинство, но не мисля, че много семейства биха могли да си позволят майката да остане да гледа детето до втората година. Просто е много нисък стандарта и таткото не може да издържа семейството. И идва друг проблем, няма места в детските градини и яслите, а една частна ясла е около 800-1000лв. Гледачка 1000-1200лв. В България не се води никаква политика за съчетаване на личният живот с професионалния (гъвкаво работно време например) Да не говорим пък как гледа БГ работодателят на майките...Като сложим в картинката и все по зачестилите репродуктивни проблеми, които са главно заради късното забременяване на жените (искаме да се образоваме, да си стъпим на краката) за да можем да отглеждаме сами децата си, ако се наложи, защото често татковците забравят за отговорностите си (не е тайна, че отглеждането на децата в повечето случаи пада на плещите на майките в момента такива са 450 000). Много работа трябва да се свърши от нас като общество за да могат нещата лека полека да се случват. Иначе съм учила демография, положението е повече от отчайващо....
цитирай
4. shtaparov - Първо, поздрави за ...
06.03.2020 00:22
4u4eloto написа:
Първо, поздрави за блога ти.Всичките ти постинги са за българщината.Те са перла в сайта, докато един вонящ блог с клипове на един чужд тиранин са отходната яма.
А по темата.
Условията не позволяват висока раждаемост.
Има няколко процента милионери, а огромната част от народа е под границата на бедността.
Това е едната причина за демогграфската катастрофа.
Другата е духовното дегенериране на нацията, за която децата вече не са ценност.

Причини винаги има но силните народи не се боят от такива несгоди,а заобикалят всички пречки и просто раждат деца! Голямата раждаемост ще оправи нашето бъдеще- ако младежите у нас бяха мнозинство,отдавна да са изхвърлили на боклука крадливите милионери и да са се справили с духовната дегенерация!
цитирай
5. ivoki - Питам се, защо ли преди 9 iX 1944 г. ...
06.03.2020 00:41
Питам се , защо ли преди 9 iX 1944 г. Хората не са били много богати но са имали по 5-6 деца......?
цитирай
6. shtaparov - МНОГО ...
06.03.2020 00:49
ivoki написа:
МНОГО ТЪЖНО......

И аз виждам нещата така...
цитирай
7. shtaparov - Всичко което казвате е ...
06.03.2020 00:53
catforlife написа:
Всичко което казвате е така, НО има едно голямо НО. Лесно е на теория, по-трудно на практика. Първо за да се раждат деца в България е необходимо да има млади хора. А те заминават, защото не им се седи тук, защото сме ретроградни и прогресираме бавно. Защото се делим и се дърпаме назад. Второ, да в България наистина има най-дълъг отпуск по майчинство, но не мисля, че много семейства биха могли да си позволят майката да остане да гледа детето до втората година. Просто е много нисък стандарта и таткото не може да издържа семейството. И идва друг проблем, няма места в детските градини и яслите, а една частна ясла е около 800-1000лв. Гледачка 1000-1200лв. В България не се води никаква политика за съчетаване на личният живот с професионалния (гъвкаво работно време например) Да не говорим пък как гледа БГ работодателят на майките...Като сложим в картинката и все по зачестилите репродуктивни проблеми, които са главно заради късното забременяване на жените (искаме да се образоваме, да си стъпим на краката) за да можем да отглеждаме сами децата си, ако се наложи, защото често татковците забравят за отговорностите си (не е тайна, че отглеждането на децата в повечето случаи пада на плещите на майките в момента такива са 450 000). Много работа трябва да се свърши от нас като общество за да могат нещата лека полека да се случват. Иначе съм учила демография, положението е повече от отчайващо....

Отпускът по майчинство не помага за нашата раждаемост- той помага само за циганската,затова трябва да бъде намален до максимум 3 месеца! Преди 100 години нямаше никакво майчинство,нито масово пенсиониране и отпуски- затова пък имаше раждаемост на Българи,за каквато днес можем само да мечтаем!
цитирай
8. shtaparov - Питам се, защо ли преди 9 iX 1944 г. ...
06.03.2020 00:57
ivoki написа:
Питам се , защо ли преди 9 iX 1944 г. Хората не са били много богати но са имали по 5-6 деца......?

Точно това показва,че причината за спадането на нашата раждаемост след 1970 г. не е в богатството или бедността,а в тотално сгрешената организация на обществото!
цитирай
9. fun1001 - Темата е сложна../защото,има два аспекта..
06.03.2020 08:56
това , което си налисал, ангеле..е верно..
за физичният Свят, но за Духовният Свят,
Мярката "бройка".. не е валидна)
/дано, да бъда..разбрана...)
/ такива са духовните закони...

хубав ден ти пожелавам..и, Благодаря за анонса..
цитирай
10. nedovolen - Достоверен постинг, пък и комен...
06.03.2020 08:57
Достоверен постинг, пък и коментарите.
Сутрин в квартала пристига пълен автобус, от дългите, казвахме им маркучи, пълен с циганчета ученици, от съседните квартали.
Преди казвах на кандидат изборджия, че проблемът не е в дупките по улиците, а че детската градина е празна - 13 циганчета и 3 българчета. Няма хора. Там, където има хора, има живот.
Казвам на жената стига толкоз алумин, че след нас ще са Сигани.
Не се ли вземем овреме в ръце, това е нашето бъдеще.
:)))
цитирай
11. catforlife - 7 shtaparov, не мога да се съглася...
06.03.2020 09:38
Право на парично обезщетение за майчинство имат лица, които имат внасяни осигурителни вноски във фонд „общо заболяване и майчинство” на държавното обществено осигуряване, и то се изчислява на база среднодневен осигурителен доход през последните 24 месеца. Тук никак не се вписват ромите, а ако се вписват, напълно заслужено е да си получават парите. Те получават помощи. Това е смисъла на този фонд, той т.е. внасяш за да ползваш. Майчинство три месеца е абсурд, кой ще го гледа това бебе, кой ще го кърми, точно когато има най-много нужда от майка? Аз нещо не разбирам....?!А какво е било преди 100 години......няма никакво значение. Сега светът е друг и реалностите са други. Родителите трябва да са стигнали сами до заключението, че гледането на дете е едно от най-смислените неща в живота на човек. Да се чувстват готови и психически и финансово, и да го желаят със сърцето си. Другото са лозунги.....
цитирай
12. fun1001 - тук съм солидарна с блогерката../ поне 1г 1,6мес,са нужни за"Старта" с едно бебе..
06.03.2020 10:27
Майчинство три месеца е абсурд, кой ще го гледа това бебе, кой ще го кърми, точно когато има най-много нужда от майка? Аз нещо не разбирам....?!А какво е било преди 100 години......няма никакво значение/

разбира, се,че е трудно е, но всеки САМ си избира Пътя, и приоритетите в живота
това, аз наричам Съзнателен Избор/който пък в свързан с Духовната Еволюция
извинявам се, ако досаждам.
:)
цитирай
13. kvg55 - shtaparov,
06.03.2020 12:42
Ще ни гледат циганите, няма що. По скоро ще ни бият и ограбват.
цитирай
14. kvg55 - До 5. ivoki
06.03.2020 12:45
ivoki написа:
Питам се , защо ли преди 9 iX 1944 г. Хората не са били много богати но са имали по 5-6 деца......?

Имали са по 5-6 деца за да им работят на нивите.
цитирай
15. shtaparov - това, което си ...
07.03.2020 00:43
fun1001 написа:
това , което си налисал, ангеле..е верно..
за физичният Свят, но за Духовният Свят,
Мярката "бройка".. не е валидна)
/дано, да бъда..разбрана...)
/ такива са духовните закони...

хубав ден ти пожелавам..и, Благодаря за анонса..

Физичния свят впрочем винаги е реален,духовният: не винаги.
цитирай
16. shtaparov - Достоверен ...
07.03.2020 00:56
nedovolen написа:
Достоверен постинг, пък и коментарите.
Сутрин в квартала пристига пълен автобус, от дългите, казвахме им маркучи, пълен с циганчета ученици, от съседните квартали.
Преди казвах на кандидат изборджия, че проблемът не е в дупките по улиците, а че детската градина е празна - 13 циганчета и 3 българчета. Няма хора. Там, където има хора, има живот.Казвам на жената стига толкоз алумин, че след нас ще са Сигани.
Не се ли вземем овреме в ръце, това е нашето бъдеще.:)))

Правилно: големият проблем не са дупките по улиците и по магистралите,а недоимъкът на качествени хора.
цитирай
17. shtaparov - Право на парично обезщетение за ...
07.03.2020 00:59
catforlife написа:
Право на парично обезщетение за майчинство имат лица, които имат внасяни осигурителни вноски във фонд „общо заболяване и майчинство” (първата година) на държавното обществено осигуряване, и то се изчислява на база среднодневен осигурителен доход през последните 24 месеца. Тук никак не се вписват ромите, а ако се вписват, напълно заслужено е да си получават парите. Те получават помощи. Това е смисъла на този фонд, той т.е. внасяш за да ползваш. Майчинство три месеца е абсурд, кой ще го гледа това бебе, кой ще го кърми, точно когато има най-много нужда от майка? Аз нещо не разбирам....?!А какво е било преди 100 години......няма никакво значение. Сега светът е друг и реалностите са други. Родителите трябва да са стигнали сами до заключението, че гледането на дете е едно от най-смислените неща в живота на човек. Да се чувстват готови и психически и финансово, и да го желаят със сърцето си. Другото са лозунги.....

Това вече са подробности,които подлежат на допълнително уточняване но през царско време не е имало нито ден отпуска по майчинство,а нещата са вървели в пъти по-добре!
цитирай
18. shtaparov - Майчинство три месеца е ...
07.03.2020 01:01
fun1001 написа:
Майчинство три месеца е абсурд, кой ще го гледа това бебе, кой ще го кърми, точно когато има най-много нужда от майка? Аз нещо не разбирам....?!А какво е било преди 100 години......няма никакво значение/

разбира, се,че е трудно е, но всеки САМ си избира Пътя, и приоритетите в живота
това, аз наричам Съзнателен Избор/който пък в свързан с Духовната Еволюция
извинявам се, ако досаждам. :)

Срокът на майчинството трябва непременно да бъде съкратен заради циганите- Българите и тъй и тъй раждат малко деца а направи ли се това,онези също ще почнат да раждат малко и от тази гледна точка дори трита месеца са им много!
цитирай
19. shtaparov - Ще ни гледат циганите, няма що. По ...
07.03.2020 01:06
kvg55 написа:
Ще ни гледат циганите, няма що. По скоро ще ни бият и ограбват.

То си е пределно ясно! :))
цитирай
20. shtaparov - Питам се, защо ли преди 9 iX 1944 г. ...
07.03.2020 01:08
kvg55 написа:
ivoki написа:
Питам се , защо ли преди 9 iX 1944 г. Хората не са били много богати но са имали по 5-6 деца......?

Имали са по 5-6 деца за да им работят на нивите.

Но също и за да оцелеят,понеже често са преживявали трудни времена...
цитирай
21. shtaparov - ...
07.03.2020 01:09
kossef написа:
shtaparov, бисерчето fun1001 подсказва нещо в коментара си. Не е само български проблемът с националната демография. Освен демографски, като липса на робчета за нискоквалифициран, нежелан труд, "демографията" като проблем се съединява и с... миграцията... Тук имаше коментар за зловещия разграничителен ров - малко на брой свръх богати и мнооого на брой дето не могат да вържат двата... По скоро призивът ми спрямо "демографията" като проблем би бил: Ей, свръх богати мутротемерути!... Да не влизам в подробности какъв би могъл да бъде докрай този (общо)народен призив... (Общо)народе, хайде, де!... Даже барабар с циганите, да не бъдем толкова късогледи...

"Спасението на давещите се е дело на самите давещи",а циганите определено не са измежду тях.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
07.03.2020 08:37
Вярно е и най-вече семейната организация е причивата
Дядо ми, по едната линия, е имал девет братя и сестри Той самият е имал шест деца, единият е баща ми, а още три са починали съвсем малки Наистина ,били са богати
Но баба ми ,по другата линия е имала 11 братя и ксестри Помня къщичката с две стаи или три стаи Не богатството определя следователно раждаемостта
Трудът в семейството е бил строго разпределен Мъжът осигурява прехраната, жената е отговорна за дома! Тя е господарка в дома! Тя е домината! Тя не се наема да върши неговата работа, той- нейната Да, обсъждат, дават съвети, но всеки- с отговорността си!
Един вид, в малък мащаб Ливия и Август Ливия е император в дома, Август -на държавата!
Затова е успяля тогава Римската империя С държавни и военни дела, със стопанството се занимава мъжът, с домашни- жената И това е било до преди стотина години
Колкото и странно да звучи, еманципацията обърка нещата, не само при нас На жената и идва в повече работата извън дома Как да гледа повече от две, дори едно дете Трябва да се разкъсва между работа и в къщи Но без помощ, не става
Не е наш проблем само, вярно може би е в най- силни размери.......
Вярно , в ЕС, не съм сигурен коя, една жена има седем деца Но сигурно доста наети жени бягат подир тях!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
23. shtaparov - Вярно е и най-вече семейната орг...
07.03.2020 10:08
leonleonovpom2 написа:
Вярно е и най-вече семейната организация е причивата
Дядо ми, по едната линия, е имал девет братя и сестри Той самият е имал шест деца, единият е баща ми, а още три са починали съвсем малки Наистина ,били са богати
Но баба ми ,по другата линия е имала 11 братя и ксестри Помня къщичката с две стаи или три стаи Не богатството определя следователно раждаемостта
Трудът в семейството е бил строго разпределен Мъжът осигурява прехраната, жената е отговорна за дома! Тя е господарка в дома! Тя е домината! Тя не се наема да върши неговата работа, той- нейната Да, обсъждат, дават съвети, но всеки- с отговорността си!
Един вид, в малък мащаб Ливия и Август Ливия е император в дома, Август -на държавата!
Затова е успяля тогава Римската империя С държавни и военни дела, със стопанството се занимава мъжът, с домашни- жената И това е било до преди стотина години
Колкото и странно да звучи, еманципацията обърка нещата, не само при нас На жената и идва в повече работата извън дома Как да гледа повече от две, дори едно дете Трябва да се разкъсва между работа и в къщи Но без помощ, не става
Не е наш проблем само, вярно може би е в най- силни размери.......
Вярно , в ЕС, не съм сигурен коя, една жена има седем деца Но сигурно доста наети жени бягат подир тях!

Хубав ден, приятелю!

Ти каза на глас една истина,за която и аз отдавна говоря. Еманципацията е пиронът в ковчега на раждаемостта- тя също ни е докарана от чужбина,за да съсипе нашата раждаемост и народната ни култура! Затова раждаемостта в Гърция,ислямските страни и гетата е по-голяма от нашата: там еманципацията трудно си пробива път и няма големи шансове да успее. Тежко е за жените да им кажем това,но то е самата истина- другите оправдания са измислени от системата,която ни докара тази еманципация и не иска да признае,че се е провалила.

За другото също си прав: семейството от старо време бе един минимодел на империя а империите- геополитически модел на патриархалните семейства,в които "всяка жаба" си знаеше гьола. Силна държава може да създаде само човек като Раковски, Левски, Ботев или Стамболов,които не са отраснали в "еманципирани" семейства и са знаели мястото на всеки човек в обществото,а като малки са ги понатупвали за непослушание и така са ги вкарвали у ред! Великите Българи включително Кубрат, Аспарух, Крум, Симеон, Калоян и възрожденските герои до един са създадени от нееманципирани семейства,честните труженици на старите общества- също! Да,раждали са се и насилници тогава,но нима сега не се раждат такива? Нима броят на днешните насилници и предатели не е по-голям от броя на "възрожденските"??!! По-голям е разбира се,далеч по-голям!
цитирай
24. get - До 23. "leonleonovpom2" и 24. "shtaparov" - ВЪПРОС: Кой, кога и къде е написал това ?
07.03.2020 13:15
ЦИТАТ:
„Но ВИЕ, КОМУНИСТИТЕ, ИСКАТЕ ДА ВЪВЕДЕТЕ ОБЩНОСТ НА ЖЕНИТЕ — крещи ни в хор цялата буржоазия.
Буржоата гледа на своята жена само като на оръдие за производство. Той чува, че оръдията за производство трябва да се използват общо, и, естествено, мисли, че и участта на жените ще бъде такава.
Той и не подозира, че се касае именно за премахване положението на жената като просто оръдие за производство.
Впрочем няма нищо по-смешно от високоморалния ужас на нашите буржоа по повод мнимата официална общност на жените на комунистите. КОМУНИСТИТЕ НЯМА ЗАЩО ДА ВЪВЕЖДАТ ОБЩНОСТ НА ЖЕНИТЕ, ТЯ ПОЧТИ ВИНАГИ Е СЪЩЕСТВУВАЛА.
Нашите буржоа, като не се задоволяват с това, че имат на разположение жените и дъщерите на своите работници — за официалната проституция и да не говорим, — намират особено голямо удоволствие в това, взаимно да съблазняват съпругите си.
БУРЖОАЗНИЯТ БРАК Е В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ ОБЩНОСТ НА СЪПРУГИТЕ.
Комунистите биха могли да бъдат упрекнати най-многото в това, че на мястото на лицемерно прикритата общност на жените искали да въведат официална, открита общност на жените. Впрочем от само себе си се разбира, че с премахването на сегашните производствени отношения ще изчезне и произтичащата от тях общност на жените, т.е. официалната и неофициалната проституция.”

- край на цитата.

цитирай
25. dobrodan - Така като чета, питам се:
07.03.2020 13:46
кой ще ги прави тез деца (които така и така няма да се родят) и с кого...
Не беше толкова отдавна времето, когато жената се подготвяше да бъде съпруга и майка.....
След това изведнъж стана тъкачка-многомашинничка...министърка....професор...
Еманципацията довърши останалото. Жените искаха да са самостоятелни, независими (включително и финансово), да станат учени, общественици, политици.....
Не, че няма проблясъци и сред нежния пол в интелектуално отношение, но....една птичка пролет не прави.
Жената се ражда с определено предназначение на този свят. Жените днес просто го забравят. Как ще раждам на български простак деца бе? Дето и пари няма?
И отива да ражда на арабския простак, той поне има пари.....
Да ви кажа ли още нещо?
Мъжете, тоест ние, сме виновни за всичко това.
И затова ще идем по дяволите.
Циганин социален работник? Не думай? Най-много да открадне дядото (или бабата) и да пробва да го продаде :).
Има и свестни хора сред тях, но....колко са?
Погледнато процентно или...промилно?
Да сме **али, да не сме спали. Да сме събаряли некадърници от власт, а не да се крием като паткани в дупките. Все чакаме някой да ни свърши работата.
Тая с децата вече ни я свършиха, доста добре. Нас пак ни нямаше.....
Късно е.
цитирай
26. leonleonovpom2 - Благодаря, Ангеле!
07.03.2020 14:45
Да, продължа темата!
Ако жената все пак трябва да работи, това да се ограничи с учителска професия и работа на редовна смяна, близко до дома
Спомням си как реагира учителката ми по история, като се консултирах с нея, какво да кандидатствам дипломация- няма да ме допуснат, там има две места за синчета и дъщерички на миропомазаните Учител?- това не е мъжка професия! Всичко друго, но не и учител по история- така ме посъветва!
Жените- учителки, защото е най - близка професия за жената до нейната природа- да възпитава, освен да ражда деца!
Жена на смени в химически завод Това е безумие, като огромните камби и червени пиперки в съседство с оловноцинковия завод в Пловдив !Спомням си ,придружавах едни американци до Пловдив Първо забелязоха пипера Похвалиха го После попитаха ,какъв е заводът, какво произвежда? Светкавично обмислях, какво да отговоря? Че не знам, наясно бяха с познанията ми Не вървеше! Но и не можех да кажа ,че е консервна фабрика, което беше нормално за разположението му! Виждаше се ясно,че е завод на тежката промишленост, не на хранителната! Казах истината Веднага погледите им се кръстосаха, недоумяващо?

Има и друго Един арабин беше женен за колежка Тя дава и нощни смени Носят и проби нощно време И арабинът започнал да я следи! Шофьорът носи пробите, влиза в лабораторията Някои се застояват Това за арабинът е доказателство Отишъл при началник лабораторията с искане да забрани посешенията на шофьорите Тя естествено, го отпрантила И тогава ,при следващия случай , той влязъл и се нахвърлил с юмруци на жена си
Разведоха се!
Частен случай! Но тази жена, която цяла нощ не е мигнала ,не е пълноценна и през деня Следва нова нощна смяна?
Е, как ще гледа тя едно дете дори?

Хубав ден, приятелю!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Гет, и едните, и другите, както се ...
07.03.2020 15:01
Гет, и едните , и другите, както се казва, са маскари!
Аз не вярвам в идеали ,на когото и да е било! Да, трябва да се върши тази работа от някого, както каза зам Ген. директора на фирмата, като ме покани в кабинета си Явно ,не му убягна изпитателния поглед ,който хвърлих наоколо Та, работодатели- необходимо зло са!
Та и политикът, необходим е! Но е станал такъв ,не заради идеали, а заради благините, които дава властта И няма да жертва тях, заради идеалите си
Пример?
Ами той е пред нас
Нашият комунистически елит
Кое" жертва "той- парите заради идеалите или обратното?
И от космоса се вижда ,че са демагогствали с идеали, заради парите, благините! Лъгали са най-безцеремонно! За да са добре! Накрая ритнаха идеалите! Изтъкаха си платното и ритнаха кросното!
По- турци са и от султана!

Хубав ден!
цитирай
28. get - До 28. leonleonovpom2 - За разлика от теб приятелю, аз от ранна младост и до сега ВЯРВАМ В ИДЕАЛИТЕ !
07.03.2020 19:02
leonleonovpom2 написа:
Гет, и едните , и другите, както се казва, са маскари!
...


Защото ВСЯКО ЕДНО ЖИЗНЕНО ОБЩЕСТВО ОТ САМО СЕБЕ СИ САМООРГАНИЗИРАЙКИ СЕ - СЕ ОПТИМИЗИРА И РАЖДА ЕЛИТИ!
Но тези ЕЛИТИ СА ИСТИНСКИ - ЗАЩОТО СА СЕ РОДИЛИ ОТ САМИЯТ ЖИВОТ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА КОИТО ТОЙ ПОСТАВЯ ПРЕД ЧОВЕШКИЯ КОЛЕКТИВ СРЕМЯЩ СЕ ЧРЕЗ САМОУСЪВЪРШЕНСТВАНЕ ДА ПРОСПЕРИРА ... !

Пак повтарям ОПРЕДЕЛЯЩОТО ЗА ОБЩЕСТВОТО?!! ТО Е БОРЕЩО СЕ ЗА ПРОСПЕРИТЕТ - А НЕ ДА ОЦЕЛЯВА!

След окупирането ни на "септември 1944" година!
БЪЛГАРСКАТА НАРОДНОСТНА ОБЩНОСТ - ИЗКУСТВЕНО БЕ ОТНОВО ПОСТАВЕНА В РЕЖИМ ОЦЕЛЯВАНЕ !
Защо?

Защото СЪЗНАТЕЛНО БЯХА УНИЩОЖЕН ЕЛИТИТЕ Й! ... а на тяхно място бяха поставени ПСЕВДОЕЛИТИ !

Или както духовито го е казал "колегата-полицай" Никола Гешев:

"Ще обера кадърните ви хора и ще ви оставя КУНДУРДЖИИТЕ - да видите КАК УПРАВЛЯВАТ КУНДУРДЖИИТЕ !"

На него приписват и друга сентенция подобна на тази за "КУНДУРДЖИЙСКИЯ-ЕЛИТ"?

"Не е необходимо да вербоваме или вкарваме агенти в една организация! Достатъчно е да подпомогнем издигането на двама до трима групаци в една организация и-и-и ... те без външни указания или помощ САМИ ПОРАДИ ГЛУПОСТТА СИ ЩЕ РАЗСИПЯТ ОРГАНИЗАЦИЯТА." ??

Схващаш ли КАКВО ОБЯСНЯВАМ ЧРЕЗ цитатите от Н. Гешев?
На който хора-политици с мислене на "кундурджии", ИЗГРАДИХА ИЗКУСТВЕН ОРЕОЛ НА СУПЕР-ПОЛИЦАЙ ?!

Ако трябва да сравняваме ПО ПРИЗНАК ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ ПОЛИТИЧЕСКАТА ПОЛИЦИЯ от "преди Девети"! Един Пани Бичев за който почти нищо не се упоменава ... е къде, къде - по-ефективен от прехваления от самите "комунисти-кундуржии" ТЕ ОЩЕ И ПСЕВДО-български-ЕЛИТ - Никола Гешев?!
Това последното - го заявявам по силата ми на работил и от това имащ достатъчно информация от която да преценя "Кой е бил по-по и най" от така набеждаваните за "супер-полицаи" от преди "Девети" :))) ?



цитирай
29. shtaparov - ЦИТАТ:„Но ВИЕ, ...
08.03.2020 05:19
get написа:
ЦИТАТ:
„Но ВИЕ, КОМУНИСТИТЕ, ИСКАТЕ ДА ВЪВЕДЕТЕ ОБЩНОСТ НА ЖЕНИТЕ — крещи ни в хор цялата буржоазия.
Буржоата гледа на своята жена само като на оръдие за производство. Той чува, че оръдията за производство трябва да се използват общо, и, естествено, мисли, че и участта на жените ще бъде такава.
Той и не подозира, че се касае именно за премахване положението на жената като просто оръдие за производство.
Впрочем няма нищо по-смешно от високоморалния ужас на нашите буржоа по повод мнимата официална общност на жените на комунистите. КОМУНИСТИТЕ НЯМА ЗАЩО ДА ВЪВЕЖДАТ ОБЩНОСТ НА ЖЕНИТЕ, ТЯ ПОЧТИ ВИНАГИ Е СЪЩЕСТВУВАЛА.
Нашите буржоа, като не се задоволяват с това, че имат на разположение жените и дъщерите на своите работници — за официалната проституция и да не говорим, — намират особено голямо удоволствие в това, взаимно да съблазняват съпругите си.
БУРЖОАЗНИЯТ БРАК Е В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ ОБЩНОСТ НА СЪПРУГИТЕ.
Комунистите биха могли да бъдат упрекнати най-многото в това, че на мястото на лицемерно прикритата общност на жените искали да въведат официална, открита общност на жените. Впрочем от само себе си се разбира, че с премахването на сегашните производствени отношения ще изчезне и произтичащата от тях общност на жените, т.е. официалната и неофициалната проституция.”- край на цитата.

Аз не знам кой го е написал но допускам че може да е Георги Кирков- Майстора на лъжите и измамите.
цитирай
30. shtaparov - кой ще ги прави тез ...
08.03.2020 05:23
dobrodan написа:
кой ще ги прави тез деца (които така и така няма да се родят) и с кого...
Не беше толкова отдавна времето, когато жената се подготвяше да бъде съпруга и майка.....
След това изведнъж стана тъкачка-многомашинничка...министърка....професор...
Еманципацията довърши останалото. Жените искаха да са самостоятелни, независими (включително и финансово), да станат учени, общественици, политици.....
Не, че няма проблясъци и сред нежния пол в интелектуално отношение, но....една птичка пролет не прави.
Жената се ражда с определено предназначение на този свят. Жените днес просто го забравят. Как ще раждам на български простак деца бе? Дето и пари няма?
И отива да ражда на арабския простак, той поне има пари.....
Да ви кажа ли още нещо?
Мъжете, тоест ние, сме виновни за всичко това.
И затова ще идем по дяволите.
Циганин социален работник? Не думай? Най-много да открадне дядото (или бабата) и да пробва да го продаде :).
Има и свестни хора сред тях, но....колко са?
Погледнато процентно или...промилно?
Да сме **али, да не сме спали. Да сме събаряли некадърници от власт, а не да се крием като паткани в дупките. Все чакаме някой да ни свърши работата. Тая с децата вече ни я свършиха, доста добре. Нас пак ни нямаше..... Късно е.

Как да събаряме некадърници ние,когато чужда армия ги слагаше начело и убиваше всеки,който опитваше да ги събори- кажи ми,как? А за децата никога не е късно: османците почнаха преди 7-8 века с 3000 семейства (20 000 души),днес са вече 80 милиона което означава,че НИКОГА не е късно да се започне- РАНО Е да се приключи!
цитирай
31. get - 30. shtaparov : " ...допускам че може да е Георги Кирков- Майстора на лъжите и измамите." ОТГОВОР ?
08.03.2020 12:43
shtaparov написа:
get написа:
ЦИТАТ:
„Но ВИЕ, КОМУНИСТИТЕ, ИСКАТЕ ДА ВЪВЕДЕТЕ ОБЩНОСТ НА ЖЕНИТЕ — крещи ни в хор цялата буржоазия.
Буржоата гледа на своята жена само като на оръдие за производство. Той чува, че оръдията за производство трябва да се използват общо, и, естествено, мисли, че и участта на жените ще бъде такава.
Той и не подозира, че се касае именно за премахване положението на жената като просто оръдие за производство.
Впрочем няма нищо по-смешно от високоморалния ужас на нашите буржоа по повод мнимата официална общност на жените на комунистите. КОМУНИСТИТЕ НЯМА ЗАЩО ДА ВЪВЕЖДАТ ОБЩНОСТ НА ЖЕНИТЕ, ТЯ ПОЧТИ ВИНАГИ Е СЪЩЕСТВУВАЛА.
Нашите буржоа, като не се задоволяват с това, че имат на разположение жените и дъщерите на своите работници — за официалната проституция и да не говорим, — намират особено голямо удоволствие в това, взаимно да съблазняват съпругите си.
БУРЖОАЗНИЯТ БРАК Е В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ ОБЩНОСТ НА СЪПРУГИТЕ.
Комунистите биха могли да бъдат упрекнати най-многото в това, че на мястото на лицемерно прикритата общност на жените искали да въведат официална, открита общност на жените. ...”- край на цитата.

Аз не знам кой го е написал но допускам че може да е Георги Кирков- Майстора на лъжите и измамите.


Това е написано ОТ БАШ МАЙСТОРИТЕ НА ЛЪЖИТЕ И ИЗМАМИТЕ в излязлата през 1872 г. книга: "Manifest der Kommunistischen Partei" на български: "Манифест на комунистическата партия" !
Авторите на предобраза на този издаден през 1848 г. текст, са червените рабета Карл Маркс и Фридрих Енгелс.

Всъщност точно Енгелс, е автора на цитирания от мен текст - написал го вече през 18771/72 година.
цитирай
32. leonleonovpom2 - Гет, не си ме разбрал правилно, приятелю!
08.03.2020 13:03
Казвам ,че носителите на идеите, тези от висшите кръгове, те не вярват в тях Но ги тиражират, защото им е изгодно! И в удобен момент ги сменят- с противоположни, ако им е изгодно И пак оглавяват хорото Сега комунисти ли са или с по- правилното название- интересисти, все едно!
Примери?
Има достатъчно, няма нужда да ги посочвам!

Хубав ден, Гет!
цитирай
33. shtaparov - Да, продължа темата!Ако жената ...
08.03.2020 15:19
leonleonovpom2 написа:
Да, продължа темата!
Ако жената все пак трябва да работи, това да се ограничи с учителска професия и работа на редовна смяна, близко до дома
Спомням си как реагира учителката ми по история, като се консултирах с нея, какво да кандидатствам дипломация- няма да ме допуснат, там има две места за синчета и дъщерички на миропомазаните Учител?- това не е мъжка професия! Всичко друго, но не и учител по история- така ме посъветва!
Жените- учителки, защото е най - близка професия за жената до нейната природа- да възпитава, освен да ражда деца!
Жена на смени в химически завод Това е безумие, като огромните камби и червени пиперки в съседство с оловноцинковия завод в Пловдив !Спомням си ,придружавах едни американци до Пловдив Първо забелязоха пипера Похвалиха го После попитаха ,какъв е заводът, какво произвежда? Светкавично обмислях, какво да отговоря? Че не знам, наясно бяха с познанията ми Не вървеше! Но и не можех да кажа ,че е консервна фабрика, което беше нормално за разположението му! Виждаше се ясно,че е завод на тежката промишленост, не на хранителната! Казах истината Веднага погледите им се кръстосаха, недоумяващо?

Има и друго Един арабин беше женен за колежка Тя дава и нощни смени Носят и проби нощно време И арабинът започнал да я следи! Шофьорът носи пробите, влиза в лабораторията Някои се застояват Това за арабинът е доказателство Отишъл при началник лабораторията с искане да забрани посешенията на шофьорите Тя естествено, го отпрантила И тогава ,при следващия случай , той влязъл и се нахвърлил с юмруци на жена си
Разведоха се!
Частен случай! Но тази жена, която цяла нощ не е мигнала ,не е пълноценна и през деня Следва нова нощна смяна?
Е, как ще гледа тя едно дете дори?
Хубав ден, приятелю!

Благодаря! Прав си за жените и учителките- във възрожденско време това не било от голямо значение,но днес нещата са променени. А историята с арабина ясно показва защо муслимите не могат да се интегрират при нас,което е една от причините раждаемостта при тях да е по-висока.
цитирай
34. shtaparov - Гет, и едните, и другите...
08.03.2020 15:22
leonleonovpom2 написа:
Гет, и едните , и другите, както се казва, са маскари!
Аз не вярвам в идеали ,на когото и да е било! Да, трябва да се върши тази работа от някого, както каза зам Ген. директора на фирмата, като ме покани в кабинета си Явно ,не му убягна изпитателния поглед ,който хвърлих наоколо Та, работодатели- необходимо зло са!
Та и политикът, необходим е! Но е станал такъв ,не заради идеали, а заради благините, които дава властта И няма да жертва тях, заради идеалите си
Пример?
Ами той е пред нас
Нашият комунистически елит
Кое" жертва "той- парите заради идеалите или обратното?
И от космоса се вижда ,че са демагогствали с идеали, заради парите, благините! Лъгали са най-безцеремонно! За да са добре! Накрая ритнаха идеалите! Изтъкаха си платното и ритнаха кросното! По- турци са и от султана!
Хубав ден!

Идеалите,в които е хубаво да вярваме не са от вчера- Бог,народ,родина,любимо землище и любимите хора,които го обитават,борба за по-добро бъдеще и т.н.
цитирай
35. shtaparov - Гет, и едните, и другите, както се ...
08.03.2020 15:28
get написа:
leonleonovpom2 написа:
Гет, и едните , и другите, както се казва, са маскари! ...


Защото ВСЯКО ЕДНО ЖИЗНЕНО ОБЩЕСТВО ОТ САМО СЕБЕ СИ САМООРГАНИЗИРАЙКИ СЕ - СЕ ОПТИМИЗИРА И РАЖДА ЕЛИТИ!
Но тези ЕЛИТИ СА ИСТИНСКИ - ЗАЩОТО СА СЕ РОДИЛИ ОТ САМИЯТ ЖИВОТ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА КОИТО ТОЙ ПОСТАВЯ ПРЕД ЧОВЕШКИЯ КОЛЕКТИВ СРЕМЯЩ СЕ ЧРЕЗ САМОУСЪВЪРШЕНСТВАНЕ ДА ПРОСПЕРИРА ... !

Пак повтарям ОПРЕДЕЛЯЩОТО ЗА ОБЩЕСТВОТО?!! ТО Е БОРЕЩО СЕ ЗА ПРОСПЕРИТЕТ - А НЕ ДА ОЦЕЛЯВА!

След окупирането ни на "септември 1944" година!
БЪЛГАРСКАТА НАРОДНОСТНА ОБЩНОСТ - ИЗКУСТВЕНО БЕ ОТНОВО ПОСТАВЕНА В РЕЖИМ ОЦЕЛЯВАНЕ !
Защо?

Защото СЪЗНАТЕЛНО БЯХА УНИЩОЖЕН ЕЛИТИТЕ Й! ... а на тяхно място бяха поставени ПСЕВДОЕЛИТИ !

Или както духовито го е казал "колегата-полицай" Никола Гешев:

"Ще обера кадърните ви хора и ще ви оставя КУНДУРДЖИИТЕ - да видите КАК УПРАВЛЯВАТ КУНДУРДЖИИТЕ !"

На него приписват и друга сентенция подобна на тази за "КУНДУРДЖИЙСКИЯ-ЕЛИТ"?

"Не е необходимо да вербоваме или вкарваме агенти в една организация! Достатъчно е да подпомогнем издигането на двама до трима групаци в една организация и-и-и ... те без външни указания или помощ САМИ ПОРАДИ ГЛУПОСТТА СИ ЩЕ РАЗСИПЯТ ОРГАНИЗАЦИЯТА." ??

Схващаш ли КАКВО ОБЯСНЯВАМ ЧРЕЗ цитатите от Н. Гешев?
На който хора-политици с мислене на "кундурджии", ИЗГРАДИХА ИЗКУСТВЕН ОРЕОЛ НА СУПЕР-ПОЛИЦАЙ ?!

Ако трябва да сравняваме ПО ПРИЗНАК ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ ПОЛИТИЧЕСКАТА ПОЛИЦИЯ от "преди Девети"! Един Пани Бичев за който почти нищо не се упоменава ... е къде, къде - по-ефективен от прехваления от самите "комунисти-кундуржии" ТЕ ОЩЕ И ПСЕВДО-български-ЕЛИТ - Никола Гешев?!
Това последното - го заявявам по силата ми на работил и от това имащ достатъчно информация от която да преценя "Кой е бил по-по и най" от така набеждаваните за "супер-полицаи" от преди "Девети" :))) ?

Прав си- нашите псевдоелити 70 години служеха на чужди общества и на тяхното самоусъвършенстване- не на нашето! ...
цитирай
36. shtaparov - ЦИТАТ:„Но ВИЕ, ...
08.03.2020 15:34
get написа:
shtaparov написа:
get написа:
ЦИТАТ:
„Но ВИЕ, КОМУНИСТИТЕ, ИСКАТЕ ДА ВЪВЕДЕТЕ ОБЩНОСТ НА ЖЕНИТЕ — крещи ни в хор цялата буржоазия.
Буржоата гледа на своята жена само като на оръдие за производство. Той чува, че оръдията за производство трябва да се използват общо, и, естествено, мисли, че и участта на жените ще бъде такава.
Той и не подозира, че се касае именно за премахване положението на жената като просто оръдие за производство.
Впрочем няма нищо по-смешно от високоморалния ужас на нашите буржоа по повод мнимата официална общност на жените на комунистите. КОМУНИСТИТЕ НЯМА ЗАЩО ДА ВЪВЕЖДАТ ОБЩНОСТ НА ЖЕНИТЕ, ТЯ ПОЧТИ ВИНАГИ Е СЪЩЕСТВУВАЛА.
Нашите буржоа, като не се задоволяват с това, че имат на разположение жените и дъщерите на своите работници — за официалната проституция и да не говорим, — намират особено голямо удоволствие в това, взаимно да съблазняват съпругите си.
БУРЖОАЗНИЯТ БРАК Е В ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ ОБЩНОСТ НА СЪПРУГИТЕ.
Комунистите биха могли да бъдат упрекнати най-многото в това, че на мястото на лицемерно прикритата общност на жените искали да въведат официална, открита общност на жените. ...”- край на цитата.

Аз не знам кой го е написал но допускам че може да е Георги Кирков- Майстора на лъжите и измамите.


Това е написано ОТ БАШ МАЙСТОРИТЕ НА ЛЪЖИТЕ И ИЗМАМИТЕ в излязлата през 1872 г. книга: "Manifest der Kommunistischen Partei" на български: "Манифест на комунистическата партия" !
Авторите на предобраза на този издаден през 1848 г. текст, са червените рабета Карл Маркс и Фридрих Енгелс.

Всъщност точно Енгелс, е автора на цитирания от мен текст - написал го вече през 18771/72 година.

О-оо,ето каква била работата- благодаря приятелю но както добре знаеш,избягвам да чета Марксенгелс и сухарските му низости :))
цитирай
37. shtaparov - Казвам, че носителите на идеите, ...
08.03.2020 15:38
leonleonovpom2 написа:
Казвам ,че носителите на идеите, тези от висшите кръгове, те не вярват в тях Но ги тиражират, защото им е изгодно! И в удобен момент ги сменят- с противоположни, ако им е изгодно И пак оглавяват хорото Сега комунисти ли са или с по- правилното название- интересисти, все едно!
Примери?
Има достатъчно, няма нужда да ги посочвам!

Хубав ден, Гет!

Ако позволиш да се намеся с "трето" становище,думата "интересисти" ми се вижда най-подходяща,а интересът за някои хора е водещ "идеал" :))
цитирай
38. leonleonovpom2 - Така е, приятелю!
08.03.2020 20:22
Има една категория хора, за които двежещата сила е интересът!
Казано е- Интереса, клати феса!
Сега , интерес има и друг ,нетравиален смисъл, недобродетелен!
Аванта! Е, точно това е, любители на авантата,та изгодата са!
Партия, сменя я като носна кърпичка, гони авантата!?

Хубава вечер, Ангеле!
цитирай
39. shtaparov - Има една категория хора, за които ...
08.03.2020 20:27
leonleonovpom2 написа:
Има една категория хора, за които двежещата сила е интересът!
Казано е- Интереса, клати феса!
Сега , интерес има и друг ,нетравиален смисъл, недобродетелен!
Аванта! Е, точно това е, любители на авантата,та изгодата са!
Партия, сменя я като носна кърпичка, гони авантата!?

Хубава вечер, Ангеле!

Прав си за авантата,но на мен лично ми е трудно да бъда въжеиграч и преметач,който се обръща като влашки потури според посоката на камшика и вярвам,че още много Българи са като мен! На никой не пожелавам обаче да попада в ръцете на другите- те може да са малцинство но обръщат съдбата на цяла нация,ако някой от чужбина им даде малко гръб! Това не се отнася само за нас разбира се- то е валидно за всички народи,понеже Българинът в никакъв случай не е по-продажен от останалите- напротив,той е по-често на вражеската мишена точно заради това си качество!
цитирай
40. batogo - !!!:))) Много полезен, точен и навременен призив, приятелю!
09.03.2020 10:47
Подкрепям изцяло мислите и изводите ти, защото съдържат много Истина. Дай Боже тази истина да предизвика у повече българи размисъл и да помогне да осъзнаят неблагоприятната перспектива, пред която е изправена България.
Само ще добавя, че освен раждането на деца, за родителите е полезно ясно да осъзнаят своята отговорност за преодоляване на опростачването, което е по-опасно дори от корона-вируса, защото уврежда отрано психиката и душевността на тези деца и те стават безполезни за развитието, превръщайки се в разглезени, бездуховни консуматори, подвластни на изкушения, манипулации и зависимости.
Чест и почитания за темата, Щапаров!
цитирай
41. shtaparov - ...защо не допълниш към биографичната си ...
09.03.2020 20:29
kossef написа:
Щапаров, защо не допълниш към биографичната си откровеност и … Балкански Мачо?..
И за да не го приемаш като мое отмъщение, в отговор на уважаваните от мен твои усилията, които полагаш, за да въздигнеш българския дух с нов, заслужен, адекватен на миналото ни, исторически ракурс, ти предлагам да се запознаеш като историк и с публикациите и трудовете на еманципираната доцент Веселина Вачкова. Много висока топка е. Топ историк. Която не би ти простила, а може, поради великодушие и да ти прости, тукашната ти "мачовщина" срещу еманципацията на българските жени. Които, "разглезени от жииивот", не искали да раждат. Да раждат робчета ли?... Ами не искат. Искат да са топ историци, лекари, политици… Други искат да са държанки на разгонените новобогаташи и разюздания им слугинаж… Които добре плащат. Не виждаш ли какъв е стремежът им към "красота". Те и по природа са си красиви... Ама не искат да раждат деца. Искат да са още по красиви, а не да дрункат деца от отчаяни мъже. Дето пият, бият и носят сурови дърва за огрев... Я ела на себе си, приятелю и, ей, Богу, не се сърди. А приеми и циганите като... хора. Няма родени престъпници, Щапаров, обществото ги създава...

В повечето случаи всичко зависи от възпитанието в обществото- ако всеки човек е възпитан така,че от малък да си знае мястото,никой няма да поставя проблема с кариерата пред децата. Инак ромите също са хора,но има един проблем- неинтегрируеми са при нашите условия което означава,че не са си на мястото т.е.- попаднали са в чужд "гьол",което не е станало по наша вина и затова е крайно неправилно да бъдем задължавани да им плащаме сметките ние. Да ми се дават примери с добре интегрирани роми също не е правилно,понеже те са изключения (моите уважения!),а аз не визирам изключенията- визирам правилото! Да бъдем обвинявани за това,че не можем да ги интегрираме е грях и дори цинизъм: откъде накъде човек като теб например ще е длъжен да интегрира в семейството си хора,които са дошли неканени в дома ти и се увъртат около твоите момичета,понеже Ердоган ги е поканил? Изобщо не си длъжен разбира се!

Изтърканият номер с "хуманността" също не минава приятелю- нима е хуманно да съсипваме живота на мнозинството и да му жертваме спокойствието заради рахатя на този или онзи неканен посетител? Не е хуманно а напротив- егоистично и престъпно е! Ако някой съсед почне да буди квартала с гърмяща музика и тропане по вратите всяка нощ например,потърпевшите няма да го черпят от благодарност и хуманност а обратно- ще се оплачат в полицията от неговия тормоз! Е,такъв е случаят и с нас: мнозинството Българи не искат да бъдат будени ежедневно от "гърмящата музика" на неинтегрируеми малцинства,а са склонни да се оплачат от тормоза им на всеки властник,който може да им помогне да се отърват от тези натрапени гайлета!
цитирай
42. shtaparov - Подкрепям изцяло ...
09.03.2020 21:05
batogo написа:
Подкрепям изцяло мислите и изводите ти, защото съдържат много Истина. Дай Боже тази истина да предизвика у повече българи размисъл и да помогне да осъзнаят неблагоприятната перспектива, пред която е изправена България.
Само ще добавя, че освен раждането на деца, за родителите е полезно ясно да осъзнаят своята отговорност за преодоляване на опростачването, което е по-опасно дори от корона-вируса, защото уврежда отрано психиката и душевността на тези деца и те стават безполезни за развитието, превръщайки се в разглезени, бездуховни консуматори, подвластни на изкушения, манипулации и зависимости.
Чест и почитания за темата, Щапаров!

Благодаря за подкрепата приятелю: чест и почитания и за теб!
цитирай
43. kolevdobri - Браво!
25.04.2020 17:09
Плюс от мен.
цитирай
44. shtaparov - Плюс ...
25.04.2020 17:24
kolevdobri написа:
Плюс от мен.

Сърдечно благодаря!
цитирай
45. krumbelosvet - Противопоказно.
07.05.2020 06:09
Това НЕ Е личен проблем. Не видя ли какво мисли Йоханес Хан по въпроса? Ще заселва 10 000 000 европейци у нас. (Мой пост.ЦИТАТ от 14.04 17:28 - "bgr-front/2017/02/14/johanes-han-blgarite-nyamat-nuzhda-ot-drzhava/") А нашата банкерка Кристалина ще решава демографския проблем с мигранти.
ТОВА е политиката на Уолстрийт, за това ни внесоха цветната "революция". Троянският кон е детска играчка в сравнение с нашата "революция".
цитирай
46. shtaparov - Това НЕ Е ...
07.05.2020 10:47
krumbelosvet написа:
Това НЕ Е личен проблем. Не видя ли какво мисли Йоханес Хан по въпроса? Ще заселва 10 000 000 европейци у нас. (Мой пост.ЦИТАТ от 14.04 17:28 - "bgr-front/2017/02/14/johanes-han-blgarite-nyamat-nuzhda-ot-drzhava/") А нашата банкерка Кристалина ще решава демографския проблем с мигранти.
ТОВА е политиката на Уолстрийт, за това ни внесоха цветната "революция". Троянският кон е детска играчка в сравнение с нашата "революция".

ДЕМОГРАФСКИ ПРОБЛЕМ В БЪЛГАРИЯ означава недостиг на Българи- не недостиг на население въобще! Това не могат да разберат разни пишман "оправители" на нацията,последователи на Тато Живков който ни внесе от чужбина цигани,за да компенсира намаляващата раждаемост на Българи. Затова на такива Йоханесовци и банкерки бих им препоръчал да опитат да направят този експеримент първо в Англия, Турция и Гърция и ако стане,тогава да го пробват във България!
цитирай
47. krumbelosvet - Кви цигани от чужбина?
07.05.2020 14:12
Аз къде съм бил по време на вноса?
НАПРОТИВ!!!
Бай Тошо не направи грешката на немците, да си внесат турци ЗА РАЗМНОЖЕНИЕ. Виетнамците които внесохме, ПО ДОГОВОР нямаха право да се женят и да раждат в България. СЕГА раждат у нас китайци и виетнамци и на китайската Нова година в квартал Надежда в София гърмежите са ПОВЕЧЕ, отколкото на нашата.
Вярно е, че циганите нарастнаха по време на соца, заради постоянната работа и медицината. Но Б У М Ъ Т на размножението им настъпи след промените. "Възродителният процес" трябваше да реши тоя проблем с премахване на гетата, но "демократите" го оплюха.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4815441
Постинги: 267
Коментари: 9063
Гласове: 136733
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи