Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2019 21:09 - Гетю делает експеримент, хахаха ... ще ви покаже филм „ ПРИКЛЮЧЕНИЯТА НА ЕДНО МЛАДО РУСКО ГЕТЮ ИЗ АЛЯСКА„ ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 3342 Коментари: 13 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... И понеже, и защото всичките ми работи са такива ГетюФски 
                          НАЙ-ОТГОВОРНО ВИ ЗАЯВЯВАМ, 
            ЧЕ ТОЗИ ФИЛМ НЕ СЪМ ГО ГЛЕДАЛ ПРЕДВАРИТЕЛНО

          Сега ще го гледам със вас, и ето за какво става въпрос;


... МОИ 40 ДНЕЙ НА АЛЯСКЕ 1 245 924 показвания •4.08.2018 г.   28 ХИЛ. 968


...
Автостопом по Аляске почти 7000 км. Как живут русские староверы на Аляске? Моё первое золото. Гора Маккинли и нацпарк Денали. Дедхорс - и дорога к нему. Проехал почти все дороги Аляски. Вольному - Воля! Автор фильма: Олег Приходько

               ... ТОЗИ ФИЛМ ГЛЕДАМЕ БЛАГОДАРЕНИЕ НА;

image ВОЛЬНОМУ - ВОЛЯ! 100 хил. абонати

                    ... Приятно НИ гледане;








Гласувай:
5



1. getmans1 - А, СЕГА ДА ВИДИМ ВИДЕОТО РАБОТИ ЛИ. . ...
08.10.2019 21:10
А, СЕГА ДА ВИДИМ ВИДЕОТО РАБОТИ ЛИ ...

Филма е харесан от 28 хил ... не е харесан от 970
цитирай
2. getmans1 - На 7-та мин. спирам и отшвам да по...
08.10.2019 21:26
На 7-та мин. спирам и отшвам да поканя БЛЯКПУТИНЯК И КОМПАНИЯ да гледаме филма заедно ... А, АЗ СЪМ НА ПЪРЦУЦА
цитирай
3. eva666 - интересноо, благодаря ,Гет!
08.10.2019 21:37
лягам да гледам и аз.../имам и др.филм..Жокера..
спирам,да не предваря преМъдростите на мъдрия бай Венцо))
нищоо против,венции...забавлявате аудиторията, инак е скука..

а за Кадиров Азман Рамаданов- Биг Мафиот като ПУтянага Сан ...къфф да е...
срамотаа..дрти хора, имат и внуци, да пишат такива идиотии...
дотации, мотации...зомбации...злато и Долар аци купища..$$$$$$$$$$$$$
цитирай
4. getmans1 - Поканих ги, макар, че те заети с о...
08.10.2019 21:37
Поканих ги, макар, че те заети с одрискването ми ... аз ги поканих.

Гледам, че Юлка ме е посетила ... ЗДРАВЕЙ ПуПуЛудке нали не лъжа за обстановката при БЛЯКПУТИНЯКА ...хахаха
цитирай
5. blackpredator - ама си геронтофил бе Гетьо
08.10.2019 22:00
вместо да гледа Джу Робъртс и Джони Деп по кино Нова,
той гледа руски баби и лафи с баба Джу
цитирай
6. getmans1 - 29-та мин. . . . прекъсва да погледна ...
08.10.2019 22:11
29-та мин. ... прекъсва да погледна в киносалона;
Да, ЧеПърдалото дошло, хвърлило едно око ... и изцвъкало, говно.

Нормално.
цитирай
7. get - До 6. getmans1 - Аратлик, я попитай червеногъата халтараджийска-мандрила, Ред-педалтол: Кой продаде Аляска на Америка?
08.10.2019 23:02
getmans1 написа:
29-та мин. ... прекъсва да погледна в киносалона;
Да, ЧеПърдалото дошло, хвърлило едно око ... и изцвъкало, говно.

Нормално.


И като поставих този въпрос - ми дойде на ум, един виц от времето на СССР?

Приемат един КАМЧАДАЛЕЦ, като блоговия ни РустЕм, за партиен ЧЛЕН:))) !
Поставят му въпрос от Историята на "родната" му Рассия?
- Какво ще кажеш за царстването на Екатерина Велика?
На което камчатския туземец отговаря:
- Плохая баба! - комисията го пита: Почему?
Камчадалеца отговаря: Аляску продала, а Камчатке забыла продат - плохая баба!:)))
цитирай
8. getmans1 - . . . ЧеренПедер, дажи и любезната ми ...
08.10.2019 23:45
... ЧеренПедер, дажи и любезната ми покана изтрил ... толкова одрискал при себе си, че тук се мъкне.

Колкото за вица ГЕТ, то сигурно и от ЧУКОТКА са жалили ... пък и още по на запад.


get написа:
getmans1 написа:
29-та мин. ... прекъсва да погледна в киносалона;
Да, ЧеПърдалото дошло, хвърлило едно око ... и изцвъкало, говно.

Нормално.


И като поставих този въпрос - ми дойде на ум, един виц от времето на СССР?

Приемат един КАМЧАДАЛЕЦ, като блоговия ни РустЕм, за партиен ЧЛЕН:))) !
Поставят му въпрос от Историята на "родната" му Рассия?
- Какво ще кажеш за царстването на Екатерина Велика?
На което камчатския туземец отговаря:
- Плохая баба! - комисията го пита: Почему?
Камчадалеца отговаря: Аляску продала, а Камчатке забыла продат - плохая баба!:)))

цитирай
9. getmans1 - Е, ФИЛМА СВЪРШИ. . . ХЕПИ ЕНД. . . Р...
08.10.2019 23:48
Е, ФИЛМА СВЪРШИ ... ХЕПИ ЕНД ... РУСОФОБСКИ.
цитирай
10. getmans1 - ХА, НАМЕРИХ И РУСОФОБИ - не се наложи ...
09.10.2019 00:26
ХА, НАМЕРИХ И РУСОФОБИ - не се наложи да ги търся дълго ... в коментарите под филма са ;

lenin27 Rus
преди 10 месеца
Какая красота, и это мы продали американцам, за бесценок. Хотя, я почти уверен, будь Аляска в составе России, там была бы такая же жопа как на Колыме и Камчатке „


„ krotsin
преди 1 година
Вот наглядный пример в разнице в менталитете и культуре наших и американцев. Чисто, порядок, хорошие дороги, люди добродушные и т.д.. небо и земля Даже дикие животные не боятся выходить в свет. Американцы нам не враги, как это нам заливает тв. Мы должны с ними дружить и учиться.„


Edvard belia Edward belia
преди 7 месеца
Очень интересно. С начало думал сильно длинный ролик. Но подача поразила своей добротой и простотой, ни матов и ругательств, молодец. Такой контент если бы по ТВ показывали бы, а то по первому только о Порошенко рассказывают какой он плохой, а о Путлере какой хороший)) „
цитирай
11. getmans1 - И утре вечер ще гледаме хубав филм - ...
09.10.2019 00:35
И утре вечер ще гледаме хубав филм - безплатно рацбира се ... че, проклетника Сорос го мързи да къса билетчета ... хахаха
цитирай
12. novitejivotni - Ааа, знам я аз Аляска...
09.10.2019 07:44
Обаче тоя филм е много манипулативен и подвеждащ. Начи, първо като идвате от Русия, откъм владимировка, отдясно има един много хубав музей, а в ляво един известен спа център, ама това не се показва нали ? Второ като влязете в Америка, отляво има един концетрационен лагер, янкитата там си затварят циганите, индианците и ги мъчат нечовешки. И индийците. И мексиканците. Въобще всички. А отляво има едно голямо тресавише, а пътищата са въобще много разкапани, ама и това не се показва, нали. Въобще секи земал камера и оди къдет си иска и снима квот си иска. И се показват едни работи, дето не трябва да се показват, а тия дето требе да се показват, не се показват. Въобще, навъдиха се едни пишлемета...Ай сиктир.
Аз и в Добрич съм ходил един път преди промените, а после по-рядко, ама знам, че са им разбити тротоарите, а улиците кални. А тия пишлигари взели Аляска да ми показват...Аз съм завършил университет бе, ей. И в Габаровск съм ходил, а те тръгнали да снимат... А мама и тате бяха министри, а вашите ? А ?
Аляска ша ми снимат...
цитирай
13. getmans1 - Обаче тоя филм е много манипулат...
09.10.2019 09:37
novitejivotni написа:
Обаче тоя филм е много манипулативен и подвеждащ. Начи, първо като идвате от Русия, откъм владимировка, отдясно има един много хубав музей, а в ляво един известен спа център, ама това не се показва нали ? Второ като влязете в Америка, отляво има един концетрационен лагер, янкитата там си затварят циганите, индианците и ги мъчат нечовешки. И индийците. И мексиканците. Въобще всички. А отляво има едно голямо тресавише, а пътищата са въобще много разкапани, ама и това не се показва, нали. Въобще секи земал камера и оди къдет си иска и снима квот си иска. И се показват едни работи, дето не трябва да се показват, а тия дето требе да се показват, не се показват. Въобще, навъдиха се едни пишлемета...Ай сиктир.
Аз и в Добрич съм ходил един път преди промените, а после по-рядко, ама знам, че са им разбити тротоарите, а улиците кални. А тия пишлигари взели Аляска да ми показват...Аз съм завършил университет бе, ей. И в Габаровск съм ходил, а те тръгнали да снимат... А мама и тате бяха министри, а вашите ? А ?
Аляска ша ми снимат...


... Довечера ще е още по манипулативен ... бас хващам, че като такъв ще го обявят мнозина
Не мож позна къде ще отидем ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6071767
Постинги: 2741
Коментари: 26492
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031