Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2018 14:23 - Медийният цирк като инструмент за забавление и въздействие
Автор: modernotorobstvo Категория: Политика   
Прочетен: 408 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Няма кинематографичен продукт, който да се определя само като средство за развлечение по простата причина, че винаги е изпълнен с идеологическо съдържание, с което трябва да въздейства върху зрителя. При режисирането на филм, било той документален или с рекламна цел, винаги се пробягва до скалата на социалните ценности, като те се подреждат субективно в йерархичен ред според виждането и гледната точка на режисьора, макар това не винаги да отговаря на действителността. Така филмовата илюзия в крайната сметка е тази, която определя кое е вярно и кое е погрешно, като внушава на колективното съзнание, че именно това, а не друго е истина. Следователно всеки утвърден режисьор с пълно основание може да бъде определен като професионалист в масовите внушения.
По време на прожекция зрителят се оставя да бъде понесен на крилете на фантазията, за да се потопи и да стане част от сюжета на филма. Но с това приспиваме будното съзнание, като поверяваме кормилото на емоциите в ръцете на режисьора. Независимо от жанра, който сме избрали: комедия, драма, трилър и т.н., винаги има информация от кадрите, която не успяваме да преработим с нужната критичност. Това се случва, защото върху човешкия мозък се въздейства както съзнателно, така и подсъзнателно, с тази разлика, че върху върху първото може да упражняваме контрол, докато върху подсъзнанието определено не можем. Например, когато гледаме главен герой да пие или да пуши, несъзнателно сме подтикнати да подражаваме на неговото поведение.
Освен това, съществуват физически невидими сублиминали (от латински sub - долу, и limen - праг, позовавайки се на границата на съзнателната мисъл) послания, което означава, че прожектираните образи минават през човешкото око и достигат мозъка, но не се възприемат от съзнанието. Или, при прожектирането на образ върху екран за няколко части от секундата зрителят няма да успее да го види (може да го забележи само при забавен кадър), но подсъзнанието му ще го възприеме, въздействайки на свой ред психологически върху него. През 1958 г. в САЩ, във филма Пикник са вмъкнати някои сублиминали кадри с надписи на Кока-Кола и Поп корн. Разбира се, зрителите не забелязват нищо особено, но консумацията и продажбите на подсказаните на подсъзнателно ниво с този кинематографичен трик продукти се увеличава с 58%.
Нека не навлизаме по-дълбоко в темата за психологическото манипулиране на мислите и емоциите у човека (включително и сублиминалните послания) - средство за психологическо въздействие с огромен потенциал, с което се служи киното. В този случай е достатъчно само да подчертаем, че става дума за изключителен инструмент за обработка на общественото мнение. Факт, който няма как да убегне на глобалния елит.Подобни подходи на практика за монополизирали световното кинопроизводство още в зората на неговата поява. И нека добавим, че всички големи филмови студиа принадлежат на добре познатите ни супербанкери от еврейски произход и на доверените им импресарии.

Кредиторите на Холивуд

Глобалния елит упражнява силен контрол и върху филмовата, и върху театралната индустрия. Кризата през 1929 г. заставя американските филмови компании да прибягнат до финансови средства, които щедро им предлагат Чейс Нешънъл банк на Рокфелер и Атлас Корпорейшън на Морган. Акули с неугасим апетит, които на свой ред налагат на импресариите да предприемат драстична реорганизация. за да поемат контрола върху кинопроизводството. През 1935 г. големите финансови групировки вече държат най-големите и известни кинематографични индустрии в света. След известния срив на борсата през 1929 г. успяват да оцелеят само 8 еврейски компании, разделени в две групи - по-големи и по-малки. В първата са Парамаунт, Уорнър Брос, Маркъс Льов - Метро Голдуин Майер, Фокс и Радио Кийт Орфеум Пикчърс и Юнайтед Артистс.
Първите пет големи кинематографични къщи реализират 88% от печалбата, собственички са на 4000 киносалони, произвеждат 80% от суперпродукциите и държат монопола на 95% от дистрибуторската мрежа, заедно с трите по-малки. Тези осем големи кинематографични компании са съдружнички с Филмовата асоциация на Америка и всички до една се контролират от групировките на Рокфелер и Морган. Какво излиза - банките са собственички на Холивуд и си подбират сценариите по свой вкус. За да се реализира един филм, първо трябва да се хареса и одобри от елита. И днес най-големите американски финансови и банкови пръстове, наричани Голямата тройка, си остават групировките Рокфелер, Морган и Кун, Льоб и Ко. Следователно значимото американско кинематрографично производство е тясно свързано с едните индустриални и финансови групировки, които упражняват пълен контрол над всички лобита, които те контролират чрез отпуснатите заеми и мажоритарните пакети на петролни и предприятия, въздухоплавателни индустрии, автомобилна промишленост, електрическа, химическа, атомна и т. н.

Вакханалията на телевизионните програми за забавление и култът към спорта

По всичко изглежда, че хората все още не са разбрали, че телевизията не е безобиден електроуред, който служи, за да запълва свободното ни време. В действителност това е най-невероятният инструмент за манипулиране на човешките мисли и емоции, който някога е измислял човекът, макар и този факт непрекъснато да се подценява. Чрез телевизията сме подложени на непрекъснато бомбардиране с информация, която ни представя действителността такава, каквото елитът желае да я виждаме. Така например публичният дълг спрямо частните банкери на всички най индустриализирани държави в света вече е неконтролируем. Това са задължения, които едва ли някога държавите ще успеят да погасят и които превръщат всички в роби на банките. И като че ли никой не забелязва подобни тенденции, защото няма партия (било тя комунистическа, либерална или каквато и да е друга) или пък телевизионното предаване на национална телевизия, където да се обсъждат реалните проблеми, като този със сеньоража.
Първоначално банкерите се ограничават с това да притискат правителствата, служейки си хитро с инструмента дълг, но днес тази примка започва все повече да се затяга около шията на обикновения гражданин. И както сами се досещате, подобни проблеми се премълчават и заобикалят. Темите, които непрекъснато непрекъснато ни се натрапват от телевизионния екран, са политическият избор, който трябва да направим, за да се осигури държавният бюджет (приватизация, орязване на социалните разходи и т. н.). А никой не обяснява защо все повече задлъжняваме и истинската същност на голямата измама. Гледаме добре режисирани политически театър, в който главни действащи лица са корумпирани политици с амбиции да се доберат до така жадуваните управленски постове, гарантиращи им богатства и власт. И след като силните на деня (истинския двигател на масонството и на секретните служи) са тези, които решават съдбата на отделните политически групи, като упражняват контрол върху медиите и икономическите ресурси, от само себе си се разбира, че нашите привилегировани избраници са много предпазливи в изявленията си, когато стане дума за господарите на света - господата с бомбета и костюми, които действат безнаказано благодарение на традиционната невидима броня, която неизменно ги съпътства.
Нека не се заблуждаваме! Кредиторът на държавната машина, на икономиката и политиката е винаги един субект - елитът, в чиито джобове се стичат нашите пари от платените данъци; парите на гражданите, които едва ли подозират какво всъщност представлява сеньоражът и на колко възлиза публичният дълг на държавата, в която живеят. И неслучайно народите тънат в тотално невежество. Информацията, която медиите подават, ги държи в относително спокойствие, внушавайки им, че са запознати с всичко по-важно, което трябва да знаят. Но истината е, че телевизията се е превърнала в нещо подобно на модерен цирк, който елитът използва, за да наркотизира мозъците и да притъпи интелекта, като отвлича вниманието и ни забавлява с футболни срещи, ски състезания, шоупрограми, модни ревюта и всякаква друга телевизионна измет... В този световен ред футболната среща придобива приоритет пред всичко останало, като създава атмосфера на незрял колективен делириум.
И именно народното неверие към онези, които се опитват да информират обществеността за това какво се случва в действителност отвъд официално пропагандираните истини, е без съмнение е най-силното оръжие на елита.
"Индивидът е толкова объркан и смутен, когато се изправи лице в лице с една толкова голяма конспирация, че не може да повярва във възможността тя да съществува"
- Дж. Едгар Хувър, бивш директор на ФБР

"Фамилията Ротшилд са завоювали напълно света по-възможно най-лукавия и коварен начин - нещо, което дори Юлиево-Клавдиевата фамилия не успява да направи преди много години".
- Фредерик Монтън

"Ако един народ очаква да бъде освободен, оставяйки непросветен, то той се надява на нещо, което никога не е било и никога няма да бъде".
- Томас Джеферсън

"Във Времето на универсалната измама това да казваш истината е революционен акт".
- Джордж Оруел 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: modernotorobstvo
Категория: Политика
Прочетен: 902968
Постинги: 953
Коментари: 345
Гласове: 711
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031