Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2015 11:42 - КАКВО СТАНА ВЪВ ФРАНЦИЯ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 15168 Коментари: 19 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ОКОЛО УБИЙСТВОТО НА 12 ДУШИ ВЪВ ФРАНЦИЯ

Общественото мнение е важно. Дори много важно.

Но общественото мнение се променя. Особено, когато е било дезинформирано в началото на един процес или събитие.

Кой измисли, че убийството на 12 души във Франция е равносилно на това, което стана в САЩ през 2001 г.? Ако не е политик, то това е журналист, комуто някой е пошепнал нещо на ушенцето. Или някой кретен, който най-перверзно и фриволно си прави словесни опити.

Нека вкратце направим един анализ.

В САЩ атентатът беше спрямо външната политика на САЩ. Атентатите бяха реализирани срещу сгради-символи на САЩ. Световният търговски център и Пентагона  са символи на жандармската политика на САЩ и ограбването на национални ресурси на други държави. Поне така бяха формулирани. Атентаторите бяха обучени на специална задача и знаеха предварително, че няма да оцелеят. Те отдаваха живота си на тази идея, която според някои тълкувания на корана ще ги прати в рая.

А какво стана във Франция?

Във Франция бяха нападнати работещите в редакцията на един ляв вестник, който в никакъв случай не може да се каже, че е свързан с властта и не е символ на Франция. Редакцията не е нито Айфеловата кула, нито Триумфалната арка, нито „Нотр дам дьо Пари”. Това показва, че атентатът не е срещу Франция, а срещу продукцията на една редакция, която е публикувала карикатури на пророка Мохамед. Това, за част от мюсюлманите с крайни възгледи, е тежко престъпление и трябва да бъде наказано. От това следва, че не става дума за атентат в класическия смисъл на думата, а за едно масово и нагло убийство с цел наказание и отмъщение. От това следва да се разбере, че мотивацията на атентатът в САЩ има различна мотивация от убийствата във Франция. На всичко отгоре убийците не се самовзривиха, а избягаха. Което води до мисълта, че те не извършват героичен акт с цел да отидат в рая. Фактът, че нито една организация не пое отговорността също не е зе пренебрегване. Няма и запис на видео, в което убийците да обяснят на обществото какви са мотивите, откъде са взели оръжието и има ли подбудител.

Искам да бъда разбран правилно. Аз не принизявам и не омаловажавам убийството на 12 французи. Убийството си е убийство независимо от мотивите. Мотивите са важни дотолкова, , доколкото обществото трябва да разбере дали това е част от един по-голям план за терористични акции, или е еднократен акт на отмъщение. В този план аз все още не мога да приема това убийство на много хора като терористичен акт в класическия смисъл на думата.

Но нека видим дали убийството винаги може да се приеме като терористичен акт.

В България за 2014 г. по пътищата има избити около 1 000 български граждани. Това тероризъм ли е? Може ли убийството по пътищата да се приеме за равностоен акт като атентата в църквата Св. Неделя /тогава СВ. Крал/ на 17 април 1925 г.?

Разбира се-не!

Снощи бяха застреляни бизнесмен и жена му. Това терористичен акт ли е?

В същото време българските граждани вече 70 години се манипулират относно т. нар. „Велика октомврийска социалистическа революция” и превратът на 9-ти септември 1944 г. Все още определени сили твърдят, че това било „общонароден” акт за „доброто на хората”. Сега същите тези задници, защитавали и защищаващи истински тероризъм под формата на „революция” пищят, че убийството на 12 френски журналисти и работещи в редакция на един вестник са жертва на терористична акция. В същото време работещите в службите за сигурност използват това убийство да се правят на важни, да искат увеличаване на правомощията си и на бюджетите си. Политиците също злоупотребяват със събитието и още преди да има съдебно решение налагат присъди. След тях „гордо” шектат журналисти, които напоително дуднат заклинания, клишета и дезинформация.

Въпросът не е до социология.

Въпросът е много по-дълбок. Трябва да се създадат институти, които да проучват съвместното мирно съществуване на различни етноси и религиозни групи. Въз основа на приложни политики и практики да се създаде програма за интеграция и точно определяне на обща ценностна система, както и да се определи какво точно означава тероризъм и как трябва да се наказва той и как-останалата престъпност.

Знам, че ще се намерят достатъчно тролове и малоумници, които ще псуват и ще държат да се приеме за тероризъм един неразследван и нерешен тежък престъпен акт, но простотията е като ръждата. Избива колкото и боя да си сложил върху нея.

Мен ме интересува нормалността и трезвия анализ.

Мераците на политиците и клишетата дълбоко ме отвращават!





Гласувай:
19



1. svejenlist - :(((
09.01.2015 11:50
Голям ужас!!!
цитирай
2. sestra - Разбирам тези разсъждения, те са наистина
09.01.2015 12:12
напълно нормални, но за мен е значим фактът, че това се случва преди избори, ще налее вода във воденицата на национализма във Франция и ще донесе много дестабилизация, ама много в цяла Европа. Затова разбирам напълно позицията на цяла Франция за правото да изразяваш свободно мнение и се надявам да бъде съхранена.
цитирай
3. ssvetozar - А защо ?
09.01.2015 14:37
"Трябва да се създадат институти, които да проучват съвместното мирно съществуване на различни етноси и религиозни групи. "

Защо трябва да се смесват етносите и после да се чудим как да съществуват мирно ?
цитирай
4. blackpredator - Абсолютно си прав
09.01.2015 15:02
в часта до любимия ми израз "несъобразена скорост"!

Ама разбира се, че Путин е виновен.
И българските комунисти, осъществили логистична помощ на новият Агджа - Жерар Депардийо, руският Щирлиц.
Това почти, можеш да го прочетеш тук-там у блога, включително написали по-горе.
Що за задръстен дебил може да помисли и да вземе за сериозно подобно нещо????!

Интелигентен човек си. Напиши за истинските причини. За маргиналите употребени от радикалния ислям. Защо ги има? Как обществото ги поражда.

Е, не те карам да пишеш "Капиталът".
Но всеки вятър е продукт на област от ниско налягане...
цитирай
5. svejenlist - .
09.01.2015 15:39
Допускам намеса и на Жан Габен, но не съм сигурен.
цитирай
6. fascindoo - Кво става във Франция?
09.01.2015 15:58
Нищо ново..., но само изместено с 226 години - тогава якубинци, плебс и престъпници, докарани от Марсилия в Париж и управлявани от евреина Дантон, и център, оглавен от масона Робеспиер, сега - джихадисти и престъпници, докарани от Палестина, и управлявани от еврейската Ротшилдова династия!
Нищо ново под Слънцето!!!
Тогава плебс, сега Световно Стадо!
цитирай
7. tomcat2 - Атентатите с сащ бяха вътрешно дело ...
09.01.2015 17:04
Атентатите с сащ бяха вътрешно дело на американските служби ,това не бива да се забравя!И после започнаха прослувутата си "война срещу терора" или просто оправдание за американският империализъм!
цитирай
8. christof - Както винаги, от Фасциндоо и Том...
09.01.2015 17:28
Както винаги, от Фасциндоо и Томкат2 по-големи идиоти няма. Иначе съм напълно съгласен с казаното от Босия и не мисля, че има какво да добавя.
цитирай
9. germantiger - ...
09.01.2015 17:54
От мен

С човеците - човешки, със зверовете - зверски (писал съм го преди "бая годинь")

Човеците не съм ги пропуснал, но със зверовете няма да се примиря.

За мюсюлманите човеци - спор няма - има ги в изобилие (и без ирония)

За игрите, интересите и хора срещу хора - спор няма, има и манипулация

И ВСЕ ПАК

Що иде реч за станалото във Франция - трагично, закономерно и няма да е последно.

Много лаладжии тези дни - чужди и български, а лозето не сака лалане, а мотика.

Нашите предци в същата ситуация нямаше да са философи, писачи и лаладжии, щяха да са "МЪСТаджии".

Белите общества отдавна загубиха нормалната реакция към почти всичко, а нормалното е ясно:

към човещкото - човешки
към зверското - зверски
към красивото - с любов
към злото - с омраза

днес има много философ и малко мъж

......

Следващото трябва да каже всеки нормален човек и мъж, уверено го заявявам:

С "две думи" - СМЪРТ ЗА УБИЙЦИТЕ И СМЪРТ ЗА ТЕХНИТЕ ШЕФОВЕ/подбудители, повтарям СМЪРТ

Поне един постинг днес трябваше да започне с думата смърт, но не би цивилисти
цитирай
10. tomcat2 - Както винаги, от Фасциндоо и Том...
09.01.2015 18:08
christof написа:
Както винаги, от Фасциндоо и Томкат2 по-големи идиоти няма. Иначе съм напълно съгласен с казаното от Босия и не мисля, че има какво да добавя.


Разбирам много добре ,че поскоро адът ще замръзне ,отколкото някой десен "демократ" и пещерен антикомунист да се съгласи със мнение различо от негово!Някои неща и хора просто не подлежат на промяна!
"C'est la vie"
цитирай
11. fascindoo - tomcat2, не обръщай внимание на такива като
09.01.2015 18:57
christof - един сгрешен сперматозоид на племенно кръвосмешение през вековете!
Идиотът си е идиот и си остава такъв във Вечността...
цитирай
12. getmans1 - Какви мили хора ...
09.01.2015 19:56
... само !
цитирай
13. asthfghl - ...
09.01.2015 20:09
> Фактът, че нито една организация не пое отговорността също не е зе пренебрегване

Първата лъжа в този постинг, след която вече спрях да чета.

Ислямска Държава пое отговорността за атаките във Франция и обеща подобни атаки в Англия и другаде.
цитирай
14. raders - Всъщност, няма значение как ще бъде ...
09.01.2015 20:33
Всъщност, няма значение как ще бъде наречено, то си е все тежко престъпление срещу човечността. Но, ако тези индивидуми наистина отмъщават за погазената чест на пророка Мохамед, то значи, че за тях просто няма място в една християнска държава. /Не само за преките изпълнители, а за всички труженици на аллаха./
" Si vivas Romae, romano vivito more!"
цитирай
15. danailvdimitrov - В случая "мюсюлманите" са ми с една идея по-симпатични
09.01.2015 20:35
отколкото гейовете-травестити и карикатурни присмехулници от Монмартър.

Хората с чест срещу тези за които няма нищо свято! Мъжете срещу гейовете! (Някой забравят че техните карикатури показваха и Светата Троица като група съешаващи се лесбийки)


Навремето сръбския княз удари шамар на едно българско дете и ВМРО му издадоха смъртна присъда, която изпълниха след 19 години!

Те също бяха "терористи" на поруганата чест.


Само, дето не смятам че този сценарии е достоверен. Твърде много прилича на атентатите в Ню Йорк, в Бостън че дори и на провокирания Майдан.

Въобще когато една страна (Украйна) реши че не харесва ЕС и се случва мигновено катаклизъм.

Франция загърби САЩ и веднага атентати (също като през 1968 г. когато излезе от НАТО. Нещо с тези "мюсюлмани" не ми се връзва....
цитирай
16. tomcat2 - Абе и аз някаква такава тенденция ...
09.01.2015 20:52
Абе и аз някаква такава тенденция отчитам,всеки дръзнал да не слуша сащ го сполитат разни несгоди!
цитирай
17. fascindoo - абе, босия, що не се намесиш за 16-те коментарии по повод на твоя
09.01.2015 21:09
"убийствен" АНАЛИЗ?
Не подценявай стадото като овен бос!!!

Перкенде беше, перекенде си оставаш 25 и кусур години!

цитирай
18. svejenlist - Ееей!
09.01.2015 21:30
А аз помислих, че ще съм единственият коментиращ :D
цитирай
19. virtuals - Шарли Ебдо стана жертва на Догматичните Матрици
09.01.2015 21:41
Шарли Ебдо стана жертва на Догматичните Матрици

В основата на тероризма, на екстремизма, на фундаментализма, расизма и пр. стоят догматичните матрици и човешката ограниченост.
Повече за мисловните матрици и развитието на разума тук:
http://sfera.zonebg.com/knigi.htm
цитирай
20. skarif - ...
10.01.2015 00:17
Третата световна война щяла да е на религиозна основа. Тома Томов отдавна предупреди, че ако ще има нова бъдеща заплаха за човечеството, тя ще дойде от исляма. Сега се сетихме. Подобни случаи изглеждат инцидентни, но са подхранвани от сили, на които би следвало да се противопоставим подобаващо... Опасни игри...
цитирай
21. planinitenabulgaria - Не очаквах тази статия, която не отчита корените на злото
10.01.2015 06:00
да сбере като коментатори толкова агенти с картончета и волнонаемни, всичките преминали през разработки от един от двата Центъра. Коментариите им могат да послужат за психоанализ на обществото в момента, на заблудата, нацръкана в мисленето на хората, на самочувствието им, неподпратено от нищо истинско, на пълната им липса на ценностна система. И така ще се обясни защо България дори правителстмво не може да си избере. По статията изразявам мнение , че е повърхностна и е плод на емоция, а не на анализ.
Всеми коментаторами посылая я приветы из одногого блога:

КОМУНИСТИТЕ РОДИНАТА ОГРАБВАТ

"Комунисти, ислямисти, терористи
сме в един и същи строй!
Комунисти, ислямисти, терористи,
с нас Москва е в труд и бой!"

Георги Славгарски
цитирай
22. apostapostoloff - Не, не че няма да има, но
10.01.2015 06:34
всичко ще е като игра- влизаш в три дето и там всичко се случва.

Гледам, че се навървиха куп глупави коментари, та рекох и аз да не остана по- назад.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11733763
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031