Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2020 19:54 - Обичам те ..помни
Автор: vostro Категория: Поезия   
Прочетен: 1387 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Знаеш ли с теб какво аз открих ?
  Най - сладкото нещо ти ми подари.
  От любов и звезди появи се ти и
  живота ми с красота ти го оцвети!

  Живяхме заедно 1255 дни
  заедно ръка за ръка във 
  всичките тези красиви дни.
  От обичта ни,безгрижно растеше ти
  в моите с любов изпълнени очи
  в ръцете ми...

  През бури,ветрове и лоши светове
  силни бяхме...бяхме.
  Тогава земята разтресе се и 
  пътя ни на две раздели..
  далеч си ти
  далеч съм аз.

  Мина се време и един ден 
  вятър понесе ни на крилата си
  с надежда размаха към небето
  а слънцето и луната застинаха 
  в небесата и съдбата прошепна 
  ни тихо: "Сега или Никога"..

  Но времето, времето приятел и 
  враг е, защото то вълшебно е
  и лекува всичко на този свят.
  То мила моя излекувало е 
  болката твоя във сърцето и душата..
  тогава..
  Вятърът утихна  и слънцето и 
  луната поеха по пътищата свои
  тъй както и ние със теб. 
  Отсреща на двата бряга 
  с очи си казваме сбогом
  а със сърцата:
  "Обичам те..помни!"


Д. Тончев
  





Тагове:   обичам,   болка,   Те,   сбогом,   раздяла,   любов,


Гласувай:
5




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vostro
Категория: Поезия
Прочетен: 5139
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031