Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2020 05:00 - Цикъл в поетическо разбиране       + Размисли за Прокуратурата безмълвна,    както и за Вас
Автор: lexparsy Категория: Хоби   
Прочетен: 1477 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 04.08.2020 15:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В Едно е на Поезията същността,
и Душевността от нас ни я създава.
С Две Избора прекрачва в Смелостта,
или Страх от нас роден я примирява.
Три изяви има, в Дух на Радостта,
с Тъга, или Посредствена остава.
През Четири сезона в нас чрез Любовта,
в светове на чувственост се прояеява.
С Пет-изказна проява на Човечността,
е елемент, който ни възвеличава.
С Шест сфери слънчеви на креативността,
в живота ни възражда и пресътворява.
Със Седем мистерии от реалността,
осъзнаваме какво Тя ни вдъхновява.
С Осем тленни дарби все ни възхвалява,
но пак в Истина пречистена остава.
Девет постижения Тя ни  признава,
и Нула от нас..., Безкрай обогатява!

image
-------
   Толкова дълги мисли ми минаха през ума, да си запиша за лични дневници, че няколко пъти броих от Нула до Безкрайност, и накрая реших че е безпредметно за тоалетно споделеното благово отношение... :-)))

-------
   П. Поне този постинг ще оставя в "Поезия", че дано зацикли до самоизяждане, анатемата на поетическото ми прозвище в този раздел на блога... :-)))

   ОГРАНИЧАВАМ СИ КОМЕНТАРИТЕ, ДОКАТО ШШШШИБАНИЯ ПРОГРАМИСТ НА ХЕЙТЪРИТЕ НЕ МИ ВЪРНЕ АВАТАРА НА ПРОФИЛА ЗА ДА ИМАМ ЛИЦЕ, ЗА РАЗЛИКА ОТ БЕЗЛИКАТА ИМ ГНУС ! А И ЗАЩОТО НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТ, ДОКАТО ОВЧЕДУШНО ГИ ТЪРПИТЕ! 
Просто мога да си намеря по-усмихнати занимания на деня и мислите ми!
---
П.П. Понеже Пак ми върнаха аватара, пак си позволявам коментарите, но модерирани от членовете на "религиозната секта", която проповядва скромното ми прозвище, като "антихрист" на блога. А аз си нямам и един последовател, че да си спретна някаква религия покрай тях брат. :-))))))) Затова  не ме ангажирайте с проповедни оправдателности... 

___________________________________________________
========================================

   Ако след като прочетeте написаното прифила ми изчезне (а може и аз - :), помнете ме с усмивка 😊😏
image
   Телевизионния аватар, който виждате в момента, беше БЕЗУСПЕШЕН ОПИТ да поставя на 14 юли,  докато си огранича споделянето, и пак поради обиди от безскрупулна коментарна агресия, и НИКОГА НЕ СЕ Е ПОЯВЯВАЛ НА ПРОФИЛА МИ! До вчера, когато се появи ненадейно,  след протеста ми от kaligan, и не е възможно да го променя.
   За сметка на това се появи в постинга на 19 Юли- "Неделна пуезия" (image) , в постинга на kaliban, който Явно е посветил профила си на постинги, с цел да ме обижда и  злепоставя публично.
   Това доказва явната му връзка с модераторите и предоставен достъп до програмните средства на блога. И неявен на всички, които му съдействат.
   Въпреки че май само на мене е ясно, това  НЕДВУСМИСЛЕНО ДОКАЗВА ОРГАНИЗИРАНИТЕ ТЕНДЕНЦИОЗНО ОТ BLOG. BG
— Перманентен Психически Тормоз, чрез безспирни обидни коментари и лични съобщения;
— Психически Тормоз и на приятелите ми, чрез коментарни подигравки, обиди и клевети по мой адрес, повечето от които бяха изгонени със същите безскрпулни методи. А останалите ограничиха споделянето си, или си разваляме отношенията защото нямат модерация, или допускат безконтролни и подигравки.
— Заплахи за споделяне на личния ми живот, чрез лични коментари, които са откакто пиша в блога, но преди малко получих пак и от блогъра loop1.
— Организиране на тези престъпни от Морала, но и Закона дейности, чрез блогъри с множество профили, но и предоставени им  програмни средства за това!
— Нарушаване Неприкосновеността на личния живот и данни, както и Умишлената Злоупотреба с тях.  Защото и аз, и блогъри сме свидетели, че на някои блогъри са предоставени програмни средства, не само да четат всичко споделено,  но и да изтриват, а и (на мене ми се случи) , и да коригират коментарите ни.
   А това (пред стотици свидетели) е обичайна практика, откакто съществува блог бг, спрямо набелязани за изгонване или ограничаване на комуникацията им блогъри за сметка на други приятелски толерирани, даже и с програмни средства!
   Всичко това ще опиша по-подробно, ако имам, или ми бъде предоставена възможност за това!

   А за Ваши размисли, ако това не е достатъчно начало, мога да споделя още мнооого, и не само касаещо Блога. Но много ще Ви стане болно! Повярвайте!
   Достатъчно е само да асоциирате, защо се полагат такива неимоверни до безпомощност усилия да спра да пиша, (и не само аз тазбира се),  споделящ за лични  дневници и за приятели,  с 82%  популярни постинги, четени от хиляди хора, и споделящ единствено позитивно, добронамерено, размислящо, и задължително с усмивка?  И се налага постоянно да повтарям, че нямам стремеж и претенции, нито за популярност, нито за поетически класации ! 🤔🤫🤐 

===========
    Ще Ви споделя и още от мене:
    — Прекалената Наглост и Безскрупулност на Простотията е реципрочна на нейният Страх и Безпомощност,  когато всички заедно и махнете вълчата кожа от мишата същност. До тогава тя ще ви пасе, като Овце, като ви вменява освен Страх и примирение но и всички свои нечовешки пороци. Даже и начинът ви на мислене и за какво да спорите и да се карате Ви е предсказан информационно, докато им служите с ОвчеДушие.  А и "кошарите и дупките", които си мислите за луксозно страхливо убежище, скоро може и да не са ваши.  Пандемия ли? Истинската мече е взела милиарди жертви и това е само "генералната репетиция", преди да излязат явно под Слънцето, от Мрачните си убежища! 
    —А като изключа себе си и някои блогъри все още пишещи тук,  се обръщам на Ви! Защото именно Вие, със своето мълчание Страх и Примирение, сте Истинските Виновници това да се случва на всички около вас! Абсолютно Същото важи и за Социалния ви живот, за който "Имате Право", единствено взаимно да се оплаквате, коментирате и обвинявате!
   — И освен това ви прогнозирам че ще дойде ден, когато няма да остане сред Вас никой с човешко достойнство, без да е подложен на публично поругаване и назидание пред останалите Ви" Овце!"
   Дано поне тези послания Ви останат от мене, ако не се чуем повече!
Както и, че като ги ритнете по задника, им щръкват малките жълти зъбки... :-)))) 
   Лекс
image


П. "Не бе, не се оплаквам!" -  както loop1 премина в "лични коментари", от заплахи до поучения... Или "Да не се оплаквам!" също е заплаха???
   Или ще се виждаме, да се опознаваме наистина, или ми плати за притесненията поне до тази част от деня ми. Защото аз отивам да си намеря по-приятни и усмихнати занимания.
   ХО, ХООООО..., току що ме заплашиха, че ще бъда подигран и линчуван и в някои от Публичните Ви Медии! Явно права беше Юлка, като се изпусна да ме предупреди заплашително преди време, че трябва да внимавам кой, и в какви структури си е "инвестирал" влиянието...!   А нарастващата АГРЕСИВНА НАГЛОСТ, с която обиждате и клеветите чрез всякакви средства, и демонстративното  САМОЧУВСТВИЕ ЗА БЕЗНАКАЗАНОСТ, само по себе си е доказателство за Корупция със законодателството, и  липса на всякакъв човешки морал!
   Разбрахте ли Кой и Как Ви "информира", Къде да пасете, Кога сте за стригане, Коя Овца е Първенец, и коя за Заколение, и Какво "имате право" да си "блеете" помежду си! А останалите да пишат духовини, интелигентни и мислещи хора, са маркирани и на.отчет, какви са им слабите места,  и с какво се хранят...
   А даже и да не се видим или чуем повече, даже и в този,  погрешно наречен "Блог за споделяне", аз му дадох повече, и отколкото искаше да вземе от мене! 




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1379287
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7381