Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2019 15:11 - КОЙ ОТ КОГО КРАДЕ 7 КЕСТЕНЧЕТА?
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1853 Коментари: 9 Гласове:
13

Последна промяна: 10.11.2019 16:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Стихотворението ми е публикувано в книгата „Буквар за влюбени“, ИК "Захарий Стоянов" – София, 2010, 368 стр. Три години по-късно - и във Фейсбук:

https://www.facebook.com/vlada.mladenova/posts/653956997988361



image
image
imageimage

А ето в какво ме обвинява Копукова

http://rosiela.blog.bg/zabavlenie/2019/11/10/kakvo-quot-syvpadenie-quot-ili-kradenoto-e-nai-sladko-ot-vre.1681790

image




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Колко пъти си съветвал приятели да ...
10.11.2019 16:31
Колко пъти си съветвал приятели да не се занимават с дървета, дето и вятърът не се хаби да ги клати.
:)))
цитирай
2. yotovava - Абсолютно прав е Недоволен, неклатените и недоклатените дървета и огънят не ги ще :)))))))))))))))
10.11.2019 20:53
nedovolen написа:
Колко пъти си съветвал приятели да не се занимават с дървета, дето и вятърът не се хаби да ги клати.
:)))

цитирай
3. cell - Дишай тихоооо )))
11.11.2019 09:59
"...Ходи и свети за всички,които в разпадането на светлината се превръщат в зверове ...
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Колко пъти си съветвал приятели да ...
11.11.2019 10:09
nedovolen написа:
Колко пъти си съветвал приятели да не се занимават с дървета, дето и вятърът не се хаби да ги клати.
:)))

Много.
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - ". . . Ходи и свети за всички, ...
11.11.2019 10:09
cell написа:
"...Ходи и свети за всички,които в разпадането на светлината се превръщат в зверове ...

Това и правя, cell.
Благодаря.
Чу
цитирай
6. sekirata - СЪС СТО ЧОВЕКА МОЖЕШ ДА СЕ РАЗБЕРЕШ , НО С ЕДИН ЛУД И ОСОБЕНО АКО Е ЖЕНА И ТО ПУТЕСА СЪС САМОЧУВСТВИЕ БЕЗ ПОКРИТИЕ НЕ МОЖЕШ.
11.11.2019 15:28

Колкото до дърветата, това не е дърво, това е трън дръглив, бодилест без цвят.
Целият сввят име виновен на такива като нея и Постоля, а и няколкото зевзека дрогирани , за които пише той,че щяли да ме побъркат.
Ха, да видим, краен резултат отрицателен
за тези вятърни мелници ще има дори и след мене.

"Коментарът е изтрит поради нарушаване на правилата на сайта "-

Ето , това вече ми говори, че наистина това , което прочетох някъде,че Р.Копукова е придобила права по сайтовете вече да преценява и дирижира всичко в поезия и изкуство е вярно. Факта, че самата тя фигурира и в двете категории и всичко нейно-обиди и цинизми, както и на копието и Постоля не се пиа, не се трие,дори няма забележки.
Но аз знам едно, изпитала съм го най-вече в поетичните сайтове-

КОЙТО СИ ПЛАЩА...ТОЙ ДИРИЖИРА, това модове, админ е вятър и мъгла-ДИРИЖИРАНИ СА, защото тези безплатни сайтове искат поддръжка.
А ПАРИТЕ СА В МУТРИТЕ.
БАТ БОЙКО И ГЕРБ!

НАГЛОСТ -

1. apostapostoloff - Четри зевзека от блога са се съюзили срещу теб
03.11 06:19
и са решили да те скапят. Ще се ебават с теб непрекъснато. Ще ти правят гъзобрък поне веднъж седмично. Голяма преебушка са ти скроили.
цитирай

Изтрий
2. sekirata - Както казах и то не един път сайта е пълен с ЛУДИ , като Вас и баба Ви Роса! И платени драскачи.
04.11 20:22
apostapostoloff написа:
и са решили да те скапят. Ще се ебават с теб непрекъснато. Ще ти правят гъзобрък поне веднъж седмично. Голяма преебушка са ти скроили.

ГЛЕДАЙТЕ СИ ЗДРАВЕТО И СИ ПИШЕТЕ, ТЕ НЯМА ДА СПРАТ НИТО С ВАС, НИТО С МЕНЕ, НИТО С КОЙТО И ДА Е , КОЙТО Е НА ПЪТЯ ИМ, ПРОСТО СА ПОЗЕЛЕНЕЛИ ОТ ЗЛОБА И ЗАВИСТ ДО ЛУДОСТ!

ЛЕКА ВЕЧЕР!

А Валя много добре знае какви стават тук в Плевен, кои и как дърпат конците ...РАЗБИРА СЕ,ЧЕ ВСИЧКО Е ПАРИ И ДУ....:)
цитирай
7. sekirata - ТАЗИ СЕ ИМА ЗА ГОСПОД, я да и видим кръвната група, а ?
12.11.2019 19:54
РОСИЦА КОПУКОВА - прекалено самотна баба, без деца, без внуци , без любовник…сама с книжките си, с парите и връзките си, не можа и не може да се докаже , да спори успешно с мен, няма аргументи, няма дух, силици, а е само кълбо от злоба и завист. Че е грозновата не е виновна, че е стара също, но да е толкова злобна и завистлива за това ще си носи греха .
Не е задължително да имам нейните пари, връзки, купени постижения и награди! Нито нейната кръвна група, кръвчица…)
Тя е журналист колкото аз съм калинка, а за поетеса пък хич не става, повтаря едно и също в творенията си с различни думи. Няма как да си признае как организира изтриване на моите профили и мои постове в интернета, тя си ги избира, както избира тайфата с която действа.
С какво право говори от името на другите, след като знае какви интриги и мръсотии прави с няколкото като нея в интернета , най-вече в блогбеге? Заради нея и една плевенчанка ме изтриха в два сайта само за един месец - стиховете беге и откровения. Но тя остана там, не защото е голямата личност, поетеса, знаете как става у нас в днешно време, просто си плаща…Плащат си на управата на сайта, нужни са средства за поддържане на сайтовете.Такива като нея злоупотребяват с такива като мене, които си търсят правата и се защитават с всички средства. Вижте я как се шири в колко категории в блог беге, а мене и там ме спря като sekirata-засега не изцяло. Смут и потрес предизвиква ТЯ , дори нещо повече от гнусота ! Творец, а използва жаргони и цинизми свободно?! Използва и хакери. Платило си е бабето да си прави каквото иска в корумпиран български интернет. За да си човек не е достатъчно да имаш много книжки и награди, спечелени знаем как, не е достатъчно и аз да съм една обикновена жена,че да не ми завижда и злобее.
Нали именно затова!
Коя съм аз …някоя си там, никоя та толкова се изхвърлям и си позволявам да говоря истината , която не и харесва.
Ами коя съм? Човек съм при това с главно „Ч” и въпреки мафията около мене оставям красива следа след мене, оставила съм живи същества след мене, а тя и едно коте не е отгледала, чак пък да я заболи. Темерутщина и ограниченост, душевна инвалидност и …лудост!
„Нека си пише” –Коя сте Вие да нареждате кой да пише и кой не и какво да пише, кога? За Господ ли се имате,бабо Росо?! Ама не сте и един ден като Ви прибере, ще го разберете дали ще се бори с Дявола за Мен или за Вас.
Бях длъжна пред себе си да отговоря на този измислен пост от тази , която си живеела добре ,забележете …с чиста съвест! О, Богове…какви лъжи!
Пуснала съм доста материал и нейни обиди където трябва.
Кой ще я спре ще се види и чуе рано или късно!
А.Х.Т.sekirata cekupama -12 ноември 2019.,Плевен



;"Поздрав до Анита секирата
Публикувано от Росица Копукова • преди 1 час
9 прегледа
Тази невероятно самотна дама, не можа и няма да може никога да се добере до мен като човек и като журналист. И отвреме-навреме я прихваща лудата, та пише по мой адрес. Нека си пише, то затова е гонена отвсякъде, защото, където се появи, настава смут и потрес.
За нейна зла врага, аз си живея добре, с чиста съвест и никак не се влияя от глупостите й.
Казаха ми да погледна какви простотии е натворила, бедната, та отговарям. То и на самотното трябва да се обърне малко внимание"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9347873
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031