Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2019 10:10 - Някои люде са чудовищно тъпи
Автор: kanibal Категория: Поезия   
Прочетен: 5763 Коментари: 19 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 1. Според тях аз и фрау Юлия сме едно и също лице и сме се забавлявали съвместно, дразнейки дълбокоуважаемите блогъри. Ако някога се сетя за нещо по - идиотско от това, ще го отбележа в специален постинг.

2. Други пък люде се питат кога аз съм дезктивирал свой постинг. Защото оня Поли /гор/ съм само аз и единствено аз. Това е блогът ми и от него са очевидни две неща. Че не съм публикувал от година и половина и че владея помпиерското изкуство също доста добре. Да, аз съм един от помпадурите, но помпя само и единствено себе си. Това е нормално, макар и тъпо. Но да помпиш други  блогъри е идиотизъм.

3. Една колежка е публикувала стихотворение от мен от един конкурс в Буквите. Да, то е едно от тия, които си харесвам. Съвсем различно от пуетическите близалки и пуезията захарен памук. От блога ми можете да прочетете добра поезия.

4. Да, аз съм Павел Горинов от Хисаря и мои снимки няма в нета, защото презирам фейсбуци и подобни и смятам развяващите снимките си доста примитивни и посредствени люде, като една буля Гинка, а тези, които търсят мои фотки, са изцяло и невъзвратимо обсебени от мен.

5. Савичката, а след него и ред други откачалки пуснаха за мен легендата, че съм имал десетки и стотици никове и че всеки трети акаунт сега тук е мой. Много мило от тяхна страна. Искрено ме забавляват.

6. Като почна пак скоро да качвам добра поезия и да работя с помпата, със сигурност ще стане много по-вълнуващо. Но засега имам значително по-интересни знимания.




Тагове:   аз см полигор бе,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - :-))
11.06.2019 10:19
аз те харесвам..павка..
заЕби тоз Писсанко и бабЯгата
кога ще има Лирика за..мойта Душа, кога?
изсъхнах , от скука..
@ кака Джулия от...Немско ..
цитирай
2. kanibal - Скоро. Два три пъти седмично ще к...
11.06.2019 10:29
Скоро. Два три пъти седмично ще качвам стихове. Само два три пъти. все пак не съм чучело.
цитирай
3. kanibal - най - смешното нещо на всички времена
11.06.2019 10:45
2. rosiela - Павел Горинов,
08:40
добър приятел на Валентина Йотова, а те двамата - на Валери Станков.

доста хора знаят , че смятам тия двамата за...много мръсна дума.
цитирай
4. nimfodora - Еми...
11.06.2019 11:19
Защо ли пък им дължиш тази изповед!? Да си мислят каквото си искат...
цитирай
5. kanibal - Не, не е обяснение, оправдаване или ...
11.06.2019 11:23
Не, не е обяснение, оправдаване или нещо подобно.
Просто разяснявам, защото в тоя блог едва ли има нормален потребител, но да изкарват мен на Джуфла е просто за спешна психиатрия, както двама тука.



"Въпросната - т.нар. Джу, която си служи с безброй никове, някои от които са: level6661, eva666, milady, etc. е всъщност самият Полигор, или ако предпочитате - Канибал. Нейни са и никовете: karamelita, kremenova и още много други. Разиграва абсурдно театро и върти на пръста си целия блог, че е дама и живее в Германия, както и темподобни измишльотини. Пробутва всевъзможни /уж свои/ снимки, а истината е, че е мъж. Трябваше ми доста време, за да разкрия този факт. Но след като веднъж го прозрях, се обръщам към трезво мислещите колеги от блога:

Пазете се уважаеми колеги! Имате работа с мъж, който е тежък психопат. Той ви се представя като някоя си Джулия, Юлия и пр., за да ви ловне на евтината си въдица. Но мен повече не може да улови. Последвайте съвета ми и игнорирайте напълно тази опасна личност. Тя беше машата на Чучелото. И то неслучайно!
Изпратено: 21:05 От: missana"
цитирай
6. kanibal - Eй за това парче става дума, за което колежката ме подсети
11.06.2019 11:49
Беше само забежка,
малко сливи за смет,
не разбра, че съм грешка
на наивен поет -
изпояден от свалки,
Казанова в запас,
скрил във стих залъгалки,
с профил - не, а в анфас.
Поиграх си на чувства
в оня дяволски сайт,
и превърнах в изкуство
да те лъжа във скайп.
Ти повярва във мене,
а пък аз бях лъжа,
клитор с форма на пенис,
самодива с брада,
невестулка по гащи,
и оргазъм без звук -
и сега как те дращя,
как ти правя напук!
Уморих се, поете,
да играя във скеч -
айде, ритай из нета,
и се бий пак на кеч.
Ще си спомняш с омраза
моя прелестен ник -
бях измислена фраза,
но реален мръсник...


2011-06-10 Административен акаунт image Контакти Пишете ни Препоръчано от книжарница "КНИГИТЕ"
цитирай
7. vania23 - Дано скоро започнеш пак да пишеш поезия.
11.06.2019 12:47
Липсват ми стихотворенията ти и твоята различност.
И да добавя... - разбира се, че с Юлия сте различни хора. Абсурдно е да бъдете бъркани.
цитирай
8. kanibal - Благодаря ти. Ще започна. Именно ...
11.06.2019 13:10
Благодаря ти. Ще започна.
Именно защото е абсурдно, написах тоя постинг и го напомпих.
Ако бях и Юлия, щях да напомпя и нея.

Също така абсурдно е да твърдят, че не съм си дезктивирал мой постинг, след като от миналия март нямам такъв и няма какво да се дезактивира.
цитирай
9. valdor1355 - Ако желаеш да коментираш при мен, за ...
11.06.2019 13:21
Ако желаеш да коментираш при мен, за да се избегнат грешки, ще допускам коментари само от този твой профил и Ферхунде. :)
Наистина е крайно време да публикуваш стих.
цитирай
10. kanibal - Да, и Ферхунде е мой, забравих. Амчи ...
11.06.2019 13:42
Да, и Ферхунде е мой, забравих.
Амчи то и да искам да коментирам от други никове, не мога, понеже ми са само тия, един putinofil и основният
poligor, в който не мога да вляза, щото съм му забравил паролата и кутията, от която съм регистрирал. Ти като хакерка ако можеш да ме вкараш в него, ще пиша и там.

Крайно време е , да.
цитирай
11. misteriavechna - Цък, едно минусче от мен.
11.06.2019 15:40
Странно, къде изчезна онова приятелче, което пише минуси на първа?
И, дали си възбуден, а?
цитирай
12. kanibal - Не, защо да съм възбуден? Валд...
11.06.2019 23:04
Не, защо да съм възбуден?
Валдорката в момента е с 3000 прочита на върха, тя е възбудена.
цитирай
13. valdor1355 - Поли, защо не си слагаш прилежно ...
12.06.2019 00:33
Поли, защо не си слагаш прилежно минуси, наистина? :Р ;))))))
цитирай
14. kanibal - Ок, при следващото помпане ще си ...
12.06.2019 00:49
Ок, при следващото помпане ще си сложа десет минуса и така ще се самонакажа.
цитирай
15. krumbelosvet - Парчето от комент 6
12.06.2019 00:50
не е за изхвърляне. Има си ритъм и рима, и остроумие...
цитирай
16. getmans1 - Имам спомени за коментари при мен от ...
12.06.2019 01:02
Имам спомени за коментари при мен от Канибал, Ферхунде и са били ОК ... но в последно време такава каша настана в блога че човек чак да го е срам да влезе някъде логнат ... да не говорим и за коментари ... тая нетърпимост към различното мнение не е нормална за една такава платформа.
Да приемем, че в кат. ПОЛИТИКА е нормално да се понапцуем се питам защо за всичко друго написано съдим по политически ... прави ми впечатление, че писанията на политически неангажира хора също са жертва на такива пристрастия ... заради това и аз си мисля, че в блога се вихрят тролове и помпадурските изпълнения са тяхно дело ... на момента мога и пример да дам ... но в случая няма смисъл, ще стане дълго и ще излезе от темата.
ВСИЧКО ДОБРО....
цитирай
17. kanibal - не е за изхвърляне. Има си ритъм и ...
12.06.2019 07:37
krumbelosvet написа:
не е за изхвърляне. Има си ритъм и рима, и остроумие...


Точно така.Очевидно разбираш от поезия.
цитирай
18. kanibal - При теб съм коментирал, защото съм яростен антикомунист и антипутинист.
12.06.2019 07:39
getmans1 написа:
Имам спомени за коментари при мен от Канибал, Ферхунде и са били ОК ... но в последно време такава каша настана в блога че човек чак да го е срам да влезе някъде логнат ... да не говорим и за коментари ... тая нетърпимост към различното мнение не е нормална за една такава платформа.
Да приемем, че в кат. ПОЛИТИКА е нормално да се понапцуем се питам защо за всичко друго написано съдим по политически ... прави ми впечатление, че писанията на политически неангажира хора също са жертва на такива пристрастия ... заради това и аз си мисля, че в блога се вихрят тролове и помпадурските изпълнения са тяхно дело ... на момента мога и пример да дам ... но в случая няма смисъл, ще стане дълго и ще излезе от темата.
ВСИЧКО ДОБРО....

цитирай
19. krumbelosvet - "защото съм яростен антикомунист и антипутинист"
22.06.2019 16:01
Нормално за човекоядеца да е такъв.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kanibal
Категория: Поезия
Прочетен: 523262
Постинги: 332
Коментари: 949
Гласове: 26971
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031