Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2015 07:07 - БАЙ ГАНЬО В СОФИЯ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4910 Коментари: 15 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вали – като че ли в Индокитай.
И аз – нали не съм софийски жител,
се метнах спешно в първия трамвай,
пък накъдето видят ми очите.

И – свит одве в трамвая на кравай,
аз гледах хора, къщи, салтанати.
Бре! – всички дружно казват си: – Гуд бай! –
пък шапка никой никому не клати.

И от силяха с гюлово масло,
щом шитнах и последното мускалче,
взех на Алеко томче – Боало! –
а с рестото – фрагментите на Далчев.

Настана смут и истински фурор,
щом във Централна баня се изплясках,
и виках с кеф в басейнчето: – Вампор!
У Иречека пях „О, нощ ужасна!”

Пих биричка на Женския пазар.
Почерпиха ме с круши двама души.
Благодарих им със: – Булгар! Булгар! –
Кво да говорим? – аз обичам круши.
 
Край Перловска река – под три върби,
поседнах на автомобилна гума.
Добре, все пак, че ток не ме уби
от релсите трамвайни покрай ЦУМ-а.

Килимчето в купето си разстлах.
И тръгнах през Европа – надалеко.
А в София аз бях ли? Май, не бях. 
Ша ва излъжа!... Питайте Алеко!




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Това си е направо взривоопасно :))))))))))))))))))))))))
28.04.2015 07:37
взех на Алеко томче – Боало! –
а с рестото – фрагментите на Далчев.
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - взех на Алеко томче – Боало! – а с ...
28.04.2015 07:50
yotovava написа:
взех на Алеко томче – Боало! –
а с рестото – фрагментите на Далчев.

Щастливеца е един от най-умните и достолепни мъже на България.
Чу
цитирай
3. zemela - Благодаря за сутрешната усмивка, ...
28.04.2015 08:18
Благодаря за сутрешната усмивка, Капитане!:)))))))))))))
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Благодаря за сутрешната усмивка, ...
28.04.2015 08:42
zemela написа:
Благодаря за сутрешната усмивка, Капитане!:)))))))))))))

И утре е ден, zemela! :-))))))))))
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * ! *
28.04.2015 08:47
Да ти завиди човек на уравновесения и ведър характер! Не зная дали, ако си намръщен, ще можеш да пишеш хумор с такава лекота. Умело втъкаваш епохата на Алеко и бай ти Ганя с днешното нахакано време, когато "шапка никой никому не клати" и всички мислят се за тарикати.
Аз се оттеглям, Чу. Прости за слабия ми характер, но не мога да понеса да ме цапат разни курвета.
П и е р
ПС - Нашите уговорки си остават...
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Да ти завиди човек на уравновесения ...
28.04.2015 08:59
pvdaskalov написа:
Да ти завиди човек на уравновесения и ведър характер! Не зная дали, ако си намръщен, ще можеш да пишеш хумор с такава лекота. Умело втъкаваш епохата на Алеко и бай ти Ганя с днешното нахакано време, когато "шапка никой никому не клати" и всички мислят се за тарикати.
Аз се оттеглям, Чу. Прости за слабия ми характер, но не мога да понеса да ме цапат разни курвета.
П и е р
ПС - Нашите уговорки си остават...

Благодаря, Пиер, разбира се, че остават!
И пиши!
Чу
цитирай
7. sande - Почерпиха ме с круши двама души.
28.04.2015 09:32
" Пих биричка на Женския пазар.
Почерпиха ме с круши двама души.
Благодарих им със: – Булгар! Булгар! –
Кво да говорим – аз обичам круши."

***
А за Пастух пак нищо не чух.

Тук чакат те четири по сто.
И никой те не пита: Защо?
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - " Пих биричка на Женския па...
28.04.2015 09:51
sande написа:
" Пих биричка на Женския пазар.
Почерпиха ме с круши двама души.
Благодарих им със: – Булгар! Булгар! –
Кво да говорим – аз обичам круши."

***
А за Пастух пак нищо не чух.

Тук чакат те четири по сто.
И никой те не пита: Защо?

Ей, Санде, не ме вкарвай в грях, от кои години не съм пил четири по сто, вече не помня... ама ще хвана влака към Пастух!
Наздраве!
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Направо ме спусна по ролбата и се ...
28.04.2015 12:21
анонимен написа:
Направо ме спусна по ролбата и се "изплясках" и аз в басейна, Чу! Как да се взема насериозно, като никой, с ума си, не го прави (:-))
nalia

На лете, ако дойдеш във Варна, ще те заведа на истинска ролба, Налия!
Чу
цитирай
10. ili4e - Благодаря ти, Чу! С твоята поезия се ...
28.04.2015 14:15
Благодаря ти, Чу! С твоята поезия се диша по-дълбоко.
цитирай
11. sande - Валери, не се скътавай ...
28.04.2015 14:41
"Мъжът на петдесет и пет е компарсита.
Все още пие четири по сто."

***
В Библиотеката всичко е на отчет.
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Благодаря ти, Чу! С твоята поезия се ...
28.04.2015 15:38
ili4e написа:
Благодаря ти, Чу! С твоята поезия се диша по-дълбоко.

Благодаря, Иличе.
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - "Мъжът на петдесет и пет е к...
28.04.2015 15:39
sande написа:
"Мъжът на петдесет и пет е компарсита.
Все още пие четири по сто."

***
В Библиотеката всичко е на отчет.

С изключение на всяка трета безотчетна биричка за някой приятел, нали, Санде? :-)))
Чу
цитирай
14. favn56 - Чакам те в Мюниц на по бирок.
28.04.2015 21:25
Чакам те в Мюниц на по бирок.
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Чакам те в Мюниц на по бирок. Мали...
28.04.2015 21:37
favn56 написа:
Чакам те в Мюниц на по бирок.

Малииииййй... Фавне, аз от Варна не мога да мръдна, ти в Мюниц! :-)))
Ако е решил Бог, ще се видим тук, винаги си добре дошъл!
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346797
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031