Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2014 17:25 - ИНТЕРПРЕТАЦИЯ НА ШЕКСПИРОВ СОНЕТ
Автор: varg1 Категория: Поезия   
Прочетен: 348 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 05.03.2014 20:07


  ЕДНА МОЯ ПРИЯТЕЛКА РАБОТИ ПО ТЕМАТА.ПЪРВИЯТ ТЕКСТ Е ОРИГИНАЛЪТ НА ШЕКСПИР.

 Тъй извинявах тягостния нрав на моя мрачен, тъжен кон с това, че той във същност бе напълно прав, когато с мен се тътреше едва. Но би било бездруго вече грях, ако така се влачи и насам. Да литне като вихър в пот и прах, ще мисля пак: „О, той върви едвам!“ Желание! Не те догонва кон. Ти цялото си само страст и жар. Летиш със тропот, цвилене и стон и казваш тъй на куцащата твар: „Аз, мила моя, литвам на крила, а ти след мен с товара си ела.“
Тъй извинявах своя причудлив нрав на моя внезапен стон с това, че той във същност е изцяло крах, когато от мен лайното излизаше едва. Но би било бездруго вече грях, ако така се стеле от гъза. Да литне подето от стонът на моя смях, и ще мисля пак: "О, то излиза едва-едва!" Желание! То те догонва, следвано от стон То цялото е само разкаяние и жар Падащо със тропот, виканене и силен тон и казваш на лайното - Божия твар "Аз мили мой обичам и да пърдя а ти след мен с лайното си ела."

Тъй нашепвах на своя причудлив нрав на моя внезапен стон от лайна, че той всъщност е дошло от прах, когато прекалил си с храна. Но би било през друго вече грях, ако така излиза от гъза. Да вземе да падне през крачола с цялата си гняс, последво от внезапна, зловонна миризма. Желание! То те догонва, следвано от стон То цялото е само желание на звяр Падащо със тропот, викане и силен тон споменавайки лайното като Божия твар. "Аз лайно мое обичам да пърдя, а ти след това си просто ти ела".






Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20123222
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031