19.08.2020 20:08 - Може би е разкрит механизмът за заразяване с коронавируса Ковид-19 !
Автор: mastino Категория: Новини

Последна промяна: 20.08.2020 08:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Германски учени са открили неизвестен до сега механизъм за навлизане на коронавируса в клетката, съобщават от Science.

В проучване, използващо криоелектронна томография, при усредняване на томограмите и моделиране на молекулярната динамика, специалистите са установили, че известните "шипове", от които вирусът е получил името си, могат да се огъват, въпреки че по-рано се предполагаше, че те са твърди.

Учените са открили, че кълбовидната част на S-протеина, или "шиповия израстък-протеин", който съдържа рецептор-свързващата област и механизмите, необходими за сливане със заразената клетка, е свързан към вируса с гъвкава връзка. Те установили три особености, които определят като „става“, в която има: „бедро“, „коляно“ и „глезен“.

Тази подвижност позволява на вируса да се движи наоколо и да търси рецептор, който да се свърже с целевата клетка, декларират учените.

Друго откритие направиха учени от САЩ, които изучаваха коронавирус. Те откриха положително заредени места в близост до мястото на свързване на шиповия протеин, които му осигуряват силна връзка с клетъчните рецептори на гостоприемника. Ако ги блокират, вирусът не може да зарази човек.

"Подобно на балон на въже," шиповете "се движат по повърхността на вируса и по този начин могат да търсят рецептор, който да се свърже с целевата клетка", обясни ръководителят на изследователската група Ж. Локер,  от Института Паул Ерлих.

Защо ли никой, освен нас – Национална пациентска организация „ИНФОЗДРАВЕ“ не коментира и не работи по схемата за честотна терапия и унищожаване на Ковид-19, което продължават да правят в Хайделберг, Германия и Русия.

Броят на заразените от коронавируса Ковид-19 по света наближава 22 милиона, като 775 хиляди души станаха жертви на същия вирус до момента.

По официална статистика днес в света за половин ден починаха 134 712 души неизвестно от какво, а за половин ден се родиха над 347 000 бебета.

Ето кои са топ 5 от причините за смърт по света, като днес към момента са починали от:

-         Исхемична болест на сърцето  20 934 души, а за тази година 5 988 268;

-         Инсулт 14 921, а за тази година 4 268 180 души;

-         Инфекции на долните дихателни пътища 7 628 души, а за тази година 2 182 149 души;

-         Хроничната обструктивна белодробна болест (ХОББ) 7 580, а за тази година 2 168 252 души;

-         Рак на белите дробове, трахеята и бронхите 4 051, а за тази година 1 158 826 души.

Оставяме, Вие все още мислещите българи да прецените за какво става дума и къде  е истината!

Вълнообразно

1. radostinalassa - Скоро слушах подобна класация за ...
19.08.2020 20:57
причините за смъртността на хората.
На трето място обаче е редно да се поставят лекарствата, които увреждат хората.
цитирай
2. radostinalassa - И все пак мисля, че именно...
19.08.2020 20:59
силицият, който образува решетка с протеините на външната страна на клетъчната мембрана отблъсква вирусите, бактериите и гъбичките.
3. mastino - До radostinalassa
19.08.2020 21:35
Лично аз, ги поставям на по-предно място, защото чета нежеланите реакции, страничните диействия, противопоказанията и др.
Ако пациентите четяха и разбираха указанията върху инструкциите, поставени в повечето опаковки на лекарствата надали щяха да приемат някое от тях, но е факт и че без тях не може.
Почти не познавам лекуващ, който да е предписал на член на семейството си силни антибиотици, кортизони, хормони и др. ..., но се прилагат върху пациенти .
Относно силиция съм провеждал много разговори с приятели от чужбина и те са на мнение, че прилагането на силиции съвместно с ултразвук спира делението включително и на ракови клетки, но са забелязали, че след около 3-4 дни спира делението и на нормалните клетки. Поради тази причина почти не се използва допълнително вкарване в организма ни на силиции, защото все още ролята му не е окончателно известна на молекулярните биолози. Факт е, че силицият играе роля при пропускателния режим в клетката на определени съставки, не означава, че следва да се преиначава и преувеличава ролята му при лечението на вирусни, бактериални инфекции и др.
Прочетете при възможност за седемте защитни отбранителни системи на организма ни, които за съжаление не се изучават и не се прилагат при лечението на пациентите в България. Това се отнася особено силно за пандемията от Ковид-19.
Това обяснява и факта защо заболяват и страдат дори активните спортисти, и т.н. ...
цитирай
4. radostinalassa - Аз говоря за приемането на храни..
19.08.2020 22:30
богати на силиций. Даже пиенето на хума е приятно и полезно. При Чернобил украинците са изпили тонове от нашата хума. Силицият се използва 3 пъти и след това се отделя от организма ни. тестът е дали ни се прияжда неистово царевица, когато я видим. тя съдържа силиций, но се чудя дали е ГМО.
5. radostinalassa - Ние имаме вещества, които са ляво - въртящи изомери
20.08.2020 09:42
А лекарствата , които ни предлагат са с дясно - въртяща пространствена конфигурация. Те не са подходящи за нас. Промяната става в черния дроб, поради което той страда.
6. mastino - До - radostinalassa
20.08.2020 11:26
Абсолютно сте права, всичко което е минало през органична преработка е с ляв спин.
Всяка съставка преминала през органична преработка, независимо дали е през животно или през растение се усвоява без проблем от организма ни. Всички останали претърпяват преработка, но не пълна, като дори някои и въобще не се трансформират, а напротив увличат и други клетки и структури да придобият десен спин, което води до нови и допълнителни увреждания и мутации.
Единственото ни малко разминаване е в твърдението Ви, че промяната се извършва само в черния дроб. Според мен и мои познати частично да, но основната трансформация става в целия организъм, т.е. там където има условия и катализатори за този процес.
7. radostinalassa - 6. mastino
20.08.2020 16:38
Най - напред лекарствата отиват в стомаха и червата, и полезната флора може да ги превърне в леви изомери може би. Оттам вече са в черния дроб. Но най - добре да не ги приемаме или само за кратко време.
8. radostinalassa - Просто не знам дали
20.08.2020 16:40
симбионтните микроби ядат лекарства. Ако имат отгоре захар, може би ще стане. Лекарствата от растения обаче стават за целта.
9. radostinalassa - Много хубаво кученце имате
20.08.2020 19:11
Просто завиждам.
10. mastino - Отгледахме четири поколения от тази порода Mastino napoletano
20.08.2020 21:56
Това са може би най-преданите кучета, които не си избират само един за титуляр, а цялото семейство или наши близки. Те не познават страха, спокойни и реагират по реакциите на собствениците. Никога не реагират на храна, хора, животни без команда, дори и да ги провокираш. Това кученце е женска и тежи 78 кг.
Хапват като за световно - телешкия джолан на петата минута го няма, много обичат и българското кисело мляко.
цитирай
11. radostinalassa - Аз имах немска овчарка, но тя....
21.08.2020 14:50
за съжаление умря. Най - вероятно от гранулите, както пише в нета. Беше само на 10 години.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.

Автор: mastino