Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2020 19:20 - Доц. Мангъров: Бих отворил заведенията веднага. Мен ме е страх, скараха ми се
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 677 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.04.2020 19:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Доц. Мангъров: Бих отворил заведенията веднага. Мен ме е страх, скараха ми се „90% няма да разберат, че са се разболели“

 5 чЗдравеМирослав Митков

image


https://eurocom.bg/new/dots-mangrov-bikh-otvoril-zavedeniyata-vednaga-men-me-e-strakh-skarakha-mi-se  

Бих отворил заведенията веднага. 90% няма да разберат, че са се разболели. По-малко от 1% ще умрат. Това се случва всяка година при всяка епидемия от грип. Това казва инфекционистът доц. Атанас  Мангъров.

"70% от хората трябва да преболедуват, за да преодолеем епидемията. Ако имате илюзия, че няма да се заразите не сте в час. Няма как да се скриете, колкото и да се мъчите - все едно да се опитвате да заградите вятъра. Само Швеция не се поддава на медийният натиск. Мен ме е страх, скараха ми се, не е шега работа; няма да му кажа името. Той си взима решенията. Мерките за социална изолация са прекалени".

Доц. Мангъров: Извънредното положение е прекалено Борисов гневен на доц. Мангъров: Посочи ми кои ще умрат и кои ще живеят Доц. Мангъров: Или правим бързи тестове, или умираме от глад

“Социална изолация е необходима, но тази, която ние я играем, е малко прекалена. Социалната изолация дава възможност на заразените да проявят симптомите на заболяване, евентуално тези с най-близък контакт с тях да се заразят, и ако стоят достатъчно дълго вкъщи, там да се разболеят и случаите да се ограничат в тези малки общности със заразени“, обясни механизма на изолацията той.

Доц. Мангъров смята, че със социалната изолация само се отлагат събитията във времето, но не се постига колективен имунитет. „Хората така или иначе ще го преболедуват – абсолютно. Ако храните илюзия, че няма да се случи, много се лъжете, не сте в час. Просто това рано или късно ще се случи."

Още по темата: Доц. Мангъров: Извънредното положение е прекалено Борисов гневен на доц. Мангъров: Посочи ми кои ще умрат и кои ще живеят Доц. Мангъров: Или правим бързи тестове, или умираме от глад Татяна Дончева: Изцъкленият поглед на Влади Горанов само ме предизвиква Соня Колтуклиева: Днес е добър ден за оставките на Радев и Караянчева



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39742579
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031