Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2017 17:54 - Защитен свидетел се отказа от обвиненията си срещу Перата
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 328 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Обрат по делото срещу Петър Низамов - Перата за връзването на мигранти със свински опашки. Защитеният свидетел по делото се отказа от показанията си, съобщава Нова телевизия. При повторния разпит пред състав на Районния съд в Бургас свидетелят е заявил, че не Низамов, а мъж от Поморие е вързал ръцете на тримата афганистанци със свински опашки. ПЕРАТА: НЕ СЪМ ВРЪЗВАЛ МИГРАНТИТЕ СЪС СВИНСКИ ОПАШКИ Стана ясно още, че експертите не могат да докажат категорично кой е човекът от клипа, който слага кабелните превръзки на мигрантите. Затова защитата на подсъдимия изиска повторна експертиза. Самият Низамов заплаши журналистите със съд, защото по думите му бил несправедливо обвинен от медиите. „Защитения свидетел се отказа от показанията си, защото явно е бил бит и тормозен в полицията,за да каже някакви лъжи.В момента два пъти го разпитват анонимно по време на съдебния процес и не пред мен, а в полицията и два пъти казва, че не съм аз човека. Аз качих записа, да проблем ли е с това и вие ме обвинихте защото съм го качил и казахте че аз съм и сега ще бъдете съдени и си гответе джоба,защото след като влезе в сила, оправдателната присъда в сила за вас ще дойде време да сте обвиняеми,подсъдими в дело за клевета”, обясни обвиняемият Петър Низамов.

Прочети още : https://www.actualno.com/crime/zashtiten-svidetel-se-otkaza-ot-obvinenijata-si-sreshtu-perata-news_586300.html
© Actualno.com



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20214016
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930