Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2017 15:30 - Проговори охранителят, намушкал момчето в мола
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 437 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 Охранителят, който в навечерието на Коледа намушка с нож 19-годишен младеж в столичен търговски център, проговори за инцидента в ефира на БТВ. Пламен Христов напусна ареста в началото на седмицата срещу гаранция от 3000 лева. В първото си интервю той разказва, че не е искал да убива, а само да се защити, защото почувствал, че е заплашен собствения му живот. Според версията на Пламен Христов един откраднат пуловер отключва агресията в мола. Робърт върнал дрехата, но охранителят поискал да извика полиция. Твърди, че бил посрещнат със заплахи. "Сега ще видиш какво ще се случи". Аз не му обърнах внимание. Влезнахме в магазина и на самите пробни, като чу, че ще се вика полиция, агресивното поведение стана по-силно. Започна да нанася удари, да се опита да напусне магазина. Започна борба между нас, в която той в легнало положение взе един от столовете, започна да ми нанася удари в задната част на главата. Започна да ми прилошава на мен. Да ми тече кръв, започнах да губя съзнание. В този момент виждам, че с едната в ръка бърка в джоба си. Смятах, че това ще е моят край. Оттам с цел да се защитя, да спре това нападение към мен, извадих нож и го размахах към него. Категоричен съм, че в нито един момент не исках да го нараня. Просто исках да спре нападението към мен. Спрях, когато видях, че той спря да ме атакува. Видях кръвта от ножа си и се уплаших”, разказа Пламен Христов. "В такива случаи нож не трябва да се вади. И никога не съм вадил. Христов казва, че единствената му грешка, е, че е извадил ножа и че би искал той да е раненият, а не Робърт. „Не знам защо стана така. Постоянно тази случка е пред очите ми. Колко не искам да е така, как за части от секундата се променя всичко. С охранителна дейност се занимавам от 13 години на различни обекти, на различни места, в различни ситуации. Гледал съм да действам спрямо закона. Искрено съжалявам за него и се надявам да се оправи момчето. Наистина искам да съм на негово място”. Засега раненият Робърт запазва мълчание. Истината ще се търси и в съда.

http://www.novini.bg/news/400404-проговори-охранителят-намушкал-момчето-в-мола.html





Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20133966
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031