Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
12.12.2016 19:37 -
Бивш машинист с ключово предположение, това ли е причината за трагедията в Хитрино?
Бивш машинист се свърза с БЛИЦ заради трагедията в Хитрино. Експертът пише до агенцията ни свое предположение, което може да се окаже ключово за причината за трагедията. По думите на Тодор Станчев, който е завършил Полувисш железопътен институт (ПЖИ), ако са пренатегнати куплите между вагоните. Ето какво още ни пише той.
"Моля Ви, предайте на някой от разследващите, едно мое предположение.
Възможно е да се предизвика дерайлиране в крива с малък радиус, ако са пренатегнати куплите между вагоните. В този случай буферите са обездвижени и вагоните стават като един много дълъг. Не могат да се впишат в кривата и дерайлират. В съчетание с превишена скорост, това може да е фатално. Скъсването между пети и шести вагон, подкрепя това предположение.
Завършил съм ПЖИ и работих като машинист 8 години. После, след завършване на ВМЕИ Варна, работих в енергетиката.
Докато бях машинист, съм запознат с подобен случай", пише той.
Припомняме, че по-рано днес директорът на специализираното звено за разследване на произшествия и инциденти в железопътния транспорт Бойчо Скробански заяви, че данните за движението товарният влак показват, че се е движел с висока скорост. Към момента обаче не може да се каже дали това е причината за тежкия инцидент, защото трябва да се направят обстойни огледи и на железния път.
http://www.blitz.bg/obshtestvo/samo-v-blits-bivsh-mashinist-s-klyuchovo-predpolozhenie-tova-li-e-prichinata-za-tragediyata-v-khitrino_news470963.html
"Моля Ви, предайте на някой от разследващите, едно мое предположение.
Възможно е да се предизвика дерайлиране в крива с малък радиус, ако са пренатегнати куплите между вагоните. В този случай буферите са обездвижени и вагоните стават като един много дълъг. Не могат да се впишат в кривата и дерайлират. В съчетание с превишена скорост, това може да е фатално. Скъсването между пети и шести вагон, подкрепя това предположение.
Завършил съм ПЖИ и работих като машинист 8 години. После, след завършване на ВМЕИ Варна, работих в енергетиката.
Докато бях машинист, съм запознат с подобен случай", пише той.
Припомняме, че по-рано днес директорът на специализираното звено за разследване на произшествия и инциденти в железопътния транспорт Бойчо Скробански заяви, че данните за движението товарният влак показват, че се е движел с висока скорост. Към момента обаче не може да се каже дали това е причината за тежкия инцидент, защото трябва да се направят обстойни огледи и на железния път.
http://www.blitz.bg/obshtestvo/samo-v-blits-bivsh-mashinist-s-klyuchovo-predpolozhenie-tova-li-e-prichinata-za-tragediyata-v-khitrino_news470963.html
Следващ постинг
Предишен постинг
Някой направи ли си труда да проследи ЖП трасето на влака до Хитрино.
На картата се вижда, че преди това е заобиколил с. Каменяк, а преди това има дъга, която е почти под "прав ъгъл"/знам разликата между дъга и ъгъл/. Просто вижте:
https://www/maps/@43.4236512,26.9315708,5628m/data=!3m1!1e3
Та питам, кога да развие висока скорост този влак???
цитирайНа картата се вижда, че преди това е заобиколил с. Каменяк, а преди това има дъга, която е почти под "прав ъгъл"/знам разликата между дъга и ъгъл/. Просто вижте:
https://www/maps/@43.4236512,26.9315708,5628m/data=!3m1!1e3
Та питам, кога да развие висока скорост този влак???
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71338
Блогрол