Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2016 13:37 - Само в България! Начисляват ти 15 лева, без да си ползвал нищо! После стават на 325 и искат да ти вземат имуществото!
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 909 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Огнян Кръстев e от Пловдив. Той е поредната жертва на колекторските фирми!
„Преди година Макс Телеком са ми надписали една фактура за 15 лева, която незнайно как вече е набъбнала до 325 лева. И в момента ми изпращат изпълнителен лист, с който от колекторската фирма „Макс Колект”, която очевидно е свързана с телекомуникационната компания, настояват да платя” коментира Кръстев, цитиран от TrafficNews.bg.

Кръстев е организатор на ежегодния турнир „Стронгмен“ в Пловдив. Около година е бил абонат на гореспоменатата от него компания. През юли договорът му изтича. Отишъл, платил си последната фактура, върнал техниката и обявил, че повече няма да ползва услугите.

„Година по-късно майка ми получава изпълнителен лист, в който пише, че дължа 325 лева. Беше супер стресирана” разказва Кръстев. От фирмата му казали, че през август е пусната фактура за 15 лева, която той не е платил. За това продали дълга му.

„Фактурата ми е начислена, след като аз вече съм прекратил отношенията си с фирмата, върнал съм устройството, а освен това никой не ме е предупредил, че дължа някаква сума. В последствие нямам известие и за заведеното дело. Това за мен си е чиста проба изнудване”, коментира Кръстев.

Обяснението на Валентина Александрова от Макс Колект е, че Кръстев не е подал молба за отказ от услугата, което автоматично продължило договора. Нямало и приемо-предавателен протокол, който удостоверява, че е върнал техниката.

„На 13 юли 2016 година е направена цесия на дълга, а на 19 август е изпратено съобщение за доброволно погасяване на задължението. То обаче е върнато като непотърсено”, обясни Александрова.

„Не мога да повярвам, че в 21 век някой може да си служи с подобни методи. По този начин „горят” сума хора. Аз лично ще обжалвам решението. Но няма да се задоволя с това. Ще сезирам Комисията за защита на потребителите и Омбудсмана на България” бе категоричен Кръстев.

http://spodeli.eu/samo-v-balgariya-nachislyavat-ti-15-leva-bez-da-si-polzval-nishto-posle-stavat-na-325-i-iskat-da-ti-vzemat-imushtestvoto-articles-12703.html




Гласувай:
10



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20128219
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031