Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2016 08:25 - Покъртителен момент! Цачева през сълзи сподели за лична трагедия и поиска прошка от баща си. Как реагира генералът?
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 231 Коментари: 0 Гласове:
1



 Дебатът между Цецка Цачева и ген. Румен Радев стана изключително емоционален към края си. Въпрос на водещата върна кандидата на ГЕРБ към миналото й.
"Знам, че не съм красива, не съм толкова млада, не ме харесват." Това разтърсващо признание направи по време на дебата кандидатката на ГЕРБ Цецка Цачева през сълзи. Въпросът за това дали все пак не е ляв кандидат я разстрои.

"Но да нарекат мен ляв каннидат при семейната ми история, при смъртната присъда на дядо ми през 1952 г., за това трябва да ми се извинят, каза тя със сподавена емоция и призна, че заради всичко това е нарушила важно обещание:
 
"Престъпих думата, която съм дала на смъртния одър на баща си да не разказвам историята за дядо ми Иван Цачев!"
 
Кандидатът на БСП ген. Румен Радев остана безмълвен за няколко секунди и след това опита да разведри атмосферата: "Е, то никой от нас не е първа младост!"
 
"И аз не съм", подкрепи го водещата Добрина Чешмеджиева и се обърна отново към Цецка Цачева:
 
"Съжалявам, че връщането назад към историята, ви донесе лични емоции. Ще ви върна отново с друг въпрос, който според вас е най-успешния президент досега?"
 
"Мисля, че е неприлично кандидатите за президенти да дават оценки, всеки имаше добри инициативи, аз ще продължа онези, които считам, че са полезни, без да ме вълнува дали това е първи, втори, трети или четвърти президент", отговори кандидатът на ГЕРБ за президент.

http://www.blitz.bg/obshtestvo/pokrtitelen-final-tsacheva-prez-slzi-spodeli-za-lichna-tragediya-i-poiska-proshka-ot-bashcha-si-kak-reagira-generalt_news461929.html




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20259102
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71325
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930