Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2016 11:59 - Пловдивска любов - тя е на 19, той на 63: Правим секс през ден, неразделни сме!
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 402 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 Днес Мартин Карбовски показа любопитната история на една двойка от Пловдив в проекта си "Видове любов" по btv. Вирджиния е на 19 години, а Николай на 63. Как се запознахте, попита журналистът:   Николай: "Стана малко случайно. Бяхме приятели с родителите й и оттам започна едно добро познанство, което прерасна в семейно приятелство. След 2-3 години, в края на миналата година започна и нашата връзка.   Нещата станаха сериозни, сега се допълваме във всичко и сме почти неразделни. Имаше една вътрешна спирачка, но в един момент нещата просто се случват, спирачката се отваря и си казваш "Да става каквото ще".    Вирджиния твърди, че го харесва като мъж и в един момент е усетила, че той е нещо повече от приятел. Ето какво каза още Николай:   "Случи се на рождения й ден, когато ставаше на 18. Танцувахме и тогава тя се отпусна - бяхме на кръчма. Имам внуци, разведен съм. Те са на 4-5 годинки. Бившата ми половинка е на 52. След развода съм имал и други жени, но не много, една-две. Те бяха около 30-35 години. Нямам проблеми с потентността. Правим секс през ден. Вирджиния бе девствена преди мен.   Не съм мечтал за младо момиче - заведенията са пълни, една бутилка уиски и 17-годишни колкото искаш. Приятелите ни ни приемат нормално - знаят, че не е с мен заради парите".   Момичето сподели още, че, когато са се запознали, тя е била на 15 и че в началото връстниците й са се отнасяли зле към тази връзка.



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20132182
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031