Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2016 09:35 - Медицинско чудо смая цяла България!
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 240 Коментари: 0 Гласове:
2



image

 За първи път у нас жена с успешна чернодробна трансплантация роди здраво бебе. Василка претърпява чернодробна трансплантация, когато е едва 7-годишната. Правят ѝ я в Университетската болница „Лозенец”. 11 години по-късно ражда, в същата болница и при същите лекари – преди спасили нейния живот, а сега помогнали да се роди детето ѝ, информира Нова телевизия.
„За голямо щастие бебето е абсолютно здраво. За първи път в България ражда трансплатнирана жена на черен дроб. При тях проблемът е, че се приемат лекарства, които подтискат имунитета, за да не се отхвърли органа, а това е много трудно, ако има и бременност”, коментира за доц. Асенова, която е следила бременността на 19-годишната Василка.

Младата жена е претърпяла трансплантация на черен дроб през 2005 г. Причината - страдала е от вродена чернодробна цироза.

„От медицинска гледна точка самата бременност премина сравнително нормално, защото подтискайки имунитета, препаратът предполага наличие на повече инфекции”,добави доц. Асенова.

Преди година Василка е правила опит да забременее миналата година, но е направила спонтанен аборт.

„Аз съм от Сливен, от квартал „Надежда”. Тя 19 години съм и това е първото ми дете. Не съм учила, никога не съм ходила на училище. Ожених се на 16 години. Мъжът ми е на 22 години и е музикант. Останалите ми връстници от квартала вече имат по две деца”, разказа 19-годишната Василка.

„От медицинска гледна точка през следващите две години тя не трябва да забременява. Всяка следваща бременност за нея ще бъде тежка”, коментира доц. Асенова, която е следила бременността на 19-годишната Василка.  

http://www.blitz.bg/news/article/447346



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20220598
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930