Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2016 23:09 - Нови шокиращи кадри - осем ученички бият своя връстница във Варна
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 409 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Поредните клипове с насилие между ученички, разпространени в интернет, показват как осем момичета от Варна обиждат, скубят и удрят друго момиче. Междувременно снимат разпрата с телефоните си. Момичетата са на възраст от 15 до 17 години и учат в различни елитни гимназии в морската ни столица. Спорът започнал преди месеци в социалните мрежи заради момчета. Побоят се случил още през юли. Едва сега обаче някой решава да качи във Facebook кадри от саморазправата. Една от побойничките заяви пред Нова телевизия, че нападнала жертвата, защото била принудена от друга от групата. „Тя ме заплаши, че ще ме нападне и ще ме набие и заради това го направих. Аз не съм разпространявала клиповете. Лично аз се извиних на момичето”, каза побойничката. От училището на момичето, което на клипа рита два пъти жертвата и запознати твърдят, че е инициаторка на побоя, отказват коментар. Майка ѝ пък твърди, че дъщеря ѝ се опитвала да „спаси” нападнатата. „Аз съм присъствала на това нещо. Бях вкъщи, а това се случи на площадката зад нас. Слязох веднага”, каза майката. На клипа обаче се вижда кака потърпевшата е набита и изгонена без намесата на възрастен. Оказва се, че побойничките са добре познати във Варна и са заплашвали и други деца, но никой от директорите или учителите не знае за инцидента. От Регионалния инспекторат по образование обаче са категорични, че именно директорите на отделните училища трябва да вземат решение за наказанията на побойничките. Уверението е, че няколко институции ще сформират екип, който да разследва случая. До момента жертвата не е подавала сигнал от страх, че отново ще я нападнат. Не е уведомила дори родителите си. Днес битото момиче вече не живее във Варна. 

http://www.novini.bg/news/379132-нови-шокиращи-кадри-осем-ученички-бият-своя-връстница-във-варна-(видео).html



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
1. ikra - Ужас!!!
19.09.2016 23:31
Наистина потресаващо!
цитирай
2. varg1 - Мен
19.09.2016 23:33
също са ме били в училище и никои нищо не направи-учители,директорка и т.н. затова бягах от часовете и имах предупреждение за изключване.Е тогава поне имаше какво да се види в тоя град-имахме футбол,баскетбол и волейбол в А група.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20254275
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930