Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2016 23:11 - Нова схватка между Рут Колева и Деница Михайлова пред РПУ-то (ВИДЕО)
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 586 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Пререканията между Рут Колева и Деница Михайлова освен на наказателния паркинг са продължили и пред РПУ-то, където двете са подали жалба една срещу друга. Оказа се, че камера на bTV е уловила новата порция нападки между двете, като този път поне е липсвала физическата разправия.
На излизане от полицейското управление Михайлова показа драскотини и обвини Колева, че я е издрала, повредила е гривната и часовника ѝ и е казала на съпруга ѝ: „Шибан сириец, отивай там откъдето си дошъл, мръсен терорист“.

Певицата контрира, че това са лъжи, а Михайлова посочи, че камерите не лъжат.

„Започна да ме снима и да се заканва, че ще видя какво ще ми се случи, тя коя е, аз какво съм, страшно обидни, страшно расистки думи. Не мога да повярвам, че толкова известна личност като нея е настроена толкова лошо спрямо различните в тази държава. Тя е известна не с песните си, а с лошия лошия език“, каза служителката на МВнР.

„Не съм се била с никого. Помолих я да изтрие снимките, защото тя се заканваше, че ще ме поства. Взех телефона от ръцете ѝ, при което тя започна да ме драска. Счупи ми гривната и часовника, дори одраска съпруга ми по лицето“, допълни Михайлова.

„Не знам нейните белези от какво са и дали не си ги е направила сама“, каза Колева. И разказа своята версия: „Докато тя разпитваше защо има глоба, нейният съпруг обиждаше България, каза, че българите сме прост народ. Аз на английски го помолих учтиво да се въздържа от такива коментари, защото го чуваме. От там нататък тя започна да ме обижда, каза, че съм наркоманка. Аз извадих телефона и започнах да я снимам. Тя слезе от автомобила си за няколкостотин хиляди лева, тръгна към мен, започна да ме бие. Имам рани по цялото тяло. Има записи от камерите. Не съм отвърнала в нито един момент. Това се видя от поне 10 свидетели“.

Михайлова се намеси, за да каже, че няма как съпругът ѝ да е обиждал България, защото той обича страната и е инвестирал много в нея, а „не се снима като тебе гол за 2000 лв. в списание“. След което се върна в сградата на Пето РПУ.

Михайлова „ме заплаши даже с убийство. Каза: „Ти ще видиш какво ще ти се случи – каза Колева. – Надявам се държавата да си свърши работата, защото има хора с възможности, които си мислят, че могат да бият другите, когато си поискат“.

Тя също каза, че не е удряла никого.

На качване в автомобила си Михайлова каза по адрес на Колева, че се надява да я проверят за употреба на забранени вещества.

 
Припомняме, че в четвъртък вечерта певицата Рут Колева се оплака, че е получила синини при скандал, възникнал на наказателен паркинг в София, с Деница Михайлова – съпруга на инвеститор от Оман и служителка в Министерството на външните работи (МВнР).

ОЧАКВАЙТЕ ПОДРОБНОСТИ В БЛИЦ ЗА СКАНДАЛА МЕЖДУ РУТ КОЛЕВА И ДЕНИЦА МИХАЙЛОВА!

http://www.blitz.bg/news/article/441814?utm_medium=Facebook&utm_campaign=blitz&utm_source=blitz%3Ff



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20282370
Постинги: 18677
Коментари: 10030
Гласове: 71339
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930