Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2016 00:52 - Покъртително: 13-годишен написа „Предавам се” и сложи край на живота си
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 516 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 13-годишно момче от Ню Йорк отне само живота си, след като не могло да понесе нападките на връстниците си в училище. Дениъл Фицпатрик оставил трогателно предсмъртно послание, в което заявил: „Предавам се”, съобщава „Ню Йорк Дейли Нюз”.
Тийнейджърът посещавал католическо училище в Бруклин. Неговите съученици непрекъснато го тормозели. Това твърдят и неговите родители, които открили бележката.
 
„Предавам се. Учителите не направиха нищо”, написал Дениъл. Баща му разкрива още, че когато момчето потърсило за помощ училищните власти, от там му заявили: „Всичко ще е наред. Тези неща минават”.

  image
Момчето е открито обесено. Разследването е обявило случая за самоубийство.
 
Във Фейсбук бащата на Дениъл излезе с трогателно послание: „На родителите на момчетата, които тормозеха сина ми, само ще кажа, че се надявам никога да не изпитат това, през което преминава семейството ми точно сега. Вие можете да прегръщате децата си всеки ден и нещо до края на живота си. Аз вече нямам своето. Вашите малки чудовища го отнеха от мен и от жена ми”.
 
Майка му пък заяви, че иска децата, заради които се е самоубил синът й и чийто името се посочват в бележката, „да знаят какво са ми причинили и как се чувствам”.

Превод и редакция: БЛИЦ



Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20241891
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930