Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2016 00:27 - Фашизъм! В Украйна стартира чудовищна акция „Убий московците“! Полицията – солидарна!
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 675 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 15.08.2016 00:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В Украйна стартира акцията: „Убий москалите“. Акцията се планира да бъде дълга, без ограничение във времето. Нещо като борба с «вътрешния и външния окупатор» — това са притежателите на руски паспорти и тези, които са за мир с Русия. Акцията означава легитимно да се убиват, да се издевателства, да се гаврят, да се унижават руснаците и проруски настроените граждани на Украйна, съобщава bgr.news-front.info.

Чудовищна пропаганда върви в интернет мрежата «News Daily Україна» и сред «патриотичните» организации в цялата страна. В този «забележителен» маратон е разрешено дори да се прободе москал с нож. Само трябва бързо да се избяга.

Полицията няма да защити „сепаратистите“. Ако си с руски акцент, по-добре се прави, че си глухоням.

Ето какво разказва момиче, преживяло подобно отношение: Пътувах с метрото. Беше претъпкано с народ, горещо. На едно място стояха мъж с широко разкрачени крака и момиче. Сега е модерно да се пътува така. Нещо като да завоюваш пространство около себе си.

Такива има много в Киев: небръснати, особено тези, които са облечени в камуфлажна униформа, винаги се държат така.

Между двамата имаше празно място, където реших да приседна и аз. Помолих мъжа да се събере краката, съвсем малко. Реакцията му беше моментална: разтвори краката си още повече, а мене ме награди с цветисти клетви, после ме заплаши да ме закопае.

Реших да не участвам в дискусията. Но ме порази друго.
Всички чуха, защото диалогът ни се провеждаше с цяло гърло. Около мене висяха мъже, потънали в своите айфони.

Никой не само се опита да каже нищо в моя защита, но дори не ме удостояваха и с половин поглед.

Често ми казват, че имам руски акцент. И ако по-рано не се замислях над това, то в последните години ми се налага все по-често да си замълчавам.

Преструвам се на глухоняма. Не се знае на кого ще попадне човек, затова. Ето докъде стигнехме.

Живот, в който липсата на морал се счита за доблест, а бандитизмът и цинизмът по адрес на съседна държава и нейните граждани са издигнати в ранг на държавна политика…

Блиц




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20288075
Постинги: 18677
Коментари: 10030
Гласове: 71343
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930