Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2016 13:45 - СВЕТЛА ОТ МОНТАНА-РАБОТИ ЗА МЕЧТИТЕ СИ
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 381 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 03.08.2016 13:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Всеки, който живее в Монтана, може да види чаровно младо момиче, усмихнато със светещи сини очи, да мете сутрин улиците в центъра на града. Тя е 19-годишната Светлана Петрова. От три седмици чаровницата е част от екипа на общинското предприятие „Чистота” в Монтана. Изкарва месечно по около 400 лв. и е доволна. Събира пари, за да плати първата си семестриална такса в международното висше бизнес училище в Ботевград. Там от есента Светла ще учи бизнес администрация.

„Няма срамна работа. Мама така печели парите си и успява да се грижи за мен и болната ми баба. Дори успява да спести малко пари, за да продължи образованието си, защото тя в момента учи дистанционно висше образование”, разказа Светла.

19-годишното момиче тази година е завършило средното си образование. Балът й бил прекрасен, благодарение на усилията на майка й Албена. Младата жена се справила с предизвикателството да подготви за малката си дъщеря незабравима вечер. Албена работи в чистотата в Монтана от 6 години. Заради това и Светла решила да потърси работа там.

„Харесва ми. Всеки ден виждам различни хора. Някои ме поздравяват за това, което правя, други ме гледат странно. Доста от съучениците ми се спират ежедневно край мен и метлата ми. Не съм притеснена от това, което правя. Пробвах да бъда сервитьорка, но се оказа, че не съм за тази работа. По улиците на града с метлата съм по-доволна. Правя нещо добро и вярвам, че хората, които минават край мен, ще променят навиците си и ще спрат да хвърлят боклуците си по улицата”, каза усмихнато момичето.

Всяка сутрин тя става в 5 ч., за да може точно в 6 ч. вече да е хванала метлата. Нейният район е от пазара до поликлиниката. Свършва работата си бързо, а после помага на жените в парковете.

Светла вярва, че й предстои добро бъдеще. Сега основната й задача е да събере пари за студентската си такса, ако може да помогне на майка си и да се погрижи за болната си баба.

 




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20187113
Постинги: 18665
Коментари: 10027
Гласове: 71316
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930