Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2016 08:31 - Бащата, убил сина си с брадва, разплака съдебната зала
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 698 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Безпрецедентно трогателно дело разгледа днес Окръжният съд в Благоевград, пред магистратите подпрян на две тояги се яви 80 годишният Иван Срадков от петричкото село Мендово, заклал с брадва родния си син 48-годишния Румен.
Дядото бе подкрепян от полицаите и близките му дошли в съдебна зала да свидетелстват в негова полза, съобщава struma.com. Само видът на слабичкия и изтормозен старец провокираше съчувствие, а когато започна да говори, част от присъстващите в залата едва сдържаха сълзите си: Вдигнах брадвата срещу детето си, защото ми се додея, уморихме се с бабата от непрекъснатите побоища. Аз много пъти съм пребиван като куче от сина си, чупил ми е крака, а на бабата ръката.

Инвалиди сме, много пъти съм спал у дъщерята, за да избягаме от него. И все за тия пари. Що изкарахме той го вземаше, последните ни парички за хляб прибираше за пиене. Почна да разпродава и къщата, нещата дето с пот съм купил и припечелил. Така беше и в тая вечер, когато го посякох с брадвата, пак пари търсеше, пак биеше, тогава грабнах балтията и не знам, откъде тази сила у мен дойде, разказваше старецът, разтърсил залата с признанията си. Думите му бяха потвърдени от свидетелите, неговата дъщеря и внук.

Адвокатът му произнесе една прочувствена пледоария, акцентирайки върху изтормозения външен вид на дядото. Така преди минути съдът реши. Иван ще бъде на свобода срещу 300 лева гаранция, докато върви делото, образувано по чл. 115 от НК за убийство, предвиждащ 15 г. лишаване от свобода. В село Мендово събират подписка в защита на убиеца, хората са на негова страна, защото многократно са ставали свидетели на продължилия с години тормоз на възрастните хора.
 

http://www.blitz.bg/news/article/429801?utm_medium=Facebook&utm_campaign=blitz&utm_source=blitz



Гласувай:
9



Спечели и ти от своя блог!
1. zemja - Ужасно е,
20.07.2016 19:06
но е направено при самозащита...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20221914
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930