Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2016 10:06 - „Ислямска държава“ дава 50 000 $ за главата на Динко от Ямбол
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 573 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Дават 50 хил. долара за главата ми, някоя „Ислямска държава” ги дава. Само това малко ме притеснява, каза по БТВ Динко Вълев. Той се прочу с незаконните арести на мигранти по границата и ще бъде разследван от Районната прокуратура в София. Проверката е по искане на Българския Хелзинкски Комитет, който подаде сигнал за „извършени престъпления срещу лица, търсещи закрила и срещу обществения и правов ред в страната”. За това обвинение Динко може да получи от 1 до 4 години затвор.

Няма какво да ме притеснява това, хората си вършат работата, коментира още Динко. Той продължава да подкрепя тезата си, че мигрантите са нападнали него, след като случайно се срещнали на границата, докато той се разхождал с АТВ-то си.

Искам всички да видят как третират един човек, който се е защитил при нападение. Ако ме бяха убили досега щяха да ме забравят. Аз съм обвиняем за това, че съм се защитил, каза още Динко.

 

Той поясни, че е дал дума повече да не ходи на границата. „Не искам да създавам неприятности и да трупам негативи. Ако се притеснявах от нещо – имам американско гражданство, щях да отида да живея там”, допълва Динко.

 

Аз не се чувствам виновен, че съм се защитил. Чувствам се предаден, че някакви хора в интернет се чудят какво да правят, каза още той.

източник: frognews.bg




Гласувай:
8



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20295753
Постинги: 18678
Коментари: 10030
Гласове: 71344
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930