Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2016 18:27 - Майката на убитата Александра: Още не съм видяла детенцето си, не ми позволиха
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 261 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 13.04.2016 18:28


image

 „Ад е, ад е. Седим пред „Ловния дом” и чакаме да изкарат детето ни. Още не сме го видели. Никой нищо не ни казва, седим и чакаме, наколо е пълно с полицаи. Детето ми още е в мазето”, каза през сълзи пред Фронт.бг почернената майка на Александра. 13-годишното момиче бе открито мъртво преди няколко часа в изоставената сграда на някогашния „Ловен дом” в Провадия. Все още няма официална информация от полицията, но вече изтече версията, че се касае за убийство.

„Много ми е тежко, отмъстиха ни, почерниха ни, мъка, такава силна мъка, не мога да ви кажа какво изпитвам. Много, много ми е мъчно, няма живот оттук нататък, не знам как ще живеем. Отиде си прекрасното ми детенце, черно е, черно, всичко ми е черно”, нарежда през сълзи майката.

Щом чули новината, че е възможно Александра да е открита, но мъртва, тя и съпругът й веднага отишли до „Ловния дом”. Там вече били разположени екипите на оперативните полицаи, които извършвали оглед. Поискали да видят детето си, но не им позволили. Само им казали, че това наистина е Александра.

„Не знам кой може да й е посегнал. Тя беше много добро дете. Никой не я е заплашвал, не се е карала с приятели, не знам, не знам какво е станало”, казва още майката на 13-годишната ученичка.

Александра бе в неизвестност 24 дни. Момичето излиза от дома си, за да отиде до близкия магазин, но така и не се прибира. Последният свидетел, който твърди, че я е видял жива, е мъж в психични отклонения, познат на родителите. Той разказал, че забелязал Александра да се качва в кола заедно с непознати мъже. Свидетелските му показания обаче и до момента не са потвърдени от полицията.

Огледите продължават и в момента.

Очаквайте подробности

https://www.24chasa.bg/Article/5428140




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20226735
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930