Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2016 17:41 - Контрольор-менте сваля редовна пътничка от автобуса (ВИДЕО)
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 450 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.03.2016 17:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Скандален клип, на който се вижда как млада жена е свалена насилствено от автобус, при положение, че е редовна е качила самата жертва - столичанката Елена Димитрова. Ето как описва случая самата тя на страницата си във Фейсбук:

Днес 25.03.2016 бях свалена насилствено от автобус 88, посока зоологическата градина, след КАТО БЯХ РЕДОВНА. Отказаха да ми дадат акта и картата си!!!

Имаше полицай и двама , които ме накараха да слезна за да "изясним ситуацията". В момента на слизане им показах личната си карта, а полицаят каза на този мъж:

"Ела, колега, да пишеш акта ! " Дори не разбрах какво стана в бързината. Докато исках да ми обяснят защо са ме свалили, при положение, че билетът беше ОК само една ЛЕЕКО разкъсана дупка, понеже се закачи за перфоратора. Не получих такова.... Единствено каза, че това било прикритие на предишна дупка и, че съм го ползвала 2 пъти . Отказах да подпиша въпросния акт и реших да постъпя така с медийна заплаха.

На клипа си личи, че младата столичанка е меко казано афектирана, а пишман контрольорите вече съжаляват каква беля са си взели на главата. Тя многократно изисква от "контрольора", който я свалил, да се легитимира. Той мълчи и се опитва да избяга от снимащия го телефон. Жената повтаря: "Дайте ми картата си! Документите, господине!", а онзи само мълчи и се чуди къде да се скрие.

Намесва се друга контрольорка, вече с карта, която се опитва да прикрие "колегата". Но не успява да укроти разгневената столичанка. Остава въпроса кой е "колегата" и как така хора без легитимация вилнеят из обществения транспорт и си позволяват в комбина с полицаи и други контрольори да свалят пътници и глобяват.

http://front.bg/bulgaria/society/kontrolior-mente-svalja-redovna-pytnichka-ot-avtobusa-video






Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20315933
Постинги: 18678
Коментари: 10030
Гласове: 71344
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930