Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2016 08:51 - Машинистът от смъртоносния влак София- Кардам моли за помощ!
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 655 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 16.02.2016 08:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Спомняте ли си трагедията във влака София-Кардам, където загинаха девет души? Инцидентът стана в нощта на 28 февруари 2008 г. Малко преди полунощ във втория вагон пламва огън. Пламъците бързо се прехвърлят към съседния спален вагон. Влакът спира аварийно. Започва евакуация на общо 150 пътници. Борбата със стихията продължава близо шест часа, а огънят е загасен едва в 5:30 ч. сутринта. 


Разследващите органи започват проверка по няколко основни версии за възникването на пожара, между които: терористичен акт, пожар предизвикан от шумна компания, техническа неизправност в електрическата инсталация и недостатъчно премерени действия от страна на персонала.

Седмици по-късно прокуратурата съобщи, че основната версия е късо съединение. Обвиняемите са трима."

Мъжът карал влака днес е с инвалидна пенсия от 140 лв. Едва свързва двата края. Човекът има силно психическо разстройство и моли за помощ. Прочетете.

"ЗДРАВЕЙТЕ ! Казвам се Георги Иванов Николов на 31г. от гр. Горна Оряховица. След трагичният за цялата страна инцидент на 28 февруари 2008г.на гара Червен бряг с пожара във влака София-Кардам на който аз бях помощник локомотивният машинист (машиниста вече не е между живите) постепенно заболях и станах инвалид през 2010г..Пенсионираха ме с инвалидна пенсия от 140.99лв. Изпаднах в дълбока депресия с паническо разстройство в следствие на ужаса от преживяното и вече 3г. съм в къщи без да мога да излизам,което продължава и до днес,с малко изключения излизам но не повече от 4 часа немога да седя навън..Болен и безработен се мъча да оцелявам ден за ден тъй като заболяването ми пречи да си намеря работа и да издържам семейството си.Банката ще ми вземе и жилището в което живея защото не мога да погасявам вноските по ипотеката и семейството ми ще остана без покрив над главата си. Моля Ви добри хора помогнете ми да погася ипотечния заем и да оставя след мен нещо на дъщеричката ми като прехвърля на нейно име жилището. Ако може да отделите по 1..2 или 5лв. или колкото са Ви на сърце,но с много на брой добри хора се вършат чудеса . Никого не задължавам ..само се моля на добрите хора защото знам че ги има сред нас и дано ми помогнат. За целта оставям банковата сметка където е и заема. Ако се съберат пари за покриването му,веднага ще спра сметката,да не събирам излишни пари,които могат да отидат при друг в нужда и ще кача официалният документ.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО БИХА МИ ПОМОГНАЛИ
Сметка в лева:
BG79STSA93000003949866
Банка Дск: BIC: STSABGSF

Сметка в евро:
BG84STSA93000019016398
Банка Дск: BIC: STSABGSF

PAY PAL:[email protected]

И паричен превод до офис на Еконт Горна Оряховица ул,Вичо Грънчаров 9А
за Георги Иванов Николов тел-0888048416

Оставаща сума-32,397.89лв
До този момент са събрани-7350лв
Внесени 7200 предсрочно 
Оставащи 24101лв към 05,01,2016г

По надолу в страницата ми ако не сте чели съм обеснил че имам работа в момента но съм от 3 месеца с влошено здраве непозволяващо да изкарам цял работен ден.Тя е по програма за интеграция на хората с увреждане и след 1 месец ме съкращават ако успея да го изработя и него и оставам пак безработен.И отново съм безработен на този етап.
Никой не е задължен с нищо както повечето хора пишат разберете ме правилно без помоща на хората бях загубен досега ако не бяха те и им благодаря.А на хората които ще ме нападнат искам да ги попитам дали знаят какво е 24 часа болка в гръбнака и двигателната система без да минава с никое за момента хапче.

Господ ме накара да страдам достатъчно с болестите си моля ви единственото което мога да помоля е да не ме обиждате и нападате защото се поставете на мое място и се запитайте как вие бихте се чуствали.

Aко някой може да ми помогне,съдейства или предложи почасова работа отговаряща на сегашното ми здравословно състояние, ще съм благодарен на това.
От сърце Благодаря на всички Вас,които продължавате да ми помагате!
Благодаря за човещината и за добрите Ви сърца,и че Ви има!
БОГ ДА ВИ БЛАГОСЛОВИ !" 

http://front.bg/bulgaria/society/mashinistyt-ot-smyrtonosnija-vlak-sofija-kardam-moli-za-pomosht




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20135358
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031