Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2016 09:58 - Оказалият първа помощ на Тодор: Той не беше бит, получи сърдечен арест
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 845 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 Не е имало бой при инцидента във Враца, след който почина 18-годишният Тодор. След скандала на улицата, майката на Тодор дойде и момчето получи гърч. Тя каза да не го пипа никой, защото има проблем. Тогава започна да крещи, че той умира и аз се намесих. Това разказа оказалият първа помощ на Тодор Йорданов - Мариян Иванов от Враца. "Тодор държеше бокс в дясната си ръка. Двамата братя бяха един с разбита уста, другият с посинено око. По лицето на Тодор нямаше видими белези - нито подутини, нито зачервяване. Не бих го реанимирал, предвид състоянието, в което го видях в началото. Стана му лошо много по-късно. След като хвърлил бокса, той бил взет от мъж, дошъл с такси. "Тогава му казах "хвърли бокса, където беше!", казал Мариян на мъжа, тъй като вече била извикана полиция и буквално имало намеса в събитията. На въпрос обадихте ли се на 112, той каза, че едно посинено око и една разбита уста не са за спешна помощ. След 5-6 до 8 мин. пристигна линейката. Десислав също се опита да му помогне и каза, че си гълта езика, но му казах да ме остави да му окажа първа помощ. После дойде бащата и му казах същото. Единственият, който ми съдействаше беше приятелката на Тодор. Аз съм го предал с дишане и събрани зеници, увери Иванов. След това момчето е починало в болницата. Аз го реанимирах и казвам какви симптоми видях. Сърдечен арест, симптом за инфаркт. Категоричен съм, че не познавам нито една от страните по този случай. Планински спасител съм от 15 г. Имам над 600-700 случая, когато съм оказвал първа помощ. След инцидента съм заплашван във Фейсбук. Мариян бе категоричен, че няма да отиде като свидетел на нито една от страните, а само ако е официално призован. Всякакви облаги ми се предлагаха, например автомобил. По телефона ми се представиха от национална медия. Исках да избегна тази ситуация. Затова условието ми беше минимум две национални телевизии да присъстват днес. Майката на Тодор опроверга думите на спасителя, като псочи, че Десислав не е правил опит да помогне. Братът на Тодор цитира думите на лекаря, който е преглеждал Тодор, че той не е имал сериозни сърдечни проблеми. По думите му следите от ударите са се появили по-късно в болницата.

http://www.novini.bg/news/330713-оказалият-първа-помощ-на-тодор-той-не-беше-бит-получи-сърдечен-арест.html



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20309981
Постинги: 18678
Коментари: 10030
Гласове: 71344
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930