2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Пазарджик до броени дни ще остане без товарна гара. Намерението на БДЖ да спре да извършва търговска дейност на територията на региона ще доведе до фалит на множество фирми, които разчитат изцяло на товарните превози. Товарна гара Пазарджик предстои да бъде закрита. Лошата вест пристигнала с телеграма до Кирил Борисов, който от 42 години работи в местната ЖП гара. Решението на управителя на БДЖ ""Товарни превози"" е окончателно, а основание няма! Решението – Пазарджик да остане без товарна гара ще доведе до множество загуби за фирмата на Кирил Куртев. Всяка седмица той транспортира по 4 вагона отпадъчно желязо, което средно е около 120 тона. За извършваната услуга, Кирил Куртев заплаща на БДЖ""Товарни превози"" сумата от 8 хиляди лева. Кирил е сключил общо 5 договора с БДЖ, според които стоката от фирмата му и тази на неговите контрагенти трябва да бъде превозвана и през следващата година. Протестно писмо до управителя на железниците се подготвя от засегнати пазарджишки фирми. Приходите на пазарджишката товарна гара са между 40 и 80 хиляди лева месечно. Поради ремонтните дейности, обема на работа има лек спад, но не е толкова съществен, че да се закрие гарата. Освен в Пазарджик, закрити от 1 февруари ще бъдат още товарните гари Елин Пелин, Владимир Павлов, Раднево и гара – разпределителна в Бургас. От дружество БДЖ днес отказаха да коментират намерението си.
http://www.telekabeltv.bg/bg/news/19621.html