Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2015 10:38 - Ужасяващо! Крадци пребиха до смърт възрастна жена, ченгетата ги пуснаха на свобода (ВИДЕО)
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 735 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 27.10.2015 10:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Възрастна жена бе ограбена и зверски пребита във Видин. Крадецът, който й е причинил това, обаче още е на свобода. Той е влязъл през прозореца в къщата, пребил жената до смърт, заключил я в банята и след това започнал да търси ценни вещи из дома й.
„За да я пребие така, те са търсили пари, а тя пари не е имала. Взели са й личната карта и 30 лева. Баба ми е изведена от къщата си на носилка. А е заведена преписка в полицията за тава и одеало. Какво е това малоумие?! Има умишлен опит за убийство! Те са го хванали, той си е признал и какво е направил разследващият полицай - описал е каквото е намерил на улицата ли?!”, казва „Здравей, България” внучката на пребитата баба. Тя призова полицията да си свърши работата.


image

Крадецът е заловен от полицията пред къщата на 94-годишната Емилия, уважаван музикален педагог, е обезобразено. Инцидентът станал преди десетина дни в центъра на Видин. "Баба ми е пребита до смърт и стене. Аз и майка ми правим всичко възможно тя да си отиде без много голяма болка от този свят и полицията да си свърши работата. Да ги заловят! Защото ако нещо се случи с нас, кой ще носи отговорност - за това, че са пуснали убиец на свобода?!", коментира младата жена.

Съсед на пребитата пенсионерка, който е извикал полицията, сподели, че е бил заплашван от апаша и аверите му. "Причакват ме, откъде да знам какво ми мислят. Страх ме е. Той е на свобода, аз съм го предал на полицията и полицията го е освободила. Оттук нататък как ще ходя спокойно по улиците", пита човекът. 


image

"Не е повдигнато обвинение в опит за убийство, тъй като се касае за отнемане на вещи. Винаги може да се промени квалификацията към по-тежка. Съгласен съм, че извършителят трябва да е задържан. Според разследващите на този етап от разследването не са събрани достатъчно доказателства, за да бъде уличен той в подобно престъпление", коментира по телефона Владислав Влашев, говорител на прокуратурата във Видин. /БЛИЦ





Гласувай:
6



Спечели и ти от своя блог!
1. pando - Много просто
29.10.2015 19:51
При подобни случаи автоматично да се дават под съд "защитниците на малцинствата",иначе няма оттърване.Включително и Хелзинският комитет.В действителност тяхната роля/"комитетчета" и разна сволоч/ е да всяват хаос под звуците на цигулката за свобода,демокрация и прочее изтъркани клишета.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20136685
Постинги: 18643
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031