2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Комисията за защита на потребителите забрани на Теленор да прикрива в търговските си обекти информация и го заплаши със санкция до 30 хил. лв. Операторът не уведомява клиентите на предплатени услуги, че ако в рамките на 90 дни не заредят определени суми по сметката си, губят останалите пари по нея.
Проверка на Комисията в офис на мобилния оператор е установила, че коректната информация за сроковете на валидност на сумата в предплатената карта и продължаването на условията може да се види единствено на интернет страницата на телекома.
В самия търговски обект клиентите се информират от старо ръководство с по-благоприятни условия. Според тях при зареждане на сума от 10 лв. клиентът удължава с една година активния период на картата, в който може да се обажда и да изпраща съобщения и получава още един месец, в който дори без налична сума, може да получава обаждания. В действителност клиентите губят това право, ако не зареждат сметката в период от три месеца.