Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2015 23:00 - Горчиво! Луна се обясни на Борисов и му предложи брак
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 438 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 07.10.2015 23:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Фолкпевицата Луна се обясни на премиера Бойко Борисов и му предложи брак във „ВИП Брадър”. Целта на връзката била животът на хората в България да стане по-добър.
„Четох преди време едно интервю на премиера, че живеел като куче. И аз се чувствам като премиера. Той живее като кучи. И аз живея като куча заедно със стотиците вложители, чийто съдби бяха объркани с фалита на една банка. Объркаха им се животите. Нищо друго не ни остава. Затова ще му предложа брак на премиера. Той пък може да ми издигне кандидатурата за президент. Той е човек от народа. Аз съм момиче от село и много обичам хората. Ако той продължава да се мисли за обикновено момче от народа, аз пък се имам за обикновено момиче от народа, родено между двете най-велики столици Плиска и Преслав – Шумен, и предлагам брак на премиера. И ако аз съм избрана от Бог да вляза между вашите редици, г-н Борисов, бих дала живота си, ако е необходимо, за да видя народа на България да живее по-добре. Особено през последните години искам да видя хората да живеят по-добре. Искам целят български народ да живее прекрасно в 21 век и да не се страхува. Благодаря Ви, че ми бе дадена възможност да кажа тези думи”, каза Луна в изповедалнята.


image

След края на споделеното от Луна Здравко и Катя от "Ритон" започнаха да скандират: "Луна, президент. Луна, президент."

Актьорът Иван Ласкин реагира най-бурно от присъстващите в студиото с Ники Кънчев. „Ами то се е видяло, че нещата отиват към сватба! Луна се омъжва за премиера, кумува им целият министерски съвет. Меденият месец – в Карлуково”. 

Иначе в днешните номинации най-много - 8, получи именно Луна от съквартирантите си, а след нея остана Кичка Бодурова с 6./БЛИЦ




Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20122896
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031