Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2015 08:25 - Командос измъкна майка с дете от лапите на побеснели цигани
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 448 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Побеснели цигани опитаха да оберат майка в бургаския ж. к. „Изгрев” пред очите на малкото й дете. Единствено намесата на млад мъж, който се притекъл на помощ на жената, предотвратила грабежа. За случката съобщи за "Флагман" самата Красимира Г., която поиска да изкаже своята благодарност към спасителя си.
„На път за вкъщи в събота вечерта бях нападната от двама роми пред очите на детето си. В една тъмна уличка в района на блок 35 в ж. к. „Изгрев” те ме застигнаха в гръб и започнаха да ме дърпат. Дъщеря ми изпадна в нервна криза, пищеше, плачеше, но те продължаваха да ме дърпат", разказва с ужас жената. "Толкова много се уплаших. Казах им да вземат чантата ми и да се махат, само да не тормозят детето ми. В този миг до нас спря автомобил, от който изскочи младо момче. Той започна да им вика, подгони ги. Видът му беше внушителен и циганите явно се уплашиха. Хвърлиха чантата ми и хукнаха да бягат”, каза Красимира.

„Момчето се казва Станислав от Съюза на българските командоси. Искам да му благодаря, защото освен, че спаси мен и дъщеря ми от нападение, той ни изпрати до вкъщи. Предлагах му пари, исках да му се отблагодаря някак за всичко, което направи, но той не пожела да вземе нищо. Затова искам да изкажа огромните си благодарности и възхищение към този млад човек! Надявам се да има повече такива българи като него”, завърши разказа си Красимира. /БЛИЦ





Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20275509
Постинги: 18676
Коментари: 10030
Гласове: 71338
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930