Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2015 13:17 - Развихри се нов бизнес: „Аз съм малка сладка студентка, която продава бельо от мокрото си коте”
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 539 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Студентки продават мръсните си гащи в сайтове за извратеняци и така връзват бюджета си. „Аз съм малка сладка студентка, която продава бельо от мокрото си коте”, гласи една от стотиците обяви в интернет. Подобни предложения има в над 10 сайта за продажба на нови и употребявани стоки, както и в сайтове за запознанства и сексуални предпочитания, пише „Телеграф”.
Използваните гащички и чорапи се купуват от фетишисти, които се възбуждат от носено бельо. Оказва се, обаче, че потенциалните клиенти са много. Едно от момичетата – Деси на 19 години, разказва: „Миналия месец изкарах 350 лв. от продажбата на носено бельо. Онлайн има цяла общност на фетишисти, които търсят такива обяви и колекционират дамски бикини”.

„В началото много се притеснявах. Беше ме срам, но реших да опитам. С парите си помагам много. Не мога да искам от родителите ми, защото имам и по-малка сестра, за която трябва да се грижат”, добавя девойката. Вече една година тя живее, учи и работи в столицата.купува бельото си от магазини за около 2 лв. бройката. След това го продава за 12 лв. „Случвало ми се е в седмицата да изпращам гащички всеки ден. Повечето не се интересуват колко точно време са носени, но има и такива с предпочитания. Най-странният му случай е на един мъж, който каза, че иска да не си свалям бельото 5 дни и да не се къпя. Предлагаше ми 100 лв., но аз не приех. Имам си някакви принципи”, казва студентката. 

В новия интернет бизнес сред младите момичета вече има и оформени фаворитки. Това са Мелана, Нели и Бони, които са създателки на първия български сайт, специализиран в продажбата на употребявано бельо. Трите момичета се описват като „разкрепостени студентки, които имат нужда от средства”.

Те предлагат носени прашки или бикини, а за „по-лошите момчета” има и напикани гащички. Бельото се носи между 1 и 2 дни, а след това се изпраща с куриер като момичетата гарантират абсолютна дискретност на клиентите си. При поръчка желаещият трябва да заяви чии бикини иска. За тази цел момичетата са пуснали снимки на телата си.

Ползвани прашки или бикини струват 15 лв., ако пък са напишкани се таксуват с 3 лв. отгоре. Предлагат се и носени човеапи – късите по 12 лв., дългите по 15. „Отворени сме и за други предложения от фетишисти”, пишат на страницата си трите момичета.

http://www.blitz.bg/news/article/352395?utm_medium=Facebook&utm_campaign=blitz&utm_source=blitz



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20123222
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031