Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2015 15:34 - Жителка на Горловка разказа как е загинало семейството й: Дъщеря ми бе разкъсана на парчета
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 583 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 29.05.2015 15:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Жителката на украинския град Горловка Анна, чийто дом бе подложен на чудовищен обстрел от страна на украинските военни, разказа как е загинало семейството й – мъжът й и 11 годишната й дъщеря, предаде „Звезда“. Жената била в градината, когато започнало всичко.

„Поливахме градината и прибирахме пилетата, когато чухме свистенето. След това чухме второто характерно свистене. Затичахме се към къщата и дори не успяхме да затворим вратата, когато върху мен се стовари вълната“, разказа Анна.

По думите й, мъжът и дъщеря й са загинали едновременно.

„Всичко за нас се срина само за един ден – целият ни щастлив живот. Десет дневното ни момиченце лежи изоставено, момченцето ми е с изгорени очи, на мен ми отрязаха ръката, а голямата ми дъщеря бе буквално разкъсана на парчета – 11-годишното ми момиченце, моят модел, утре ще бъде погребението й. Тя учеше за манекенка – най-красивото момиче в училището. Разкъса я на две части, казаха, че няма да ги съберат, ще погребат и нея, и мъжа ми със затворени ковчези“, разказа Анна ужасяващите подробности, ужасните последствия от обстрела на украинските военни.

Жената се пита кой ще отговаря за тези убийства.

„На кого сме направили нещо лошо? Ние си живеехме мирно, занимавахме се със селско стопанство, имахме многодетно семейство“, казва през сълзи жената.

В момента Анна е в болница. Ръката й бе ампутирана…

Припомняме, че на 26 май при масиран обстрел от страна на украинските военни на жилищните квартали в Горловка загинаха трима души. Сред жертвите бе 11-годишно момиче, което буквално е било разкъсано на части. Съседи, които станали свидетели на трагедията, твърдят, че обстрелът е бил от страната на Майорск, където са базирани основните сили на украинската армия.

http://rusofili.bg/жителка-на-горловка-разказа-как-е-заги/






Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20220288
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930