Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2014 18:14 - Охранители на Плевнелиев арестуваха художник по време на изложба (снимки + видео)
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 814 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

image

Публикуваме коментар на художника Петко Дурмана от Фейсбук*.

Днес ми се случи нещо абсолютно УЖАСНО, което още не мога да повярвам!!! На изложбата на Robert Baramov в Музея на София от 16 часа бях изведен и арестуван от службата за охрана на президента Плевнелиев САМО защото попитах КОЙ организира събитието!!!

На видеото се вижда, как полицията ме вкарва с белезници в полицейска кола и отвежда в 5-то РПУ, където след сваляне на показания и съставяне на акт ме освободиха...

 

 

По-късно той добавя:

Това е актът, който съставиха в полицията при ареста ми днес! Закрил съм с черно собственото си ЕГН и съм подчертал с червено частта, в която се казва, че съм отказал да напусна "охраняемия периметър за мероприятието на президента на Република България" ...

image

Това е текстът, който са написали полицаите в акта (старал съм се да спазвам оригиналния правопис): "София, на пл Бански за Джамия (баня башъ) при отправено устно разпореждане на лицето Петко Симеонов Петков-Дурмана, ЕГН ХХХХХХХХХХХХ жив. гр. София жк Суха река да не нарушава обществения ред и да напусне охраняемият периметър за мероприятието на президента на Република България, същият не изпълни нашите разпореждания и не се подчини. Лицето отказа да напусне охраняемият от нас периметър ... с което е нарушил чл. 64 от ЗМВР"

image

________________________________________________________________________________

ХАШТАГ-BG публикува Фейсбук съдържание на основание т. 2.4 от Statement of Rights and Responsibilities на Фейсбук: ”Когато публикуваш съдържание или информация, използвайки настройката “публично”, това означава, че позволяваш на всеки, включително и на лица извън Фейсбук, достъпа до и употребата на тази информация, както и да я свързват с теб (например с твоето име и профилна снимка).

 http://hashtag-bg.com/articles/15342/охранители-на-плевнелиев-арестуваха-художник-по-време-на-изложба-снимки-видео

 




Гласувай:
6



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20283715
Постинги: 18677
Коментари: 10030
Гласове: 71340
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930